![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zou me niet verbazen als je daar nog nooit over nagedacht hebt, want ik heb hier blijkbaar niet de slimste aan de lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. Een liberale partij. 2. Een vlaamsgezinde partij. 3. Een ethisch progressieve partij. 4. Geen racistische partij, maar wel een partij van rechten en plichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Ik vroeg concrete zaken. Verdorie, ofwel zijn jullie met mijn kl..ten aan het spelen ofwel zijn jullie oliedom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Is het u al opgevallen dat u het woordje 'dom' vaak in deze gebruikt? Daar waar het hart van vol is, loopt de mond van over. Die vier punten zijn toch concreet? Begrijpt u die punten niet misschien? U zegt het maar en dan wil ik u die anders wel in een notendop uitleggen.
Laatst gewijzigd door system : 4 juli 2007 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach, laat maar ik weet genoeg. Bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
- Citaat:
Citaat:
Liberale partij: vrij initiatief, weinig inmenging van de staat. Toch moet de staat sociaal blijven en oog hebben voor mensen die pech hebben in het leven. Vlaamsgezinde partij: meer bevoegheden naar Vlaanderen, splitsing BHV, toepassen van taalwetten in Brussel. Ethisch progressief: zo moet de mens kunnen beschikken bijvoorbeeld over zijn eigen leven (dit ivm euthanasie). Geen racistische partij: mensen uit vreemde culturen die hier komen wonen passen zich aan, maar geen discriminatie op basis van huidskleur of cultuur. Beperking van de influx. Het VB. Is het VB is bijvoorbeeld een ethisch progressieve partij? Ik dacht van niet. Op economisch vlak: weten we niet goed waar het VB staat. Is het VB vlaamsgezind? Ja. Is het VB een racistische partij?? U moogt het antwoord zelf geven. Laatst gewijzigd door system : 4 juli 2007 om 18:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Slotsom: LDD is een overbodige partij. Laatst gewijzigd door Duym : 4 juli 2007 om 18:43. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders is het gesteld met het VB. Een partij die al 25 jaar in de oppositie is en die op alles neen zegt en dus wellicht nog een tijdje in de oppositie zal blijven, zulke partij ja die is feitelijk overbodig. Laatst gewijzigd door system : 4 juli 2007 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Besluit: Het Vlaams Belang is viermaal noodzakelijker dan LDD, en onontbeerlijk als we over een democratie willen spreken. Het spijt me system, maar jouw betoog krijgt 0/10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Maar als u mij 0/10 geeft, dan geeft u uzelf toch gelijk en dan geeft u uzelf 10/10. Ik gun het u maar erg betekenisvol is het allemaal niet.
Laatst gewijzigd door system : 4 juli 2007 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LDD heeft voor een deel proteststemmen van het VB afgenomen.
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() vlaktaks?
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Ga jij mij vertellen waar de mensen van wakker liggen?
![]() Ik denk persoonlijk wel dat belastingen iets is waar de mensen van wakker liggen
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waar liggen de mensen wakker van?
K denk niet dat ze van veel politieke punten wakker liggen, ze willen alleen een goed leven. Daar komt de politiek juist in het spel, want elke politicus heeft wel een ander idee om de mensen dat "goede leven" te bezorgen. Dus, onrechtstreeks, liggen de mensen van elke politieke redenering wakker ![]()