![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even on-topic,
Die kleurboekjes moeten ze hier niet uitbrengen want "het centrum" zou snel een klachtje kunnen behandelen wegens het aanzetten tot racisme. Welke kleur gaan de kindjes die gansters kleuren??? Juist ja....is dat niet "aanzetten tot"?
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Ze mogen toch kiezen welke kleur ? Trouwens, op de foto hebben ze maskers aan. Wat een achterlijke opmerking is dit nu weer ? Jij gaat ervan uit dat ze enkel een andere huidskleur kunnen hebben, niet de kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De meeste rappers die ik ken, zoals nen Ice-T, hebben toch een beetje een donkerder kleurtje dan de doorsnee Brit of Schot? Moet je niet levensecht kleuren? Je kleurt een boom toch ook niet blauw met een roze kruin? Je moet alles zo serieus niet nemen, vrijdag is fun-dag. 'k Wou enkel het centrum in het belachelijke trekken. Enfin,
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Rappers hebben vaak een donker kleurtje. Gangsters ook ? Trouwens, ik vind er niks mis mee om een boom blauw en roze te kleuren, maar dan krijg je Mambo op je dak. Roze. Brr. (Kijk, hij is in staat tot humor. Heel flauw, maar het is humor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ze zijn trouwens goe bezig in the UK uit HLN : Opnieuw gruwelijke tienermoord in Londen Na een reeks van vier brutale moorden op jongeren in Londen is nu opnieuw een tiener voor de ogen van zijn vriendin door een jeugdbende doodgestoken. Het nu al vijfde slachtoffer van moord op Londense jongeren in nog geen zes weken tijd was volgens mediaberichten pas 16 jaar oud. De leider van de jeugdbende, die de kleurling met een mes, een baseballknuppel en een hamer te lijf ging, was zelf pas 13 jaar, aldus The Sun. Volgens ooggetuigen vuurden de vriendinnen van de bendeleider de dader luidruchtig aan en riepen steeds weer "Kill him! Kill him!". De politie pakte donderdag kort na het bloedbad zeven 'Afro-Britten' in de leeftijd van 13 tot 21 jaar op. Na de eerste drie moorden op tieners had Scotland Yard half februari een speciale eenheid opgericht. De escalatie van het brutale geweld tegen jongeren moet uitgeroeid worden, had politiechef Ian Blair verklaard. Premier Tony Blair reageerde met een verscherping van de strafmaatregelen op het bezit van wapens En euh, Mambo? Who the F. is mambo?
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
euh...pardon? Besef je eigenlijk wel wat je zegt?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hadden ze nu ook leren vechten dan vochten ze terug nietwaar? Kon je dan lezen dat die afro bende klop had gekregen.
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Ja. En jij ? Homoseksualiteit = travestie ? Geen revolvers = Homoseksualiteit ? Je legt bijzonder overhaaste en weinig onderbouwde verbanden.
Ik zoek nog altijd een bewijs voor ook maar één van je stellingen (zie hierboven). @Lantjes: Mambo, the big, bad, anal-retentive hetero-gangsta |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben je gehuwd?
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar eens met een jurk bij een vrouw en vraag haar mening eens. En als ze het bij toeval leuk vind, loop dan snel weg. Je kan in een laatste wanhoopspoging misschien een wetenschappelijk rapportje onder haar neus duwen. Maar het zal niet helpen vrees ik.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 maart 2007 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In landen waar dat wel is (zuid amerika bv) zul je niet zo gauw homo's ontmoeten. Dus het heeft wel invloed allemaal. In moslim landen zul je ze ook niet zo gauw vinden. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze er ook niet zijn, maar enkel de aangeborenen. En dat zijn er een pak minder. Ontkennen heeft geen zin. t' is zo!
![]() |
![]() |
#73 | ||
Gouverneur
|
![]() Dan zijn we snel uitgepraat, natuurlijk. Is de evolutie toevallig ook maar een verzinseltje, en zijn we allemaal afstammeling van Adam en Eva ?
Citaat:
Citaat:
Wat heeft kleren kopen nu te maken met seksualiteit ? Kom op, ik ben benieuwd. Trouwens, als ik een jurk zou aantrekken en voor mijn vriendin zou gaan staan, zou ik dan plots homoseksueel worden, of wat bedoel je ? Zal ze me zeggen dat ik homo ben ? Dan is ze even dom als jij, en dat betwijfel ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik bijna 30 jaar. Ik geloof er nog elke dag in. Citaat:
Aan de kleren zie je wie voor je staat. Bij vrouwen zie je dat ook hoor. Als ze botinnen aan hebben bv. Aan veel zaken zie je dat. En als jij dat nu nog niet ziet..amai.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 maart 2007 om 14:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 maart 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Gouverneur
|
![]() Sorry, maar je moet echt iets aan die onbegrijpbaarheid doen... Wat zal er regionaal gebeuren ?!
Citaat:
![]() Nu wil ik wel al zeggen: Je bedoelt dat jij op een andere manier gevormd bent door merchandising ? De rest volgt... Citaat:
Citaat:
![]() Wat zie jij dan aan vrouwen als ze botinnen aan hebben ? Wat zegt dat over hun karakter ? Nu ben ik wel heel benieuwd. Mijn lief, oppervlakkig, Mambootje. Citaat:
Edit: Je hebt ondertussen geantwoord. Maar wat heeft het met homoseksualiteit te maken ? Als ik een jurk aantrek, word ik dan plots homoseksueel ? Of ik zal nog verder gaan: Als ik er seksueel opgewonden van geraak om damesondergoed te dragen, word ik dan homoseksueel ? Laatst gewijzigd door Ozymandias : 16 maart 2007 om 14:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg moet evolutie dus regionaal bekeken worden in de toekomst....volgens uw maatstaf van heffing althans. (niet de mijne) Citaat:
Heel anders mag ik wel zeggen. Citaat:
Huwelijk staat voor trouw en elkaar graag zien en dat in een gelofte vastleggen. Soms mislukt dat...als één van de twee niet eerlijk waren. Citaat:
Ik kijk wel naar de prijs. Citaat:
Maar men kan nog twijfelen als het bv voor het werk zou zijn. In elk geval zie je het dan wel aan hun haarsnit. Combinatie van die twee...hollen. Beetje wereldvreemd toch?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 maart 2007 om 14:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn openlijk nu meer homosexuelen omdat het maatschappelijk aanvaardbaar is geworden. |
|
![]() |
![]() |