![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door [radiohoofd] : 20 april 2006 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naar aanleiding van de klacht van de holebiefederatie tegen J. Verstrepen, het volgende:
20 april 2006. e-mail verstuurd naar de holebiefederatie aan Mieke Stessens woordvoerster Holebifederatie Waarom dient u klacht in? “De Holebifederatie vindt dat het niet kan dat een Vlaams parlementslid een telefoongesprek onrechtmatig gebruikt om een eigen standpunt te verwoorden en dient op basis daarvan klacht in. De Holebifederatie beschouwt het hele incident bovendien als lasterlijk. “ Is het omdat u het Vlaams Belang wil bestraft zien worden, omdat jullie die partij vereenzelvigen met de nazi’s, wat natuurlijk larie en apekool is. Wat is er lasterlijk aan? Ik weet verduiveld niet waarover u het hebt! U wil gewoon zelf laster verkopen tegen het Vlaams Belang, in de hoop dat de rechtbank(en) u zal volgen, persoonlijk denk ik dat dit een stille dood zal sterven, indien u niet wil dat uw holebieorganisatie nog niet meer in het gedrang zal komen, want ze is al besproken genoeg! Nadat ik de uitzending door Jurgen Verstrepen heb beluisterd, stel ik u nogmaals de vraag: waar hebt u het over? U hebt waarschijnlijk nog nooit gehoord van vrije meningsuiting, want u weigert te dialogeren over het waarom u tegen het Vlaams Belang wil ageren in de komende tijden. U bent fundamentalistisch bezig en u weigert te spreken met Verstrepen, omdat die Partij ten onrechte veroordeelt is geworden, door een rechtbank die politiek gestuurd is geweest om deze uitspraak te doen. Het is mij hoogst eigenaardig dat u zich nu laat horen in het zicht van de verkiezingen van 8 oktober 2006. en deze van 2007, mag ik zeggen dat dit ruikt naar politieke sturing van de rooien? Want het is duidelijk dat de rooien veel stemmen zullen verliezen en dus krijgt u schrik en dus moet u in het verweer komen, om het verlies trachten te beperken, in opdracht van de progressieven. Ik geef u op een briefje, dat deze inspanning niet zal beloond worden, wordt het niet stilaan meer en meer duidelijk wie de nazi’s zijn…. en de overgrote meerderheid van de Vlaamse bevolking weet het…. En zal er naar handelen ook… wedden!!!!. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Luister naar het bewuste gesprek!
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh ja even ter info: ook de woordvoerster van de holebifederatie vond ik zwak, want ik vond dat ze moest gepraat hebben met Verstrepen dat zou misschien nog een en ander opgeklaard hebben. Maar tja Verstrepen heeft toch wel afgedaan bij mij zu nu.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een federatie is er voor iedereen en niet alleen voor enkelingen, de subsidie komt van de hele gemeenschap en niet van privélidgelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Continu over Mieke Holebi spreken in zijn programma getuigde nu ook niet van veel niveau of serieux in mijn ogen.
En ik vind net als Bartje dat de holebi-federatie wel beter zou praten voor ze een dergelijke campagne opzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mening verschillen mag toch nog in dit land ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 20 april 2006 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je OVER iemand wil praten moet je ook MET hem willen praten. Niet na de campagne maar ervoor.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk trouwens niet dat er een proces zal komen daar met dat gesprek iets kan bewezen worden waar Mieke wel eens niet goed van zou kunnen worden. Boemerangs hebben al eens het nare effect dat ze terugkeren naar de plaats waar ze vertrokken.
Mieke is vrij om met wie dan ook een gesprek te weigeren maar NIET op basis van zijn politieke overtuiging.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hele gesprek heeft iets raars. Iemand belt, wordt vriendelijk ontvangen, is even vriendelijk. Maar dan begint die spanning. Ja, we starten een actie tegen jullie maar daar spreken we niet over. Waarom niet ? Omdat dat in hogere regionen zo is beslist ! Waarom niet ? Omdat we dat niet mogen en daar hebben we verder geen commentaar over.
Klinkt toch allemaal open en vrij ? Het debat weigeren is verkeerd. Hadden ze nu nog gezegd dat ze niet klaar waren voor een debat en dat ze twee dagen later mochten terugbellen, dan had ik dat nog redelijk gevonden en dan was er geen vuiltje aan de lucht. Maar die kramp. Die ziekelijke krampachtigheid om zelf maar niet bevuild te worden in het correcte wereldje is toch wel sprekend. Het is altijd een beslissing die genomen wordt op het hoogste niveau waar de subsidies en staatssteun binnenlopen, weze het vakbond, ziekenfonds of holebifederatie. Ik wil nog niet eens goedkoop gaan doen door me voor te stellen dat er genoeg holebi's het niet zien zitten om de invloedsfeer van de moskee te laten gelden wat betreft holebi-rechten. De holebi federatie heeft zich aangesloten bij het 'clubje' en waarschijnlijk gaan ook de leden van holebi groepen slachtoffer zijn van dit stukje "de andere kant uit kijken". Morgen weer ineengeslagen door wat migranten die je zagen kussen ? Kom dan niet klagen dat de federatie je rechten niet heeft verdedigd, he. Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 april 2006 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
tja als een a-politieke federatie met belastingsgeld aan politiek wil gaan doen dan mag er over die subsidie toch wel nagedacht worden... dacht ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 21 april 2006 om 20:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 21 april 2006 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het jammer dat weer een organisatie zich voor de centjes gaat cocoonen en niet meer spreekt met anderen. Gewoon om de subsidiestroom gaande te houden wordt een gesprek geweigerd met iemand die de holebis altijd goedgezind is geweest. Net als ik trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ook de manier van "debateren" van het Vlaams Belang maakt een debat eigenlijk onmogelijk: constant onderbreken, stem verheffen of zelfs gewoon leugens vertellen. Op zo'n manier kan je niet praten...
Hebben ze geleerd in "De zeverende dag".........
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |