![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij is het zo dat mocht geweten zijn dat elke leerling een wapen in de schouderholster (of enkelholster of gewoon tussen de broeksriem natuurlijk) droeg, dat dan maximum twee slachtoffers zouden vallen bij zulk een shoot out ... je kan je namelijk makkelijk voorstellen dat zo'n shooter die zich vooraan begeeft om een mooi overzicht te hebben over het schietveld en daar zijn wapen bovenhaalt en schiet , onmiddellijk de hele aula voor zich een wapen ziet trekken en dat wapen op hem leegvuurt ... dat geeft dan één slachtoffer in de aula en één compleet doorzeefde dader-shooter, niet ? wat in dit geval een positieve balans van 36 (niet afgeschoten) slachtoffers had gegeven ... die mannen van de wapenlobby hebben daar wel een punt, me dunkt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en Van Gogh buitengezwierd aan de Antwerpse kunstacademie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() [quote=Kaal;2628388]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() [quote]
[quote] Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Hoezo? Als ik moest weten dat ik vast en zeker een por mocht gebruiken als dekschild, zou dat mijn spijbelen eerder beperken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien zullen we dan in scholen wel wat meer 'rioolputtekes' moeten voorzien om de opkuis wat makkelijker te maken. wat een aanzienlijke kost zou kunnen betekenen voor de schoolinfrastruktuur ... een probleem in Vlaanderen Laatst gewijzigd door Anna List : 26 april 2007 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben eigenlijk benieuwd wanneer dat voor de eerste keer hier in de scholen gaat plaats vinden. Er wordt wel is een leraar neergestoken ofzo maar op termijn gaat het daar niet bij blijven vrees ik.
Misschien ben ik wel verkeerd, men kan hier in Belgie geen wapens meer kopen dus kan het ook niet gebeuren. Tenminste, dat is de wenstheorie hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() [quote=eno2;2628401]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hahaha we zijn hier serieus bezig en gij begint hier moppekens te tappen, zo niet he makker, t is hier k&k niet hé niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een iemand met een automatisch geweer. Die kan wel wat meer mensen neerknallen alvorens iemand zijn wapen heeft bovengehaald en er dan ook nog in slaagt raak te schieten. En de kans dat er nog wel wat meer slachtoffers vallen door "verdwaalde kogels" is zeer groot. En hoeveel meer schietincidenten denk je dat er zullen zijn als iedereen daar bewapend rondloopt? De uiteindelijke balans zou ongetwijfeld serieus negatief zijn. De logische vragen worden weer vermeden: hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een jongen met psychiatrische problemen zomaar een automatisch wapen kan kopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je overdrijft enorm. Hij was altijd al een zwijgzame eenzaat. Ook in Korea. Hij werd gepest, jawel. Op de High School. Die hij al drie jaren verlaten had toen hij door het lint ging. Ik heb nergens gelezen dat hij op het univ werd gepest. Integendeel. Hij wees alle pogingen tot vriendschap af. Oja hij werd ook door meisjes afgewezen. Hoe erg zeg. Ik ben zeker dat niemand op dit forum dit ooit heeft meegmaakt. Een meisje dient toch altijd ja te zeggen? Dat afwijzen is lulkoek. Hij werd door die meisjes niet uitgelachen. En als wraak op die banale frustraties die zo'on 75% van de mannelijke bevolking in het Westen meemaken gaat hij dan een hele reeks mensen neerschieten die er allemaal niets mee te maken hebben. Hij had geen enkele reden om dit te doen. Geen enkele. En die twee smeerlappen van Columbine ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() De schoolkillers die duidelijk overal achter elke hoek loeren (ik heb er daarnet nog zeven gezien), kunnen we met zeer eenvoudige middelen bestrijden.
Ik stel voor dat elke vader en moeder hun kind elk weekend meeneemt naar de schietbaan, vanaf het kind 3 jaar oud is. Koop een licht semi-automatisch wapen, en train het goed. Fluister het in dat het "vrij" is, en dat het "blij mag zijn in the greatest, most powerful and best nation on the planet" te mogen leven. Lees na de schietsessie de Bijbel, en citeer wrede passages uit het Oude Testament (over hoe God ongehoorzamen de kop inklopte.) Sluit u dan voor de rest van het weekend op in uw gebarricadeerde fermette. Hou vooral geen barbecues of gesprekjes met de buren - de kids van de buren zijn immers potentiële schoolkillers. Leer uw kind dat elke mens gevaarlijk is, maar dat vooral de negers, de gooks en de spanjoolen dat zijn. Blond en blauwe ogen is een visum naar betrouwbaarheid. Herhaal dit ritueel elke week, en bewapen uw kind tot de tanden, zodat het zich op school onmiddellijk kan weren tegen elke verdachte beweging. Over dit alles een smeuïge Jesus-saus gieten, en dat komt goed. Want remember: hoe harder de maatschappij, hoe meer schoolkillers. En hoe meer schoolkillers, hoe meer we er kunnen killen hé. Hell yea!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door C2C : 26 april 2007 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Dat was me anders nog niet opgevallen.
Er zijn hier mensen die zeggen dat je je niet mag bewapenen als voorbereiding op een gewapend treffen, want dat zou voor slachtoffers zorgen. Heel serieus bezig. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De totale bewaping van iedereen tegen iedereen, bewaar die nachtmarrie maar voor jezelf. Straks komen ze allemaal met tanks naar school gereden, ipv met auto's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het gaat gebeuren, dat weten we. Wanneer, dat niet. Maar sinds ik mijn concept van dekschilld bedacht heb, riskeert de innovator er bekaaid af te komen, want hij krijgt de doorzeefde porren naar zijn kop geslingerd... Ik zal wel weer van mysoginie beschuldigd worden... Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
De vraag was hoe kunnen die killers gecountered worden, het antwoord is neerschieten. Zonder wapens gaat dat nu eenmaal niet. Als leraars gewapend zijn is de kans groot dat er geen 33 doden vallen. Niemand buiten jezelf denkt dat dan iedereen in tanks naar school komt. |
|
![]() |
![]() |