![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom niet ? draait ge er als werkende mens dan liever zelf voor op ? masochist
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet kunnen betalen, goed, we ketenen al die sociale profiteurs vast, en laten ze bv, 14 dagen aan een stuk vangrails schilderen, ... ik zeg maar wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
echt ik lach me hier een scheur wat zijn de vlaamse leeuwkes toch weer olijk vandaag ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bob : 3 juli 2006 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() ik ben idd een extreem links liberaal dat hebt ge goed gezien. Maar daarmee hebt ge niks ontkracht.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() typisch aan dromen is dat ze niet realistisch zijn. voor elke zg sociale profiteur die ge wilt vastketenen zal er namelijk geweld gebruikt moeten worden. u droomt dus van een maatschappij waarin er nog veel meer geweld is dan nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() met te zeggen dat iets prietpraat is ontkracht je niks en door niet te kunnen zeggen waarom het dan prietpraat is toon je alleen je eigen ongelijk aan.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() allee nog leeuwkes die willen proberen ?
ik voel me weer in vorm vandaag heb hier in alle geval al een stevig ontbijt mee achter de kiezen waarvoor dank, stelletje onnozelaars ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 juli 2006 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() soit mijn honger is gestild, nu moet ik ff ernstiger zaken gaan doen.
maar straks krijg ik wellicht wel terug zin in een hapje doeiiiiiiiiiiiiii
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u wat mij een rit met een taxi kost van om en bij de 100 km ? 80 € ik zit, dat wel in een luxeus, bakske, maar als ik de kostprijs uitreken, dan kom ik nog aan vriendenprijs, en dat is ook een vriendenprijs, want de chaufeur, rijd ook voor het bedrijf, en die betalen meer dan 100 € voor dezelfde rit. Als ik de mazoutprijs, de kosprijs per kilometer, uurloon van de chaufeur en payage uitreken, dan scheurt die gast er juist zijn broek niet aan , aan die prijs. als gij dus 1,5 € betaald, voor een mazoutverslindende bus van 20 jaar oud, met een chaufeur die X fr / uur verdiend, en die nog een hele administratie achter hem staan heeft, die ook moet betaald worden, dan kan dien bus , zelf met maximum bezetting, van laat ons zeggen 70 personen, er misschien net aan uitkomen, maar dien bus zit niet altijd kloppende vol, Meestal rijden die zelf gewoon leeg, en stoppen en vertrekken ze zo vaak dat hun verbruik gewoon schandalig hoog komt te liggen. Daarbij hinderen ze ook nog eens het gewone doorgaande verkeer. Eigenlijk zouden ze openbaar vervoer moeten afschaffen, ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb nog nooit zwartgereden op de bus, tram, metro en trein maar blijkbaar mag dat tegenwoordig allemaal. Domme mens die ik ben!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is onze vervulling van hun wensen, hoe multicultureel is dit wel niet?! ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dénkt gij alleen maar dat ze geen abonnement hebben? Gaat gij d'er gemakshalve van uit dat ze er geen kùnnen hebben? Is het - bij wijze van spreken - een vooroordeel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 juli 2006 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |