Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: bloedworst
Ik eet graag bloedworst. 29 63,04%
Ik eet niet graag bloedworst. 11 23,91%
Iets anders. 6 13,04%
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2007, 22:57   #61
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
het zijn best intelligente beesten en zeer gevoelig voor stress. Maar het voelt goed genoeg aan dat het geslacht gaat worden en ergens logisch dat het zich met alle middelen verzet.
Over de zwijnen dus.

Onlangs stond ik aan een weide en daar zag ik in een enorme modderpoel vier vette varkens te ploeteren in de modder. Er was er zlefs eentje die zn gevoeg deed in de nek vd ander. Ik dacht van: 'Zo, jullie zijn dus zogezegd intelligente beesten, ik geloof er niets van, vuile onfatsoenlijke zwijnen. '
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 01:28   #62
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Over de zwijnen dus.

Onlangs stond ik aan een weide en daar zag ik in een enorme modderpoel vier vette varkens te ploeteren in de modder. Er was er zlefs eentje die zn gevoeg deed in de nek vd ander. Ik dacht van: 'Zo, jullie zijn dus zogezegd intelligente beesten, ik geloof er niets van, vuile onfatsoenlijke zwijnen. '
Varkens/Zwijnen ploeteren in modder om zich af te koelen. De mens heeft een huid die het iets makkelijker maakt om te zweten, een hond hijgt om overtollige warmte af te voeren, een zwijn verkiest de modderpoel. Het zijn vrij aggressieve beesten (doorgaans) en vrij intelligent ook. En door het feit dat ze intelligent zijn, ook erg gevoelig voor stress.

Wil je de gemiddelde mens in zijn onderhemd met bierbuik en zak uitpuilende chips eens op de bank zien liggen terwijl hij/zij aan het kruis krabt en uren zit te staren naar een lichtbak waarop uren aan een stuk moet worden geraden naar "kuisen": SCHOONM**EN. En goh... nog steeds niemand die die twee lettertjes heeft geraden... toch maar blijven kijken want onderaan in beeld verschijnen van die leuke sms berichtjes van hopeloze zielen en je weet maar nooit dat die eeuwig ratelende dame eens gaat kotsen of zo. Dan genieten we zo dat we even vergeten dat we varkens die voor verkoeling in modder rollen belachelijk vinden.

Ik verschiet er echt niet van dat je een goede belg bent. Je denkt dat je beter doet op het toilet dan een varken op het veld en denkt dat je hogere doelen (driekleurig vlagje) hebt dan een varken met een tweekleurig vlagje. *kleurtje meer kleurtje meer kleurtje meer*. *zucht*

De mens is echt een belgicist in wezen. Simpel en agressief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 08:11   #63
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de zwijnen dus.

't levend bewijs van iemand die dus geen moer weet van wat er al dan niet op zijn bord geserveerd wordt. En ik heb nog schokkend nieuws: een ei, beste vriend, komt uit het gat van een kieken. Wat zou daar, behalve de haan, al niet gepasseerd zijn voor uw zachtgekookt eitje voor u staat?
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 18:00   #64
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Varkens/Zwijnen ploeteren in modder om zich af te koelen. De mens heeft een huid die het iets makkelijker maakt om te zweten, een hond hijgt om overtollige warmte af te voeren, een zwijn verkiest de modderpoel. Het zijn vrij aggressieve beesten (doorgaans) en vrij intelligent ook. En door het feit dat ze intelligent zijn, ook erg gevoelig voor stress.

Wil je de gemiddelde mens in zijn onderhemd met bierbuik en zak uitpuilende chips eens op de bank zien liggen terwijl hij/zij aan het kruis krabt en uren zit te staren naar een lichtbak waarop uren aan een stuk moet worden geraden naar "kuisen": SCHOONM**EN. En goh... nog steeds niemand die die twee lettertjes heeft geraden... toch maar blijven kijken want onderaan in beeld verschijnen van die leuke sms berichtjes van hopeloze zielen en je weet maar nooit dat die eeuwig ratelende dame eens gaat kotsen of zo. Dan genieten we zo dat we even vergeten dat we varkens die voor verkoeling in modder rollen belachelijk vinden.

Ik verschiet er echt niet van dat je een goede belg bent. Je denkt dat je beter doet op het toilet dan een varken op het veld en denkt dat je hogere doelen (driekleurig vlagje) hebt dan een varken met een tweekleurig vlagje. *kleurtje meer kleurtje meer kleurtje meer*. *zucht*

De mens is echt een belgicist in wezen. Simpel en agressief.

In Godsnaam? Wat balk jij hier zo? En waarom, waarom betrek je mij hier in je geleuter? Mij lijkt het eerder dat je over jezelf spreekt. En dat durft dan zo'n toon tegen me op te zetten. Degoutant!

Trouwens, die geobsedeerde vette vettige venten die je vernoemt kan ik mij moeilijk inbeelden, ik heb er ook nooit mee te maken gehad, en ik wil er niets mee te maken hebben.

In mijn familie zijn de heren allen slank, geciviliseerd, gedistingeerd, afgemeten en gedisciplineerd, mij incluis!

En dan de belgicisten erbij betrekken, terwijl je vast en zeker de flamingantjes bedoelde. De flamingantjes zijn idd simpel en agressief, zie maar in al die geleuter-topics in communautaire hoe agressief en simpel ze daar te keer gaan.

Trouwens, had ik je wat gevraagd, onbeschaafde, inferieure onbeschofterik?

Oud 26 september 2007, 18:04   #65
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Godsnaam? Wat balk jij hier zo? En waarom, waarom betrek je mij hier in je geleuter? Mij lijkt het eerder dat je over jezelf spreekt. En dat durft dan zo'n toon tegen me op te zetten. Degoutant!

Trouwens, die geobsedeerde vette vettige venten die je vernoemt kan ik mij moeilijk inbeelden, ik heb er ook nooit mee te maken gehad, en ik wil er niets mee te maken hebben.

In mijn familie zijn de heren allen slank, geciviliseerd, gedistingeerd, afgemeten en gedisciplineerd, mij incluis!

En dan de belgicisten erbij betrekken, terwijl je vast en zeker de flamingantjes bedoelde. De flamingantjes zijn idd simpel en agressief, zie maar in al die geleuter-topics in communautaire hoe agressief en simpel ze daar te keer gaan.

Trouwens, had ik je wat gevraagd, onbeschaafde, inferieure onbeschofterik?

Wat heb jij tegen vettige vette venten?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2007, 18:07   #66
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Wat heb jij tegen vettige vette venten?
Hmm, niks eigenllijk, sta er onverschillig tegenover, het overgrote merendeel vd bevolking is zo.
Oud 26 september 2007, 18:08   #67
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm, niks eigenllijk, sta er onverschillig tegenover, het overgrote merendeel vd bevolking is zo.
Was dat maar waar
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 20:16   #68
MaGNiFiCaT

Standaard

Met de herfst is ook de BLOEDWORST weer opkomst!!
Oud 16 september 2008, 20:20   #69
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Heerlijk!
Oud 16 september 2008, 21:00   #70
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over de zwijnen dus.

Varkens in de modder ???

En dat in een tijd waar mensen als vrijetijdsbesteding in een kuuroord een modderbad nemen ....

Zwijnen zijn cool , zwijnen zijn tof ...

Wij zijn varkens
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 21:32   #71
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Varkens in de modder ???

En dat in een tijd waar mensen als vrijetijdsbesteding in een kuuroord een modderbad nemen ....

Zwijnen zijn cool , zwijnen zijn tof ...

Wij zijn varkens
Maar ik had het wel over échte modder eh. Géén nepmodder.
Oud 16 september 2008, 21:36   #72
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar ik had het wel over échte modder eh. Géén nepmodder.
Ochottekes , plastieken slijk vinde dan wel goe ???

Wat dan weer duidelijk maakt dat varkens milieubewuster zijn als jij ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 16 september 2008, 21:42   #73
MaGNiFiCaT

Standaard

Nee ik heb niet gezegd dat ik nepmodder wel goed vind. En ik had het helemaal niet over plastieken modder.
Oud 16 september 2008, 21:52   #74
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee ik heb niet gezegd dat ik nepmodder wel goed vind. En ik had het helemaal niet over plastieken modder.
Nu verschiet ik van u zenne ...
Ik dacht echt dat ge eerder voor "the real thing" zou kiezen ...

'k zie u niet direkt een namaakmerkjas dragen ook ni , altijd heel secuur zien of't wel echt is ...

Maar allee , moesten die 4 varkens in de nepmodder liggen zou je die WEL intelligente beesten kunnen noemen ???
(trouwens , ze waren met vier , moesten ze nen boek kaarten hebben gehad zouden ze aan't kaarten geweest zijn ... ZO slim zijn die varkens ... )
Oud 16 september 2008, 22:00   #75
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Nu verschiet ik van u zenne ...
Ik dacht echt dat ge eerder voor "the real thing" zou kiezen ...

'k zie u niet direkt een namaakmerkjas dragen ook ni , altijd heel secuur zien of't wel echt is ...

Maar allee , moesten die 4 varkens in de nepmodder liggen zou je die WEL intelligente beesten kunnen noemen ???
(trouwens , ze waren met vier , moesten ze nen boek kaarten hebben gehad zouden ze aan't kaarten geweest zijn ... ZO slim zijn die varkens ... )
Neen, ik kies niet voor modder en wens géén vergelijking te maken tussen modder en een mooie jas.

Ik vond die varkens net degoutant omdat zij in modder lagen te wroeten. Wat voor soort modder speelt hier nu géén rol. Of het nu nepmodder was, plastieken modder of echte modder.
Oud 16 september 2008, 22:14   #76
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik kies niet voor modder en wens géén vergelijking te maken tussen modder en een mooie jas.

Ik vond die varkens net degoutant omdat zij in modder lagen te wroeten. Wat voor soort modder speelt hier nu géén rol. Of het nu nepmodder was, plastieken modder of echte modder.
Kinderen spelen toch ook al eens in't slijk , plezant genog (behalve als ge alles moet properkrijgen ) ...
Dat zijn toch ook nette mensen later ...

Trouwens , die kleine varkens die men als huisdier neemt , die zijn trouw als een hond, en slimmer ook , en ze kunnen in een kattebak nun gevoeg doen ...
't ideale huisdier MaGNi ...
Oud 16 september 2008, 22:15   #77
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Zie eens hoe lief ...

MaGNi's nieuwe huisdiertjes ...
Oud 16 september 2008, 22:15   #78
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Citaat:
bloedworst
Heerlijk!
Waarom klint dat bij jou nogal dubbelzinnig?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 22:19   #79
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Ik lust het niet zo. Appelspijs daarentegen is een ware lekkernij!!
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 22:31   #80
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Waarom klint dat bij jou nogal dubbelzinnig?
Ja, hoe zou dat toch komen he.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be