![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al eerder zei, een ademtest heb ik niet afgenomen, iedereen weet trouwens dat hij zijn klak er niet over gooit en ze graag lust. Indien hij echter niet dronken was die avond is het nog veel erger, want dan is onbeschoftheid zijn natuurlijke aard. Héééél erg!
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Indien hij niet dronken was..... hoor ik daar al enige twijfel.... wat zou willen zeggen dat je gelogen hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, hij had de duidelijke kenmerken van iemand die onder invloed was. Daarom zeg ik, indien hij nu beweert dat het niet waar is, (en een ademtest heeft er niemand afgenomen) dan is het erg met hem gesteld. Erger dan dronken, want die toestand blijft... dronken zijn gaat over. En Bartje, het mag misschien wel al zes maanden geleden zijn dat ik hier nog iets schreef, maar ik zie dat jij hier nog geen moment van achter jouw toetsenbord bent gekropen. Misschien zou een stapje naar buiten jouw ogen eens openen, en de VLD op de juiste plaats zetten. Bij het 'groot vuil'. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() een VLD-er , oplichting , fraude en misbruik van vertrouwen van de kiezer.... niet uitvoeren van beloften, verraad ,... Laatst gewijzigd door Snoepje : 1 april 2006 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door welke rechtbank is Van Campenhout voor oplichting en/of fraude veroordeeld? Of zelf maar in verdenking gesteld?
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik vond het echt hééél toevallig dat het toevallig op dit topic was dat je terugkwam nog een tijdje van afwezigheid, wrsch wel verwittigd geweest hé... Nu soit geen enkel bewijs dus dat Van Campenhout dronken was; laat ons nu maar hopen dat hij niets misdaan heeft met de VB vlag ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje, IK weet dat jij geen VLD-er meer bent maar dat jouw sympathy tegenwoordig naar de N-VA uitgaat.
Laat je echter het volgende gezegd zijn.... 1/ Of je je nu op een politiek forum begeeft of naar een politiek debat in het Antwerpse, je komt er in verhouding veel meer VB-ers tegen dan eender welke andere politieke gezindten. En dat zal zijn redenen hebben... 2/ Ikzelf liet me ooit uitnodigen door Intruder om (anoniem) naar een bal van het VB te gaan, later door Vicky op een debat met JM De Decker in Antwerpen, en nog later door Jef van Bree om samen te komen op het terrein van de VNJ na de Ijzerbedevaart. Ik kan dus in eer en geweten getuigen dat ik NERGENS 'aggressieve' blokkers ben tegengekomen, integendeel! Ik was onder de indruk van het rustige samenhorigheidsgevoel onder de aanwezigen. Ze hadden daar dan ook nergens te lijden onder de overbekende behandeling van dronken en minder beschonken politieke 'tegenstanders'. 3/ Het was Bart De Wever die onbeschoft en uit de hoogte tegen mij deed, gewoon omdat ik mij (toen nog als N-VA-er!) in 'verkeerd' gezelschap bevond en Bart er daarom als vanzelfsprekend van uitging dat ik eveneens VB-er was. Hij was toen nochtans bloednuchter.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige uit de "volle zaal" die jouw verhaal hier een beetje steunt is Lombas. En zelfs Lombas schrijft alleen dat Van Campenhout zich arrogant heeft opgesteld, niet dat hij zat was.
Citaat:
Eventjes Vicky haar verhaal quoten, ter vergelijking : Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 1 april 2006 om 16:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik praat de houding van Van Campenhout niet goed, en ik ben ook geen fan van hem. Maar zomaar gaan uitsmeren dat hij er "waggelend want ladderzat" is aangekomen is pure zwartmakerij. En ik vind dat even schandalig als het zwartmaken van VB'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was jij erbij? Of heb je een goede reden om van Campenhout het voordeel van de twijfel te geven?
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga nog even samenvatten: 1) Lombas was erbij en vindt dat Van Campenhout arrogant, maar niet dronken was. 2) Van Campenhout zelf heeft reeds gereageerd en ontkend. 3) Vicky kan het niet bewijzen, geen enkele aanwezige van de "volle zaal" waarover sprake is het verhaal komen staven. Noch hier, noch op Vicky's blog. 4) De bewijslast ligt zonder enige twijfel bij Vicky, en ik heb niets gezien. Dit zijn voor mij al 4 redenen om niet alleen Van Campenhout het voordeel van de twijfel te geven, maar gewoon het verhaal als waardeloze roddel te klassifiëren. Laatst gewijzigd door Antoon : 2 april 2006 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat Van Campenhout reageerde zoals hij gereageerd heeft is maar normaal. Met andere woorden: Vicky kan niet bewijzen dat zij niet loog, zoals niemand heeft kunnen bewijzen wie er nu wél of niet loog. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Er waren toch tientallen andere getuigen of niet ?
![]() Spijtig dat niemand een digitale cam bij zich had ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit ervaring weet ik dat je nog maar in hun gezelschap hoeft te verkeren om door de 'politieke elite' behandeld te worden als cholera-en pestlijders. Daar is het excuus van dronkenschap niet eens voor nodig.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was daar helemaal niet bij...
![]() Ik heb oren, weet je wel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Knuppel : je kunt alles gaans schrijven over iedereen. Ik kan nu een heel artikel gaan schrijven over Leterme, Verhofstadt of Dewinter die "ladderzat" waggelden op straat. Als ik het niet kan bewijzen, dan doet het er niet toe of zij kunnen bewijzen dat het niet gebeurde. Met andere woorden, jouw laatste zin "Vicky kan niet bewijzen dat zij niet loog, zoals niemand heeft kunnen bewijzen wie er nu wél of niet loog" is belachelijk. Vicky moet haar verhaal staven. En anders moet ze zwijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja,
Dan zal Vicky voortaan blaaspijpjes moeten halen bij de federale politie en liefst ook nog de politie zelfs, anders vrees ik dat er niet geblazen wordt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() als je zo de tread doorloopt, kan je stellen dat LVC blijkbaar door zijn gedrag liet merken dat er iets scheef zat, en hij wellicht voor sommige de indruk maakte beschonken te zijn.
In ieder geval dronken of niet, het gedrag is laakbaar. |
![]() |
![]() |