![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus al wie een strafblad heeft mag omver geschoten worden?
Lap tijd voor een stukje kevlar in mijn deuren te steken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() So fucking what? Als je in West-Vlaanderen tegen de Franse grens woont en je krijgt regelmatig "bezoek" van dat Frans/Maghrebijnse tuig, dan kun je alleen maar wensen dat de politie meer reageert zoals die 2 agenten gereageerd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat de all-or-none mentaliteit die bij dat voorval gebruikt werd, vooral werd ingegeven door het feit dat die auto eerst vluchtmisdrijf had gepleegd, en daarna tegen 140-160 km/h door rode lichten knalde. Bij zo'n mannen helpt het meestal niet om "zachte" maatregelen te gebruiken.
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is zelfs niet bij benadering wat ik stelde. Leer misschien eens Nederlands lezen.
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oftewel, die agenten mochten niet schieten want zijzelf werden niet bedreigd volgens jou. Leer misschien eens coherente boodschappen in het Nederlands te produceren, vooraleer je anderen ervan beschuldigt geen Nederlands te verstaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal morgen eens wat voor de rechtbank gaan pleiten, want mijn pappie is advocaat, dus wat hij kan, kan ik ook, nietwaar? ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je opmerking is lachwekkend aangezien ik nergens die stelling poneer. Ik zeg wel dat ik zelf al wel met handwapens geschoten heb en dat ik qua schietpartijen al genoeg feedback heb gehoord van mensen die het effectief meemaken, om te weten dat jij uit je nek staat te lullen. Welke ervaringen of kennis kan jij voorleggen om aan te tonen dat jouw film-scenario's ook de realiteit zijn? De laatste nieuwe actiefilm van John Woo die je gezien hebt? 't Is moelijk blijkbaar om je gelijk te halen nietwaar. Wanneer ga je beginnen met argumenteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Met 9 mm schiet je dwars door die banden. Door de motor ook trouwens.
Met hun oude 6 mm niet. Maar ze hebben nu wel al een tijdje 9 mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Allé, toon me eens waar ik fantaseer. Als je er van overtuigd bent en het zo duidelijk is dat ik fantaseer, kan het niet moeilijk zijn dat aan te tonen. Surprise me. Heel fijn als je wat zelfvoldaan statements wil gaan maken, maar onderbouw die statements dan ook even. Op dit moment kom je immers niet verder dan wat oppervlakkig, lacherig gedoe waarmee je je eigen gebrek aan inhoud probeert te verdoezelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ik stel dat jouw visie "dan moeten ze maar op de banden schieten" niet meer is dan een naïeve filmvisie? Als je zelf al eens met een wapen geschoten zou hebben, dan zou je weten dat het niet bepaald de meest vanzelfsprekende zaak is om een klein (want dat is een band langs de achterkant van een wagen, meer kans dat je de carosserie raakt) bewegend object zo maar even te raken. Zeker als je net weg moest springen voor een aanstormende wagen, en je dus niet bepaald veel tijd hebt gehad om te richten. Gesteld dat zelfs dat nog geen probleem zou zijn, dan volstaat het om even na te denken op wat voor een soort oppervlak je aan het schieten bent: dik rubber dat op een hoge snelheid beweegt. Zelfs met een 9mm mag je dan al geluk hebben om zonder probleem een band aan flarden te schieten; de kans dat je kogel daar op afketst is immers hoog. In films kan dat natuurlijk allemaal wel en daar volstaat 1 kogel om een wagen op te blazen. Toon jij me nu eens waar ik fantaseer, veel impressionants heb je tot nu toe immers ook niet neergepoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Bekijk uw eigen "argumentatie" eerst maar eens nuchter, mijn beste. Verder dan een wollig theorietje, gebaseerd op de "ervaringen" van pappie, bent u nog niet gekomen...
![]()