![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
laps, gisteren weer "goed" nieuws! Ik kreeg een brief van mijn bank dat ik bij mijn brandverzekering verplicht wordt om mijn huis extra te beschermen en dus ook nog eens extra te betalen! Maar ik moet me gelukkig prijzen want nu ben ik nog een verzekerd tegen overstroming, daar waar mijn woning in een gebied ligt dat nog nooit overstroomd werd en nooit zal worden, tegen aardbevingen, zoals u weet is belgië een risicogebied wat dat betreft! en tegen het overlopen van de riolen, en ik denken dat ik al gemeentebelasting betaalde om de riolen open te houden! met wat gaan ze nog afkomen? verzekering tegen Tsunami's, meteorenval, loslopende olifanten?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
ok punt gemaakt - je hebt gelijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 08:26. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je hier nog niet tegen verzekerd bent ? Vooral die olifanten kunnen nog al wat schade toebrengen
|
|
|
|
#6 |
|
Provinciaal Statenlid
|
absoluut ma muisschien verzekert ge u beter ineens voor een rondtrekkend circus ofzo
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Provinciaal Statenlid
|
dan nog bij ons is t al 3keer overstroomd en alles hebben we moeten vernieuwen we hadden verzekering ma we hebben gene frank gezien heh das nu al 3jaar geleden
|
|
|
#9 | |
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
Eigenlijk is dit niet anders dan een privatisering van het rampenfonds. Ipv dat de belasting wordt gehoffen wordt dit nu via de verzekering opgevraagd. Je kan het eigenlijk zien als een belasting die naar de privé wordt verschoven. Uiteindelijk zal door het veel betere beheer in de privé dan in de overheid de eindafrekening voor de burger positief zijn, en zal hij minder betalen dan vroeger, en veel sneller zijn geld krijgen bij een ramp. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Banneling
|
Ik heb me laten verzekeren tegen het VWS...
Was niet goedkoop... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
je hebt je weer in de zak laten zetten door een malafide verzekeringsmakelaar want nog helpt het niet
tegen vws kan je je niet verzekeren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 11:49. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
1. Waarom moet ik solidair zijn met mensen die in een overstromingsgebied bouwen?
2. Wie was er hier ooit slachtoffer van een aardbeving? 3. Als de riolen overlopen wil dat zeggen dat de gemeente haar werk niet heeft gedaan en moet zij opdraaien voor de schade,niet ik. Op de koop toe is het de toon van de brief die sugereerde dat ik een kado kreeg want mijn huis is nu beter beschermd. wat dat beheer door de privé betreft heb je een misschien een punt maar je gaat me niet wijsmaken dat de staat daar geen kruimel(tje) van meepikt! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
He... Napoleon,
Waar blijven de wereldschokkende actie's van het VWS nu? De paarden staan al terug in de wei, dus gebrek aan munitie kan het niet zijn. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 |
|
|
beetje geduld he donkie. Begin trouwens maar al te produceren want we hebben op onze laatste vergadering beslist om in de toekomst gebruik te gaan maken van ezelsvlaaien.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 april 2006 om 13:31. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
bestond er maar een verzekering tegen ouwe muffe rechtsconservatieve zeurpieten.
ik nam er direct een. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ze lopen direct weg, de watjes. (of verlammen. zoals kleine konijntjes. die verstijven als ze bedreigd worden door pakweg ne grote hond)
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 4 april 2006 om 14:16. |
|
|
|
|