![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
jij met dezelfde mening en een kleine 10000 postings toch niet merk ik op ?!?! At your service |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet het slachtoffer uithangen he, uw voorzitter werd geband omdat die het hier te bont maakte tegen de forumreglementen in. Dat heeft met zijn politiek kleurtje niet te maken, want er zitten hier genoeg andere BUB'ers die niet verbannen zijn.
|
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 16 mei 2006 om 12:58. |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom weigert u te antwoorden op mijn nochtans eenvoudige vraag: wanneer zou men volgens u wél over een racistisch motief kunnen spreken? De concrete voorwaarden graag. |
||
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bovendien: als het motief NIET racisme was (al dan niet gerijpt in een zieke geest), wat was het dan wél?
|
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Een flauwe grap?
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij wijze van 'flauwe grap' werden exclusief gekleurde mensen geviseerd? Bij wijze van 'flauwe grap' vertelde Van Themsche dat hij 'minstens tien vreemdelingen' de dood wou injagen? En dat het kindje in feite 'op het verkeerde moment op de verkeerde plaats' was?
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij als moderatie zijn geen opiniemakers en wij gaan dus niet vertellen hoe je de moorden moet interpreteren. Als je die opinies wel nodig hebt verwijzen wij u graag door naar de media, de reacties van uw collegae forumleden in dit subforum en de berichtgeving op www.politics.be. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() thepiano permanent geband wegens te links...
en raf, hoe zit 't daarmee? kaatd geband voor een uitspraak van het genre dat hier dagelijks door rechts gepost wordt, maar te links |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Breydel en Guderian zijn ook geband wegens te links, zeker ? |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() als zij al "te links" waren, dan moet ik al lang geleden op de brandstapel gezet zijn, samen met de helft van het subforum 'links'... ![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou mij niet verwonderen mocht een van hen Hans Van Themsche zijn.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vraag werd nooit beantwoord... misschien omdat ze niet echt gesteld is geweest. Of werd dat bewust gedaan in de media laat ik in het midden, maar in alle voorzichtigheid ondermijnt dit toch de puur racistische stelling en kan men misschien de stelling van gewoon blind moorden volgen zoals zijn advocaat op tv verklaarde. Ook de beweringen van extreemrechtse verheerlijkingen en andere vingerwijzingen ontkende de advocaat. De politieman die Van Teemsche neerschoot vond hem "raar kijken - aanstaren"... Het onderzoek zal het moeten uitwijzen. Alleszins blijft het een afschuwelijke misdaad tegen de menselijkheid.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu donderdag een wereld van verschil : de slachtoffers waren amper geborgen en hij verklaarde al op TV : "Zo zie je maar tot wat extreemrechts leidt..." met de duidelijke bedoeling het Vlaams Belang te viseren ! Waarom 2 maten en 2 gewichten mijnheer Verhofstadt ? Iedere moord is er één teveel, mag nooit gebeuren, moet ten alle prijze voorkomen worden, zowel op blank of zwart, vrouw of man, kinderen, homo of hetero, Afrikaan of Europeaan...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of om het in voor u herkenbare taal uit te drukken "ze moest maar niet met een zwarte rondlopen" |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de advocaat zei dat hij in een "roes" was, van extreemrechtse websites zou ook al geen sprake meer zijn... natuurlijk werden de eerste "verklaringen" graag in de media uitgesmeerd...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 16 mei 2006 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de vechtpartij in Brugge, en de zware slagen waren over de schreef, zoiets doe je niet, nooit in feite ! Vlaams Belang is tegen alle geweld en criminaliteit, zowel van autochtoon en allochtoon. De verdrinking is nog in onderzoek... er zijn nog veel vragen. De brandstichting was wel in de buurt van Kortrijk...
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|