![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Goed voorstel van minister Verdonck? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 39,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
31 | 50,82% |
weet niet maar is wel het proberen waard |
![]() ![]() ![]() |
7 | 11,48% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze daar in Nederland met zulke vreemde voorstellen afkomen wijst er toch op dat die met de handen in het haar zitten, niet meer weten wat doen?Dit toont toch aan dat er een groot probleem is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
By the way, ooit al eens een gemeentelijke administratie voorgesteld met westerse cijfers... Dan kunnen we allemaal weer beginnen rekenen met dat achterlijk romeins getallensysteem; geef mij maar arabisch.
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Enfin; het idee is gewoon te idioot om woorden... Is Bourgeois tegenwoordig ook adviseur van Nederlandse ministers.
Als ik in Portugal leef, spreek ik Nederlands tegen mijn ouders op straat. Ik zou er niets van moeten weten moest men mij een taal opleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eens goed voor een verhoogd gevoel van veiligheid op straat en onze werkgelegenheid)... Kunnen we binnenkort misschien gaan stoefen dat die vreemden ons werk OPLEVEREN inplaats van werk AFPAKKEN, hahaha! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo is 't makkelijk Laatst gewijzigd door praha : 23 januari 2006 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sinds enkele jaren hoor je op de Meir in Antwerpen meer berbers dan antwerps. Vroeger keek ik geambeteerd als madam naast mij frans sprak. Nu ben ik al blij als ze tenminste frans praten en geen arabisch (of chinees). Red wat er nog te redden valt mevrouw Verdonck..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nullen zijn namelijk zo belangrijk in de samenleving.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Verwart u alstublieft nooit openlijk een Berber met een Arabier 3 De taal die ik het meeste hoor op de Meir: in de week, Nederlands (met al die scholen), in het weekeinde, Nejdelânds (met al die Noorderbuurse koopjesjagers)
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Gelukkig dat we de INDISCHE wetenschapper Pingali hebben gehad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk is het voorstel totaal ontoepasbaar en staat het iedereen vrij om in de privé-omgang eender welke vorm van Koeterwaals te brabbelen.
Maar als signaal vind ik dat het wel niet slecht is: in het licht van de huidige trend om paal en perk te stellen aan de over-tolerante "multiculturele maatschappij" is het beter om kandidaat-immigranten op voorhand te laten weten dat van hen enige inspanning vereist zal zijn indien zij zich in een bepaald land willen vestigen, en dat ze niet moeten denken dat het hen vrij staat om een klein "Thuis-istan" op te richten, no questions asked (euhm, dat moet dus zijn, "doe maar op"). |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() (zie laatste paragraaf persbericht VB in post Circe)
Productinformatie en prijsaanduidingen moeten nu al verplicht in het Nederlands...
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men controle op bepaalde (nacht)winkels doet zou men daaraan toch wel kunnen twijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() PS: het is niet omdat iets verboden is, dat men het niet doet hé...
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en zelfs als ik permanent in engeland ga wonen, zou ik nog nederlands spreken met nederlandstaligen. dat lijkt mij een evidentie. dit lijkt me helemaal geengoed signaal. dit is olie op het vuur gooien van een maatschappij die al aan het oververhitten is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Dat voorstel is absurd en praktisch onwerkbaar.
|
![]() |
![]() |