![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() verstandig cannabisgebruik bestaat zeker, het mag alleen best geen levenswijze worden, maar dan nog, de mens is vrij in die keuze. Men moet die keuze dan ook laten maken, maar zeker niet aanmoedigen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie moeten we geloven denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() wat is dat voor een noch mossel, noch vlees redenering. verbieden die rotzooi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken er ook die totaal niet tegen cannabis kunnen en het dus ook niet gebruiken, dat is natuurlijk ook verstandig. Degenen die hun grenzen niet kennen en dus overdrijven in hun gebruik doen het dus onverstandig. U baseert zich louter op de gevaren van overdadig cannabisgebruik om alle cannabisgebruik als gevaarlijk te bestempelen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burgemeester
|
![]() drugseducatie is de oplossing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
En zoals ik hier al talloze keren heb geschreven, ik heb niets tegen het medicinaal gebruik van cannabis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beide feiten geven samen een genuanceerder beeld dan het idee dat joints altijd ongevaarlijk of altijd gevaarlijk zijn. Er zijn gewoon mensen die er beter tegen kunnen dan anderen en er zijn mensen die totaal niet tegen alcohol of cannabis kunnen. Die grens ligt bij iedereen anders en wie die persoonlijke grens niet respecteert veroorzaakt problemen (voor zichzelf of voor anderen).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Smoke weed all day long, al is het maar om rechtse conservatievelingen te irriteren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als een dokter het voor schrijft kan je ploteling niet meer verslaaft worden? Met wat gezond verstand kan je een jontje perfect roken zonder enig gevaar om verslaaft te worden,net zoals je dat met alcohol kan
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) In de realiteit (weet je wel, in het echte leven) zijn er ook heel veel mensen die hun grenzen wel kennen en respecteren. Moet je die mee straffen, of kan je je energie wat betreft preventie van drug- en alcoholmisbruik niet beter richten tot die personen die hun grenzen niet kennen. Door het te verbieden maak je het trouwens maar enkel "stoerder" en dus aantrekkelijker voor die jongeren die indruk willen maken om cannabis te gebruiken. Ik heb mijn eerste sigaret ook gerookt om stoer te doen en omdat het niet mocht van thuis. Toen mijn ouders ontdekten dat ik rookte en zeiden dat ze er geen probleem mee hadden, zolang ik maar niet te veel rookte en niet binnen ben ik binnen de paar maanden gestopt. Mensen die hun grenzen niet kennen op vlak van cannabis of alcoholgebruik moeten inderdaad beter begeleid worden. Maar dat kan perfect zonder degenen die volwassen genoeg zijn om hun grenzen wel te kennen in de criminaliteit te duwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() een goede dokter zal er wel voor zorgen dat zijn patient niet verslaafd geraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() http://www.ugent.be/nl/nieuwsagenda/...ten/pb5333.htm
nog een voorbeeld van "verstandig" druggebruik! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Om het gedrag van Jan te verklaren, zou men ook een thread moeten laken "Rechts en alcohol". Om in de logica van Jan te blijven, eis ik de sluiting van alle cafés en brouwerijen in België.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 26 oktober 2006 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Dat denk ik wel, dan lopen die rechtse pipo's niet zat meer over straat en vallen ze geen mensen meer lastig met hun onbeschaafde praat.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 26 oktober 2006 om 14:48. |
![]() |
![]() |