![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() Schattige "leeuwtjes" ondereen die juichen om het overstappen van een bruine ....
![]() [size=3]De rest van Indonesië staat te pompelen om ook lid te worden van VlamingBang, mogen ze komen...[/size] Zeg gastjes, hallo, mogen die komen ... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Manman, wat hebben ze met die kerel niet moeten uitsteken om em zover te krijgen in een partij te stappen die em per kerende post richting Indonesië wil sturen, het liefst nog op een onbewoond eilandje waar em niet meer af raakt ! ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Deze VLAMING is waarschijnlijk slimmer dan u bent, hij weet immers dat wat u zegt de grootste onozeliteit is dat men kan bedenken... Het is u vergeven, wie niet beter weet...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 14 oktober 2005 om 18:04. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier kun je niet tegen op, hmm? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
militanten uit het eerste uur de deur wijzen. Racistische onzin uitkramen, waarop VB parlementsleden zeggen, "dit is wel het VB standpunt maar hang jet niet aan de grote klok' enz… Doe maar voort in uw blindheid. Ik voorspel u 1 jaar na een VB bewind zullen we eens klappen! vindt u het trouwens niet raar dat een partij van 1 miljoen stemmen mar 18.000 leden heeft?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door giserke : 15 oktober 2005 om 00:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Als je beseft dat door de veroordeling van het Vlaams Blok in principe zelfs leden strafbaar waren. Als je beseft dat de Belgische Staatsveiligheid maar al te graag de hand op de ledenlijsten zou willen leggen. Enzovoort. Het vraagt moed om lid te worden vh Belang.
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je moet al VB'er zijn om daar in te trappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen is de kans groot dat je nog 50, en in het "ergste" geval tot 60 jaar zult moeten wachten ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je u niet thuis voelt bij bepaalde standpunten, is het inderdaad beter om elders te gaan. Trouwens, het is niet het Vlaams Belang die iedereen buitenkiepert, eerder andere politieke dictatoriale partije als een Vld, of een NV-A... Het enige wat wij kunnen doen is deze mensen warm ontvangen... Citaat:
![]() ![]() Wat zegt uwe Leterme over de splitsing van Vlaanderen.... En trouwens waar is uw bewijs...voor deze bewering.. Citaat:
U sluit dus de mogelijkheid niet uit dat Vlaams Belang kan meebesturen.. Pas op met wat je zegt, het heeft een Jong NV-A lid heel wat problemen gegeven... Citaat:
Trouwens door de heksenjacht dat op het Vlaams Belang wordt gehouden, is het voor veel mensen niet zo evident om een lidkaart aan te schaffen.. Er heerst nog altijd een tiraniek bewind tegen de grootste partij van Vlaanderen, en veel mensen zijn bang, als ze openlijk voor hun overtuiging uitkomen, dat dit gevolgen heeft voor de persoonlijke sfeer van die persoon. Ik zelf heb dat mogen ondervinden bij de vakbond. Dus neen, ik vindt dat niet raar, ik vind het veel raarder dat men zijn politieke overtuiging niet vrij kan uiten.
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die de vakbonden zou willen afschaffen, er wil gaan werken ![]()
|
![]() |
![]() |