![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik doelde alleen op die echte profiteurs. Bovendien had ik toch graag eens geweten welke topmanagers er dan niet teveel verdienen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Bovendien had ik toch graag eens geweten welke topmanagers er dan niet teveel verdienen ?
--------------------------------- We zouden ons ook bezig kunnen houden met mensen die geen klop willen doen en dus veeeeel te veeeel verdienen. Ik denk dat dat er eerder aankomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Een bekwaam poster met verstand van politiek....
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okee, dwing de werkloze Vlamingen tot beroepen die onvoldoende anderen willen doen. Ik vind dat dwingelandij gezien de omstandigheden.
Laten we eerst de overheid het werktempo en de efficiëntie van de zelfrooiende privé sector bezorgen. Er hangen daar vele honderdduizenden mensen rond die zichzelf, of van hogerhand, overbodige bezigheidstherapie bezorgen die de belastingsbetaler, vooral de werknemer uit de privé sector die aan 200% belast wordt (consumptie maar 21%), een hoge werkdruk opleggen. En dan vooral in Vlaanderen, wegens z'n (ook verhoudingsgewijs) veel sterkere economie. Want dat is wééral ook zoiets. Wat gebeurt in Wallonië? Daar worden de werklozen -niet- individueel opgevolgd. Waardoor ze geen sanctie kunnen krijgen als ze een werkaanbieding weigeren. Waar in het Zuiden Fransen uit Noord-Frankrijk de 'knelpuntberoepen', vooral ploegwerk, invullen, omdat de Waalse werklozen daarin geen zin hebben. Twee maten, twee gewichten. De benadeelden, en de bevoordeelden. En dan vloeien er jaarlijks miljarden € (!) vanuit Vlaanderen naar Wallonië. Zeggenschap over wat er ginds mee gebeurt: nihil.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 5 mei 2006 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het uitenindelijk produkt dat een bedrijf op de markt brengt bepaalt de hoeveelheid werk het bedrijf heeft,groot vraag of niet.Een topmanager gaat dan inschatten welke produkt een succes zal zijn en de beste en goedkoopste manier om die te ontwikkelen en produceren.De goederen dat zo voor een welverdiende topmanager zorgden raken op het einde van het verhaal op het steeds groiende afvalberg waarvoor we dan weer ect.
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Fonske Leroy gezien in terzake?
Het ging zachtjes, maar als je tussen de regels kon lezen... Het is nog maar een begin. Wordt vervolgd. Zeker na de verkiezingen van 2007. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Iedereen een goede nachtrust gewenst.
Waarom ben ik een idioot? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Mevrouw Debbie schreef:
Tja, dat kan je misschien eens aan je psychiater vragen? Of desnoods aan je moeder. ---------------------------------- Welke zaken doen je besluiten dat ik een psychiater heb? En waarom zou mijn moeder weten wat jij denkt? Jouw antwoorden zijn wel erg onsamenhangend, op zijn zachts gezegd. Of ben ik verkeerd, in deze? Laatst gewijzigd door Don Quichote : 5 mei 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Nee hoor,
Mij krijg je niet kwaad. Wat doet je besluiten dat ik een klein pikkie heb? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uw ongelooflijke en belachelijke manifestatiedrang. Lekkere mannen hoeven trouwens zo geen ego ten toon te spreiden voor ze kunnen scoren, dat gaat bij hen vanzelf. Jij bent er zo eentje die denkt dat je succesvol moet zijn om een vrouw te kunnen behagen. En in jouw geval klopt dat ook.
![]() |