![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zolang we maar winnen van Oranje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() U heeft gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
versus Neurenberger wetten: 1935, met als doel de joden te isoleren in de samenleving. Hou in het vervolg uw commentaar voor uzelf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Probeer nu eens alles te zeggen met één zin van negen woorden! (niet zes zinnen één) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat dan anders moeten zijn als die werkgever toevallig een voetbalploeg is? 2) Sommige mensen zouden eens moeten aanvaarden dat er ook gekleurde landgenoten zijn.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dat met zijn allen gaan doen zit je hier binnen de kortste keren alleen...
En als dergelijk commentaar jou al op de zenuwen werkt vrees ik dat je hier geen leuke toekomst voor de boeg hebt. Maar hey; mij ni gelaten hoor, 't zijn uw zenuwen eh?
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Was gewoon het feit dat een zogezegde neo-nazi (en dan nog alleen op fora) mij gaat zeggen dat ik niet zou weten wat een facist is kwam direct in het verkeerde keelgat terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Maar dan echt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn er andere redenen waarom geen kat komt kijken. Het niveau van de wedstrijden bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |