![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ziet Jantje geen pruimen hangen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() men heeft het hier over moslims.Laat dit duidelijk zijn voor uw pools-italiaanse oren:gij word niet bedoeld.Polen en Italianen zijn Europeanen, dus in feite "kozijnen". Arabieren niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() al de mensen op dit forum vertoeven niet in uw marginale vriendenkring.Dit gezegd zijnde, moest ik drugs van doen hebben, zou ik liever mijn geld aan een European geven, dan aan arabieren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze derde wereld landen voeren een chemische oorlog tegen onze jeugd: ze vergiftigen hen langzaam maar zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() zo van die lamzakken zoals gij hebben die mischien naar hier gehaald om het smerig werk te doen, ik zeker niet.Ge kunt dus met uw vreemdelingen in de boskes gaan kakken, maar wel in hun land.En als ze geen bos hebben, in de woestijn, dan heb je ineens zand genoeg om je stront toe te dekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. Daarom moet ze, zogauw het huis proper is, ophoepelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() ik heb geen minachting voor kuisvrouwen.Wel kan ik die dat mij bestelen niet uitstaan.Wat weet gij trouwens af van kuisvrouwen? Wie kuist er bij u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Nationaliteit en etniciteit
Borgerhout kent in vergelijking met de stad Antwerpen een groot aandeel niet Belgen en vooral mensen van buiten de Europese Unie. Dit hoger aandeel niet-EU’ers is vooral te wijten aan de nationaliteitsverdeling in Borgerhout intramuros. In het zuidelijk deel en het noordelijk deel bedraagt het percentage niet-EU’ers respectievelijk 16% en 18%. Dit in tegenstelling tot Borgerhout extramuros waar het aandeel Belgen met 92,5% het Antwerpse percentage overstijgt. In de stad Antwerpen is ongeveer een kwart van de bevolking van allochtone herkomst. In Borgerhout ligt dit aandeel op 39%. Dit hoge percentage is weer te wijten aan de hoge percentages allochtonen in Borgerhout intramuros. In Borgerhout intramuros Zuid bedraagt dit aandeel 47,5%. In Borgerhout intramuros Noord is zelfs meer dan de helft van de bevolking van allochtone herkomst. In Borgerhout extramuros ligt het aandeel allochtonen lager dan het stedelijk gemiddelde. Gezinssamenstelling Borgerhout telt 18.883 gezinnen en herbergt daarmee 8,4% van alle gezinnen in Antwerpen. Het grootste deel daarvan woont in Borgerhout intramuros. De gemiddelde gezinsgrootte (aantal inwoners/aantal huishoudens) in Borgerhout bedraagt 2,2. Borgerhout intramuros Noord scoort met 2,5 hoger dan dit gemiddelde. In Borgerhout extramuros ligt dit gemiddelde onder het stedelijk gemiddelde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling