![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homoseksualiteit is verboden door de Profeet. Imam's roepen op tot het doden van homo's. Jaarlijks worden mensen als u onthoofd in S.A. omdat ze homo's zijn, en om mensen te waarschuwen dat ze zich niet mogen inlaten in zulke decadente biologie.
Ik acht m'n geloof toch iets hoger dan jullie pleit om aanvaarding ![]()
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar moest het toch zover komen... neen, daar bij mijn weten mannen daar geen hinder van hebben ![]() anders is het met HIV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben er vrij zeker van dat mijn vader veel slimmer is dan u, en in tegenstelling tot het Decadente Westen dat eerder een stel homo's wilt trouwen dan nog normale koppels, weet ik zeker dat mijn vader effectief mijn vader is..... ![]() Jij melkboer?
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je krijgt al zovéél vragen over je kop heen waar je je ook van kan afvragen wat voor nut ze hebben ook een psychologische test ondergaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
noch een argument om met zekerheid te kunnen claimen dat jouw vader inderdaad je (biologische) vader zou wezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Overspel in België? => bijna 30% van de Vlamingen zijn afkomstig van een of andere melkboer. In Groot-Brittanië ligt dat percentage nog hoger. De melkboer is vandaag de dag niet meer echt in trek, de maghreb daarentegen wel ![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(ps: het aantal gelukkige vrouwen in een moslimland: onbestaand?) (ps2: Als moslimlanden zoveel beter zijn: go there?)
Laatst gewijzigd door Eternity : 20 januari 2005 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest er controle op borstkanker zijn dan zal deze wellicht ook alleen bij vrouwen gedaan worden. Toch kunnen ook mannen dat krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat statistisch met 100% betrouwbaardheid onbestaande is ( op hermafrodieten na dan maar die deel ik niet meteen bij de groep mannen, jij ook niet denk ik ) is dat mannen geen maandstonden kunnen hebben dus een onderzoek dat nagaat in hoeverre er vrouwen zijn die erg lastige maandstonden zouden hebben is niet discriminerend tov van mannen de conclusies uit zulk onderzoek en het weigeren van vrouwen die daaronder zouden lijden kunnen dan weer discriminerend ervarend worden tov die vrouwen die niet geweigerd zullen worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus nogmaals ...
het is volledig anders dan bij HIV |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan altijd van discriminatie spreken. Een tv presentatrice met een puist op haar neus zult ge ook weinig zien. Of mensen die geweigerd worden wegens overgewicht enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als dat echt significant is kan je inderdaad spreken over een gelijkaardige vorm van discriminatie en trek ik mijn woorden terug Een tv presentatrice met een puist op haar neus zult ge ook weinig zien : maar dit is dan weer een totaal andere vorm daar het ( jammerlijk genoeg ) een noodzakelijke vereiste is geworden voor een presentatrice om er stereotiep 'goed' uit te zien Of mensen die geweigerd worden wegens overgewicht : en dit voorbeeldje is ook niet zo goed gekozen daar overgewicht inderdaad problematisch kan zijn bij het uitoefenen van een job, maar als dat geen probleem vormt voor de job lijkt het mij inderdaad discriminatie op en top Laatst gewijzigd door praha : 21 januari 2005 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Nooit met eentje hebt gesproken (alsof die dat willen) en nooit zal doen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 21 januari 2005 om 03:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
gg!
![]() |
![]() |