![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mensen kunnen zich dus gewoon bijschaven op de site van de geologische dienst: http://geo-vlaanderen.gisvlaanderen....omingskaarten/ Dat is een overheidsdienst, en gratis. Ook op te vragen in elke openbare bibliotheek of gemeentehuis.
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
volgens mij is de woningnood in nederland sinds de jaren zestig gewoon ernstig genomen in tegenstelling tot bij ons. Of hebt gij soms weet van vergelijkende studies ? Ik weet in alle geval dat je er niet kan naastkijken - als je de noordelijke grens oversteekt dat je dan plots opvallend veel meer open ruimte ziet en dit ondanks het feit dat nederland dichter bevolkt is dan vlaanderen. dat de huurprijzen echter ook in nederland de pan uitrijzen ga ik niet ontkennen. Tengevolge van de maatregelen van balken zonder einde waarbij hij de plaffonering van de huurprijzen binnenkort wil afschaffen zal dit nog erger worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 09:51. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat rustieker en ruimtelijker; maar het geeft een vertekend beeld. De centra zijn veel groter. Citaat:
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
Tja een andere bedenking is natuurlijk dat de mensen die bouwgrond kopen in een risicogebied dat doen vanwege de wellicht lagere prijs van die grond. Wat wil zeggen ergens dat de slechtste gronden weer voor de armsten zijn.
ik bedoel ik heb ook de neiging om te zeggen - dan moeten ze maar niet in zo n risicogebied gaan wonen maar als je de centen niet hebt voor een normaal stuk grond ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 10:48. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is ook logisch - de meeste kans op een overstroming is in een ruraal gebied met een beek in de buurt, en die liggen meestal buiten de dorpskern: de rijke wijk dus.
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
aah dus de rustieke omgeving maakt dat de prijzen hoger zijn terwijl de risicofactor die toch moet verlagen. Je kan er dus relatief goedkoop duur wonen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 april 2006 om 10:55. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, daarom dat de stadsvlucht bij momenten ook zo gemakkelijk gaat.
Zonder zich goed te informeren koopt men gewezen akkergronden op die excellent zijn voor vele gewassen, maar nefast om te bouwen. Als je op die kaart inzoomt op de risicogebieden, zie je trouwens heel wat chique wijkjes. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bijvoorbeeld dit, kobaf:
|
|