![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten we dat niet zijn... Hangt er van af welke voorwaarden VB eist en wat we daarvoor krijgen... Begrijp je? Ik kan daar nu nog niets over zeggen, maar ik zal de gesprekken volgend jaar van zéér nabij volgen, als politiek secretaris. Het VB mag ook wel eens wat belachelijke "gezinsempathie" laten vallen, en volwassen worden, en leren dat waarden bekritiseerbaar zijn - maar normen niet. Daarvoor gebruiken ze ons tenslotte.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een tijdje aan het lezen geweest hier.
Het lijkt me wel leuk te zien dat Lombas de enige is die gewoon vragen stelt bij wat de kiezer wil en dat afwacht terwijl de rest hier bedekt roept dat het voor de verkiezingen duidelijk moet zijn welke coalitie er moet zijn. Me dunkt dat het echt gewoonte is geworden om mentaal de verkiezingen over te slaan en gewoon gewoontegetrouw een sp.a-vld-groen-cd&v-anders coalitie op te zetten. Moeten we eigenlijk nog naar de stembus ? Het zou de partijen veel geld besparen als we dat nu eens lieten vallen. Gewoon altijd de VLD-CD&V en SP.a en desnoods met groen. Altijd zo... Dat is toch stabieler en dan kunnen misbruiken blijven bestaan omdat elke partij de andere kan blijven chanteren. Lijkt me super. Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 april 2006 om 02:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door middel van allerlei pseudo-peilingen wordt ons een beeld voorgeschoteld alsof de kiezer zelf niet meer belangrijk is. Er komen in de plaats daarvan "machtsblokken" die moeten rekenen op een percentage. Ik houd niet zo van die tendens om in percentages te spreken, ik heb liever de cijfers. Uiteindelijk gaat het om de kiezer als individu, niet om de kiezer als stemkonijn - daar hebben we toch voor ontzuild, als ik Luc Huyse even op tafel mag gooien.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Lombas... Je moet immers weten :
Citaat:
Ik blijf bij mijn standpunt. Het VB zou makkelijk een eigen vakbond kunnen oprichten. Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 april 2006 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stemmen moet afhangen van wat de verkiezingsresultaten zeggen. Van niets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ze zijn principieel tegen vakbonden, al is het niet erg populair om dat nu zo te stellen, dus zeggen ze het zo nu niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of vlaams nationaal vakverbond (VNVV) ... ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 april 2006 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Max is niet van gisteren hoor.
Vlaams Nationaal Vakverbond ligt leuk in de mond... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind van niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dit forum is men echt onvriendelijk tegen elkaar, andere fora zijn daar veel toffer in ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*loopt weg voordat het te vriendelijk overkomt* |
|
![]() |
![]() |