![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat eigenlijk wel straf dat jullie je zorgen zitten te maken om een paar ontspoorde pubers die naar slechte muziek luisteren...
Er zijn wel degelijk veel zwaardere en gevaarlijkere figuren dan dat die zich echt met kompleet geschifte dingen bezig houden... Motorbendes bv, zoals de Hell's Angels en hun subdivisies, die mannen zitten in drugs, afpersing, steaming, wapenhandel , prostitutie etc... Van die pedo's die via MSN kinderen lastig vallen, Van die nerds in donkere bureaukes die sites zitten te hacken van overheden, bedrijven etc... en god weet wat nog allemaal, dat gewoon onder uwe neus gebeurd, en dan een paar kaalkoppen met lelijke tatoos en foute piercings, die wa naar slechte muziek gaan luisteren in een parochiezaal zonder dat eigenlijk iemand daar last van heeft, dat zijn nu ineens de gangsters... tja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan ik u ten stelligste Markies De Sadde aanbevelen, ... heel sappig maar nie voor gevoelige personen... ![]() Staat zeker en vast in de top 10 van meest gore proza aller tijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, maar die lopen niet zo in de kijker. Snap je nu nog altijd niet dat het nieuws sensatie moet brengen. Enkele Hiltervererende jongeren, zijn hipper in handboeien te filmen, dan al de anonieme, onopvallende vergiffen in onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens: er is nog zoiets al parodie. Overdrijf met horror en je krijgt humor. Persoonlijk gaan die B&H teksten meer op mijn lachspieren werken, dan dat ik er kwaad van word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
De verantwoordelijkheid ligt dan volledig bij de "helden" die stomdronken denken dat ze meer zijn dan een ander en rel willen schoppen. Gefrusteerde jongeren met megalomanie hebben we heel geschiedenis door al gehad. Het is gewoon ontsporend pubergedrag, dat weer in rechte banen te leiden moet zijn. Zeggen dat je vind dat een bepaalde groep dood moet, beschouw ik als vrije meningsuiting. Als er nu toevallig een gek denk dat hij daarom moet gaan moorden, tiens. Moesten alle Al Quaida leden altijd gevolg geven aan de tapes van Bin Laden, dan was het Westen al volledig uitgeroeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier, kan je echt eens lachen ![]() B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! I pledge allegiance to disobedience For which I stand One nation swimming in blood One nation living in sin Death on every city street corner No laws to keep us down Every church a slaughterhouse Every courtroom a vicious shoot out A pig hanging from every flagpole A knife shoved up the systems asshole No future for the moralists No future for the weak From the shadows within my soul I cry for brutality and bloodshed for all B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! I pledge allegiance to disobedience For which I stand One nation swimming in blood One nation living in sin Death on every city street corner No laws to keep us down Every church a slaughterhouse Every courtroom a vicious shoot out A pig hanging from every flagpole A knife shoved up the systems asshole No future for the moralists No future for the weak From the shadows within my soul I cry for brutality and bloodshed for all B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! A pig hanging from every flagpole A knife shoved up the systems asshole No future for the moralists No future for the weak From the shadows within my soul I cry for brutality and bloodshed for all A pig hanging from every flagpole A knife shoved up the systems asshole No future for the moralists No future for the weak From the shadows within my soul I cry for brutality and bloodshed for all B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! B-l-o-o-d-s-h-e-d now! Let op het repetitief terug komen van een en hetzelfde thema in de strofes. In combinatie met het rechtlijnige refrein dat het nummer inleidt en terug afsluit, creëert dit een bijzondere harmonieuze samenhang. Evenwel aan ritme en metrum kon nog gewerkt worden. ![]()
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 9 maart 2007 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is waar, ik heb me zo ooit zitten doodlachen in de cinema met "Deep Sea Rising" een "horror" film, de scéne waarin dat beest een vrouw door het toillet trekt is gewoon hillarisch, ... Nee maar 120 day's of sodom van De Sadde is echt wel de goorste smeerlapperij die er bij mijn weten bestaat. Die gast die dat geschreven heeft, moet echt wel compleet gestoord geweest zijn. Maar ik heb zo iets met boeken die door de kerk verboden geweest zijn, deze is echt wel terrecht op de rol gezet, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Man man. Alles letterlijk nemen hé. Gaat ge ver mee komen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Neo-nazi's zijn niet zo talrijk als we denken laat ze maar doen. Blaffende honden bijten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Oei, dan heb je Salo nog niet gezien van Pasolini.
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Moet kunnen.Een beetje ruw en een wat meer discipline zou ook moeten.Voor het overige ;geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik vroeg het maar !!!
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zijn echter geen Duitsers en ik zie dus geen reden om die soldaten te eren. Zij vochten niet voor mij of het vrije Westen, maar voor de perverse ideologie van een gek die ze nog liever met hem in het graf wou sleuren dan te dulden dat zij zijn ondergang zouden overleven. Dus, neen, van mij geen bloemetjes op de grafstenen van de SS. Anderen mogen dat gerust doen en ze mogen van mij zelfs de Hitler groet doen, die idote leeghoofden. Ik trek de lijn bij een oproep tot geweld. "Dood aan de parasieten" dat is erover. Punt. En ja er zijn nog veel meer dingen die ik erover vindt, maar ik probeer on-topic te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Meisjes met bezwete ontblote bovenlichamen, dat kunnen we toch niet verbieden... (Zo rond vrouwendag ben ik altijd geneigd tot dit soort opmerkingen, sorry.) BdS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals die in Tienen of Brugge?
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Af en toe moeten de blaffende hond zijn tanden gekuist worden.
|
![]() |
![]() |