![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang er nog 1 non overschiet zal ik haar rechten verdedigen tegen gedwongen en opgelegde ontbloting van haar hoofd. Tot mijn laatste snik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens als hij toelaat dat religieuse fundi's hun geloofsovertuiging demonstreren, dan kan men niet verbieden dat anderen hun politieke overtuiging demonstreren. En we gaan toch niet discrimineren hé Edina tussen geloofsovertuiging en politieke overtuiging. Of wil je toch die richting uit? Ik hoor je al loeien als ambtenaren en magistraten met een VB-t-shirtje naar hun werk gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Die Indiër wordt gediscrimineerd, maar de Jood en de moslim(a)? Oei, raak daar niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Dat is nu juist wel de taak van de rechter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Kan u dat bewijzen? Een rechter die de wet correct toepast, kan men toch niet van slechte wil beschuldigen? Ik beschuldig eerder de rechters die de wet weigeren toe te passen van slechte wil. Deze voeren hun taak niet uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar vooroordelen heeft ze niet hoor Boadicea! ![]() Laatst gewijzigd door Edina : 6 april 2007 om 19:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Toch paranoia dus? Doe eens normaal! Wapens zijn even gemakkelijk te verstoppen onder wijde kleding. Misschien vanaf nu iedereen naakt in de rechtzaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Wat zijn mensen toch kinderachtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Keppels en hoofddoeken zijn religieuze symbolen, dus ... Daarnaast is de wet er uit de oude respectregels dat men zijn hoofddeksel afneemt tegenover een meerdere, zijnde in dit geval een rechter. Citaat:
Citaat:
Dat heeft niets met vooroordelen te maken. De wet is er om choas te voorkomen en het nut van deze wet is nu bij deze bewezen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker met Uw onderschrift !!!!!!!
![]() |
#74 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf zonder hoofddoeksel kan men zijn godsdienst belijden. Dat gebeurt immers in het koppeke Edina. Waarschijnlijk is je dan ontgaan. Citaat:
- het onderwijsniveau dat zienderogen aftakelt - de witte vlucht - de censuurgekte om tegemoet te komen aan de gevoeligheidjes van aangespoelde onverdraagzamen - etc Als jij graag tot dat niveau afdaalt, by my guest, maar doe het dan waar dat idiote niveau the way of life is. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Het is de taak van de rechter om van slechte wil te zijn? Of om via zijn rechtbank politieke spelletjes te spelen? Vreemd, ik dacht dat het de taak van een rechter was om te oordelen over de schuld of onschuld van de beklaagden, maar ik zal me waarschijnlijk vergissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 6 april 2007 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de taak van de rechter om na te gaan of wetten nageleefd worden. Ook door religieuze fanatici. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik een voorstander van metaaldedectoren bij elke openbare rechtzaal en niet alleen bij risicozaken, zoals nu het geval is. En je mag me paranoia blijven noemen, ik weet dat het laster is, vermits jij niet mijn behandelend geneesheer bent. U zou de wet moeten kennen, maar blijkbaar bent u enkel voor de toepassing ervan wanneer het u uitkomt. Ik ben voor een correcte toepassing in alle omstandigheden. En als een wet niet deugd, dan is het niet aan de rechters, maar aan de ministers om dat te veranderen. |
|
![]() |
![]() |