![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt in termen van het huidige team. Splits dat op en er zouden nieuwe talenten van onze juniorenvelden kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een werkloosheid van meer dan 20%? Als geldbom Brussel toch zo rijk is, waarom moet zij dan een veel hogere dotatie krijgen dan de andere twee gewesten? Het probleem van de armoede in Brussel (want zelfs als Vlaams-nationalist verplicht de eerlijkheid mij te zeggen dat Brussel een straatarme stad is. De mooiste stad van Vlaanderen, maar straatarm) is dat het een eigen gewest is. Zowel het Vlaamse en het Waalse gewest zijn er sinds de federalisering op vooruit gegaan. Brussel is als enige gewest achteruit gegaan. De reden daarvoor is simpel: Brussel is losgerukt uit de economische ruimte waar het deel van uitmaakte: Vlaanderen. België kent twee economische ruimtes: Vlaanderen en Wallonië. Door van Brussel een eigen gewest te maken, heeft men geprobeerd om de Vlaamse economische groei te torpederen. Uiteindelijk is het dus Brussel dat daar de gevolgen van moeten dragen heeft. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Largo_w : ik wil onpartijdig een vraag stellen : waarom willen jullie een vlaamse leeuw zien ? Is dat iets dat met jullie onafhankelijkheid te zien heeft ? Ik ben franstalig maar ik kan nederlands en men vraagt mij om de strijd aan te gaan op die forum. Mijn argumenten:
1. Wallonië heeft Vlaanderen onderhouden voor 70 jaar. HAHAHA 2. niemand weet waar de Vlaamse Leeuw vandaan komt. HAHAHA 3. Vlaanderen heeft Wallonië nodig. HAHAHA 4. Wallonië heeft Vlaanderen nodig. Had je maar niet zo arrogant moeten zijn en onze gebieden inpalmen. HAHAHA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je haalt hier "armoede" aan als argument voor je standpunt maar dit heeft hier niks mee te maken. Elke grootstad is arm (en dan nog niet overal want de rijskten wonen in het stad) en ik ben geneigd de schuld daarvan te gaan zoeken in de migratie (maar misschien is dit verkeerd dat weet ik niet). Het Brussels gewest is er misschien op achteruit gegaan (trouwens kan je mij dit voorleggen) maar Vlaanderen ook gaat er trager en trager op vooruit misschien is de reden daarvoor omdat we een hoogte hebben berijkt dat we niet kunnen overstijgen? Maar pas op die federalisering was zeker goed daar heb ik geen antwoord op... ja maar simpelere mensen als ik niet dus leg mij eens uit hoe in een democratisch systeem de minderheid zou kunnen beslissen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() zoeteke toch, wind je toch niet op
![]() neem het allemaal niet te ernstig op dit forum, goeie tip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb het niet over politiek gezever. ik heb het over de betekenis van een woord. ik herhaal: dat noemt men geen volksverhuizing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie zet er nu buffel in de spits wie zet er nu kloefkens op rechtsachter wie zet er nu tegen kazachstan de qua voorzetten slechtste linksachter (jelle van d) op het veld wie zet er nu 3 verdedigende middenvelders op t veld + een overjaarse linkerflank. scheisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() natuurlijk is dat geen uitgemaakte zaak.
de relevantie ervan is ook maar klein. ik vond het gewoon leuk om es een vlaamse 11 samen te stellen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() ik zou Brussel isoleren in Vlaanderen. Vervlaamsen lukt toch nooit, maar verfransing vanúit Brussel is wel tegen te houden, mits een doeltreffende politiek. Alle stukken gemeentelijke grond onmiddelijk tegen Brussel aan, in de "Vlaamse (en groene) rand" zouden als een buffer moeten fungeren, als opvulling heel eenvoudig: Bossen planten.
De randgemeenten moeten een duidelijk vlaams en sociaal huisvestingsbeleid krijgen. Niet een beetje, niet middelmatig, maar écht doorgedreven. Op die manier is het mogelijk, maar de tijd dringt, het verfransen is nu bezig.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt een franstalige. Het antwoord is steeds "racist" of "fascist". Meer argumenten zijn er blijkbaar niet om te weerleggen dat de franstalige imperialistisch bezig zijn. Die verwijtjes moeten de weerstand maar het zwijgen opleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die dan geen bestaansrecht binnen de Nederlandse taal? De meeste zinnen met negen woorden bekken nochtans fantastisch. En zinnen met negen woorden lezen meestal ook vlotter. Niet te lang, niet te kort, negen is perfect. Lees deze post maar eens enkele keren na elkaar.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deporteren ? Graag... Een ploeg bestaande uit landgenoten zou een fijne zaak zijn. Hoe kan je nu supporteren voor een ploeg van je stad als die vol negers zit ? Sorry voor het minder politiek correct kantje van mijn vraag. Hoe kan je fier zijn op je stadsploeg als die miljoenen subsidies krijgt om dure talenten binnen te halen die af en toe eens voetballen tussen hun commercials door... Getver...
|
![]() |
![]() |