Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 20 juni 2005, 22:49   #61
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Hier staat Bruggeleugenaar wéér eens met de broek op de enkels.

Wat de verzuurde Bruggeleugenaar er namelijk niet bij vertelt is dat de overleden man FAMILIE was van Anke.

Het is werkelijk DEGOUTANT op welke lage manier een frustré als Bruggeleugenaar het overlijden van iemand misbruikt om via leugens en laster iemand onderuit trachten te halen. Wat dat betreft is Bruggeleugenaar even ziekelijk als een pedofiel.

bron: hln.be
hij beweert nochthans ook zijn artikel uit het laatste nieuws te hebben gehaald. waarom je trouwens weer moet beginnen schelden weet ik ook niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 21 juni 2005, 08:48   #62
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Familie? Maakt het dit niet net nog erger dan het al was voor haar reputatie.
solidarnosc is offline  
Oud 21 juni 2005, 08:57   #63
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Seg phoebe, tactisch gezien was het in de frigo steken van Vlamingenverrader Verhofstadt nog niet zo slecht voor de Vlamingen als ik zie hoeveel mensen de ogen is opengegaan over de franstaligen. Onthoud goed wat Van de Lanotte heeft gezegd daarover. B-H-V is ipv een dynamietstaaf een heuse tijdbom geworden. Maar ja dit is eigenlijk off topic en hoort ergens anders thuis.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 21 juni 2005, 20:35   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Maar blijkbaar genoeg geld om enig "effort" voor te doen.
voor een paar minuten van intens geluk... een klein "efforke" ze heeft er dan toch iets voor gedaan ? Als advocate het geld beheerd en... wat dan nog allemaal...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 21 juni 2005, 20:36   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hij beweert nochthans ook zijn artikel uit het laatste nieuws te hebben gehaald. waarom je trouwens weer moet beginnen schelden weet ik ook niet.
omdat bruggeleugenaar op zijn "systeem" werkt zeker...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 21 juni 2005, 21:53   #66
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
voor een paar minuten van intens geluk... een klein "efforke" ze heeft er dan toch iets voor gedaan ? Als advocate het geld beheerd en... wat dan nog allemaal??????????...
Verlegen om het te zeggen ???
Pietje is offline  
Oud 22 juni 2005, 08:56   #67
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

En toen werd het heel stil in Brugge....

Citaat:
Hier staat Bruggeleugenaar wéér eens met de broek op de enkels.

Wat de verzuurde Bruggeleugenaar er namelijk niet bij vertelt is dat de overleden man FAMILIE was van Anke.

Het is werkelijk DEGOUTANT op welke lage manier een frustré als Bruggeleugenaar het overlijden van iemand misbruikt om via leugens en laster iemand onderuit trachten te halen. Wat dat betreft is Bruggeleugenaar even ziekelijk als een pedofiel.

bron: hln.be

===============================================

Anke Vander Meersch eist gestolen erfenis terug

Vlaams Belang-politica Anke Vander Meersch beschuldigt de 44-jarige Patricia J. (Jacobs) ervan dat ze waardepapieren uit de nalatenschap van Pierre Vander Meersch ontvreemd zou hebben. Ook het openbaar ministerie is daarvan overtuigd en vorderde dinsdag zes maanden cel en een boete van 500 euro.

Familie
[size=6]Pierre Vander Meersch was een familielid van de politica.[/size] De man had Vander Meersch in zijn testament aangeduid als begunstigde. Na zijn dood zou ze ruim 250.000 euro erven. Ze had op 22 februari 2001 een volmacht gekregen om zijn geld te beheren. De politica had een bankkluis gehuurd, waarin ze de waardepapieren bewaarde.

De beklaagde was aangesteld om Pierre te verzorgen toen hij aan bloedkanker leed. De man verbleef in juli 2003 korte tijd bij haar thuis, maar op 1 augustus van datzelfde jaar belandde hij terug in het ziekenhuis, waar hij uiteindelijk overleed.

Lege kluis
Vander Meersch kwam na zijn dood tot de vaststelling dat haar kluis was leeg geroofd. Ze had sterke vermoedens dat Patricia J. daar iets mee te maken had en diende op 3 augustus klacht tegen haar in. Er werd een onderzoek opgestart, maar de verzorgster ontkende aanvankelijk alles. Ook een huiszoeking bij haar thuis en in het huis van haar ouders leverde niets op.

Enkele dagen later kregen haar ouders wroeging en brachten ze een boekentas vol waardepapieren naar de politie. Daarin stak slechts de helft van wat er uit de kluis gestolen was. De politica stelde zich burgerlijke partij voor 123.000 euro, het bedrag dat ze van de beklaagde nog te goed zou hebben.

Betwisting
De advocaat van Patricia J. voerde aan dat de volledige erfenis eigenlijk aan zijn cliënte toekwam. Pierre zou aan het einde van zijn leven immers besloten hebben dat hij zijn fortuin aan zijn verzorgster wilde nalaten. "Zijn financieel adviseur was hiervan op de hoogte, maar werd door de speurders nooit ondervraagd", pleitte hij. De waardepapieren zou Patricia J. met de toestemming van Pierre uit de kluis gehaald hebben.

De beklaagde zou ook al de papieren achteraf hebben terug gegeven. "Mijn cliënte heeft vorig jaar nog een lening van 3.800 euro moeten aangaan. Zou ze dat doen als ze nog ruim 120.000 euro opzij had staan? ", argumenteerde hij. De verdediging vroeg de rechtbank om de eis van de burgerlijke partij af te wijzen en Patricia J. vrij te spreken. Vonnis op 28 juni. (belga)
De Knut is offline  
Oud 22 juni 2005, 08:57   #68
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
omdat bruggeleugenaar op zijn "systeem" werkt zeker...
Of misschien wel omdat ik een leugenaar "leugenaar" noemen niet onder schelden catalogeer? En aangezien Bruggedinges een leugenaar is....
De Knut is offline  
Oud 22 juni 2005, 13:15   #69
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Seg phoebe, tactisch gezien was het in de frigo steken van Vlamingenverrader Verhofstadt nog niet zo slecht voor de Vlamingen als ik zie hoeveel mensen de ogen is opengegaan over de franstaligen. Onthoud goed wat Van de Lanotte heeft gezegd daarover. B-H-V is ipv een dynamietstaaf een heuse tijdbom geworden. Maar ja dit is eigenlijk off topic en hoort ergens anders thuis.
Het gaat op electoraal gebied wel een invloed hebben, maar toch ontbreekt het u partij aan politieke moed, en dit is jammer.
Maar inderdaad, geen slechte zet voor Belang, en voor jullie

phoebe is offline  
Oud 22 juni 2005, 14:16   #70
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Of misschien wel omdat ik een leugenaar "leugenaar" noemen niet onder schelden catalogeer? En aangezien Bruggedinges een leugenaar is....
er staat wel wat meer dan leugenaar. maar goed, niet iedereen heeft het zelfde idee over hoe je deftig discussieert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 22 juni 2005, 17:28   #71
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Het gaat op electoraal gebied wel een invloed hebben, maar toch ontbreekt het u partij aan politieke moed, en dit is jammer.
Maar inderdaad, geen slechte zet voor Belang, en voor jullie
Had het nu zo geweest dat er nieuwe Vlaamse verkiezingen zouden kunnen komen, dan was een heel andere strategie aan de orde gekomen. Nu moeten wij het nog helaas 4 jaar met deze ploeg zien uit te zingen. Mss proberen een wet erdoor te krijgen waarbij de Vlaamse regering kan vallen met nieuwe verkiezingen tot gevolg?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 22 juni 2005, 18:02   #72
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had het nu zo geweest dat er nieuwe Vlaamse verkiezingen zouden kunnen komen, dan was een heel andere strategie aan de orde gekomen. Nu moeten wij het nog helaas 4 jaar met deze ploeg zien uit te zingen. Mss proberen een wet erdoor te krijgen waarbij de Vlaamse regering kan vallen met nieuwe verkiezingen tot gevolg?
Ik denk dat daar weinig kans toe zal zijn.
Aangezien zo'n wet zou betekenen dat ze geen macht meer zouden kunnen hebben.

phoebe is offline  
Oud 22 juni 2005, 22:52   #73
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terug van weg geweest. Dag personeelsslaafje *KNIP*, hoe gaat het ?
Ik nam het artikel over van een soort Blok-forum, leek me vrij plezant. Iemand zei hier dat het feit dat het om verre familie gaat de zaak des te erger maakt. Gelijk heeft hij... de arme man op zijn sterfbed maandenlang aan zijn lot over te laten en dan met de poen gaan lopen... 8)

Geachte,

Het is niet toegelaten om de privacy van de forumgangers te schenden.
Bij een volgende overtreding, wordt u geband.

Peter Johan[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Peter Johan on 27-06-2005 at 19:55
Reason: Schending privacy
--------------------------------

Citaat:
Terug van weg geweest. Dag personeelsslaafje *KNIP*, hoe gaat het ?
Ik nam het artikel over van een soort Blok-forum, leek me vrij plezant. Iemand zei hier dat het feit dat het om verre familie gaat de zaak des te erger maakt. Gelijk heeft hij... de arme man op zijn sterfbed maandenlang aan zijn lot over te laten en dan met de poen gaan lopen... 8)

Geachte,

Het is niet toegelaten om de privacy van de forumgangers te schenden.
Bij een volgende overtreding, wordt u geband.

Peter Johan[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Terug van weg geweest. Dag personeelsslaafje Stijntje Hiers, hoe gaat het ?
Ik nam het artikel over van een soort Blok-forum, leek me vrij plezant. Iemand zei hier dat het feit dat het om verre familie gaat de zaak des te erger maakt. Gelijk heeft hij... de arme man op zijn sterfbed maandenlang aan zijn lot over te laten en dan met de poen gaan lopen... 8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 27 juni 2005 om 18:55. Reden: Schending privacy
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 23 juni 2005, 06:25   #74
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Terug van weg geweest. Dag personeelsslaafje Stijntje Hiers, hoe gaat het ?
Als idioterie kan dat tellen, waar gij dat haalt is mij een compleet raadsel. Nu als jij je graag belachelijk maakt voor mij moet ge het laten.
Ik heb me in dat debat nog niet gemengd en was het ook niet van plan, maar na het lezen van zo'n stupititeit kon ik het niet laten. Overigens ken ik die vrouw niet. De enen beschrijven haar als een venus de anderen als een drachtig nijlpaard. En nog duidelijker ik ben geen vb'er of fan ervan.
puud is offline  
Oud 23 juni 2005, 08:39   #75
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Als idioterie kan dat tellen, waar gij dat haalt is mij een compleet raadsel. Nu als jij je graag belachelijk maakt voor mij moet ge het laten.
Ik heb me in dat debat nog niet gemengd en was het ook niet van plan, maar na het lezen van zo'n stupititeit kon ik het niet laten. Overigens ken ik die vrouw niet. De enen beschrijven haar als een venus de anderen als een drachtig nijlpaard. En nog duidelijker ik ben geen vb'er of fan ervan.
puud, nooit van enige ironie gehoord ?
Oud 23 juni 2005, 09:13   #76
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Ik lach me hier te pletter met jullie kronkelende uitleg... en gescheld.
Het moet pijn doen. Zielige sukkels...
Prachtig voorbeeld van ironie!
puud is offline  
Oud 23 juni 2005, 11:02   #77
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Prachtig voorbeeld van ironie!
Juist, ik copy-past een Blokker van op een Blok-forum en het schelden begint... op de verkeerde persoon. Het kan natuuurlijk pure domheid zijn van uwentwege. Het is u vergeven, een "puud" kan niet alles weten...
Oud 23 juni 2005, 13:20   #78
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

VDM heeft m.i. toch al genoeg geld, waarom hoeft ze dan nog geld van verre familie die haar amper heeft gezien eigenlijk, kan daar iemand mij eens op antwoorden?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 23 juni 2005, 13:22   #79
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VDM heeft m.i. toch al genoeg geld, waarom hoeft ze dan nog geld van verre familie die haar amper heeft gezien eigenlijk, kan daar iemand mij eens op antwoorden?
omdat ze er recht op heeft, ze stond tenslotte in zijn testament
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 23 juni 2005, 15:57   #80
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
omdat ze er recht op heeft, ze stond tenslotte in zijn testament
daar zal dan toch een "héél goede reden" voor bestaan
Pietje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be