![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik al een keer gedaan op 11 juli.
Als de dotatie effectief wordt afgenomen geef ik een vaste opdracht op de bank. Als je weet dat de dotaties neerkomen op nog geen anderhalve euro per kiezer dan weet je ook dat met slechts 5 euro per maand de dotatie van telkens drie kiezers worden goed gemaakt.
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat best. Bij gebrek aan argumenten tegen het Vlaams Belang maak je jezelf dat maar al te graag wijs. Een niet-ontvankelijk verklaring is nooit een uitspraak ten gronde. Het Hof bevestigt alleen dat er geen procedurefouten gemaakt zijn. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Yves is toch een echte domme kerel. Hij heeft zichzelf laten ontmaskeren, en de mensen hebben nu door dat als je CD&V stemt er na de verkiezingen geen enkele beleidsverbetering zal optreden. Dank u heer Leterme. Ik ben heel blij met deze bekentenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was die dan in elke gemeente slecht ?
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Zeker niet. In mijn vroegere gemeente zou ik bv. ook nu nog CDen V stemmen omdat ze het goed doen. Federaal wellicht niet. Trouwens, in diezelfde gemeente zegt de burgemeester zelf dat hij met dezelfde ploeg wilt verdergaan, ook een soort voorakkoord dus en dat vind ik eerder positief/informatief voor de kiezer. Toch heb ik een probleem dat de nationale top beslist wat er op gemeentelijk vlak al dan niet kan zonder rekening te houden met het feit dat huidige coalities in sommige gemeenten niet zo'n goede 'match' zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah... er zijn gemeenten waar men ontevreden is over CD&V, anderen waar men tevreden is over CD&V.
Maar dat nationale politici nu al coalities maken voor elke gemeente, dat is er toch over? Dat is toch zeggen: kiezer, doet wat ge wilt... we gaan toch samen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De feiten zijn als volgt: a) het VB wordt veroordeeld wegens racisme, door een hogere Belgische rechtbank, b) het VB beweert dat deze uitspraak geen waarde heeft, omdat de “mensenrechten” (recht op een eerlijk proces met een onpartijdige rechter en respect voor de rechten van verdediging, respect voor de vrijheid van meningsuiting, enz.) van de partij geschonden zouden zijn, c) het VB trekt met haar klachten naar het Europese Hof voor de Rechten van de Mens te Straatsburg, d) het Europese Hof stuurt het VB met al haar klachten zonder meer wandelen. Trek zelf uw conclusies.
![]() |
![]() |
#70 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na wijziging van eerst enkele wetten, waaronder de grondwet, en niet veroordeling door eerst een lagere, en een hogere rechtbank (omdat deze oordeelden dat het geen racisme, toch een politiek proces was) heeft men uiteindelijk drie franssprekende rechters uit het gentse vld-milieu gevonden, die oordeelden dat er van een politiek proces helemaal geen sprake was.
Trouwens als men het vb zijn subsidies wil afpakken, omdat fdw, in een buitenlands tijdschrift, zegt dat hij eerder islamfoob is, dan jodenfoob, dan vraag ik mij toch af, welke spellekes de politiek allemaal speelt, gespeeld heeft, en blijft spelen, en dit met volledige goedkeuring van de machtspartijen (ttz de partijen van de Letermecoalities). |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 augustus 2006 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente is een vrij stabiele,en zelfs bekwame VLD/Sp-a colitie aan de macht,en ook de CD&V -oppositie is eigenlijk niet mis.... voel je'm komen? Nu bemoeien "nationale belangen" met "nationale problemen" zich met de gemeenten.... Het was niet eens nodig in mijn gemeente. Maar IK WIL NIET dat die joekels van Brussel zich hier bemoeien,die hebben daarvoor hun eigen verkiezingen,en ja,nationaal zou ik ook wel eens anders durven stemmen dan voor gemeente of provincie of Europa....Ik zit nu eenmaal enigszins "flexibel" in elkaar Allemaal om zeep nu.....,ok,de rechte lijn dan maar ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 30 augustus 2006 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat Leterme die gemeenten heeft uitgekozen waarvan de burgemeesters hebben laten verstaan dat ze aan coalities met het VB dachten?
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is daar een goede reden voor?
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn waarde Knuppel,
Kelt bedoelt wellicht, dat aangezien hij niet weet of er zijn gemeente al dan niet een voorakkoord tussen de CD&V en andere partijen afgesloten werd, hij niets anders kan de democratische partijen in zijn gemeente het voordeel van de twijfel te gunnen. Een rechtlijniger gedachtengang dan de bovenstaande zal U zelden aantreffen. Blij U andermaal wat basisbegrippen uit de logica te hebben mogen bijbrengen. Pedagogischergewijs, uw virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |