![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Rechtvaardigheid die ik zoek is onschuldige moslim burgers niet doden om grondstoffen. Rechtvaardigheid die ik zoek is de waarheid vertellen en geen leugens via media verspreiden. "geen moskeeën mogen bouwen" => moskee moet duidelijk zijn, zichtbaar en merkbaar met zo'n menara : ![]() adaan (het roepen naar het gebed) toelaten, geen kleine huisjes hier en daar die als vzw's worden erkend. In islamitische land hadden alle mensen recht op bayt almaal (sociale zekerheid) hoor. niet meer mogen trouwen?? ![]() Koran is geen tot haat aanzettend boek hoor , maar een boodschap als leiding voor de mensheid om henzelf te begrijpen, hun leven te begrijpen, leren hoe ze moeten denken en leven. Niemand mag gedwongen worden om deze leiding te volgen hoor. Citaat:
Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 4 juli 2007 om 14:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om iets te kunnen laten lezen moet Gabriel toch een boekske of een beschreven blaadje bij hebben gehad met de woorden van Allah erop. WAAR is dat boekske dat Gabriel bijhad? Mo gaat dat toch niet hebben weggekieperd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 juli 2007 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom zouden wij ons hier om de oren moeten laten slaan met dat gekweel vanuit die minaretten vijf maal daags? De imam kan toch gewoon al zijn parochianen een smske sturen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#806 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zeg je trouwens in bovenstaande? De extremisten steunen de dictaturen die ze bevechten? Weer een knap staaltje denkvermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoor je enkel het woord opnemen voor de moslims. Altijd maar mekkeren over het onrecht dat moslims wordt aangedaan. Merkwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Banneling
|
![]() O, meneer is niet content met zijn huisjes. Het moeten grote, bombastische, imposante torens zijn die het straatbeeld domineren. En daarvoor zou je uiteraard subsidies bij de staat durven vragen ook. U zou de brave belastingbetaler maar al te graag doen opdraaien voor uw gewilde machtsuitbreiding. Doe zo voort. Smijt je eigen ruiten maar in. De afrekening komt eraan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Banneling
|
![]() Wat? Gaan we terugkrabbelen? Heb je spijt dat je je mond voorbij gepraat hebt?
Laatst gewijzigd door Dycore : 4 juli 2007 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Banneling
|
![]() De koran is een dikke leugen. Niemand heeft tegenbewijs voor deze uitspraak. Liegen is verboden volgens de islam. Dus de islam verbiedt zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Zal een boekske met prentjes geweest zijn. Of nee, dat mag niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#812 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verboden moskeeën te bouwen. Als Mohammed de afgodsbeelden mag vernietigen, mogen wij dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#814 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 juli 2007 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voorbeeld: Je weet Brussel is de hoofdstad van België, maar je zegt tegen mensen (die dat niet weten) dat Antwerpen de hoofdstad is. Wanneer kan men in dit geval van een leugen spreken? Als men weet (niet denkt!) dat jij weet dat Brussel de hoofdstad is! 1) Nou, geef mij dan een bewijs dat de koran een leugen is (dwz geef mij een bewijs dat koran de waarheid weet, maar dan de onwaarheid vertelt). Dit kan je op deze manier doen: a) Je moet die waarheid bepalen, en bewijzen dat het de waarheid is (Brussel is de hoofdstad) B) Je moet die onwaarheid bepalen, en beijwzen dat het niet de waarheid is (Antwerpen is de hoofdstad) Mvg Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 4 juli 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: we weten de waarheid niet, omdat de mens daar maar een deeltje van kan omvatten; maar we weten wel heel duidelijk dat de koran vol zever staat en dus een leugen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Lees! In de naam van uw Heer, Die heeft geschapen. Hij heeft de mens geschapen uit een bloedklonter. Lees! En uw Heer is de meest Waardige, Die onderwees met de pen. Hij onderwees de mens wat deze niet wist." {De Koran, Soera 96, verzen 1 t/m 5} Dit zijn de allereerste woorden die de profeet Mohammed v.z.m.h. van zijn Heer te horen kreeg. Deze verzen werden aan hem voorgedragen door de aartsengel Gabriël, in de grot Hira in de bergen van Mekka, Arabië. Het gebeurde 610 jaar na de geboorte van de profeet Jezus Christus. Moge God beide gezanten met erbarmen en vrede ontvangen. Lees wat Mohammed v.z.m.h. zelf over deze gebeurtenis heeft verteld: "Terwijl ik sliep kwam hij naar me toe. Hij droeg een foedraal van een zeer kostbaar materiaal, waarin zich een geschrift bevond. Hij zei: "Lees." Ik antwoordde, "Ik kan niet lezen." Hij drukte mij zo hard tegen zich aan dat ik dacht dat ik bijna doodging. Toen liet hij me los en zei: "Lees." Ik vroeg: "Wat moet ik dan lezen?" Ik zei dit uit angst dat hij misschien weer hetzelfde zou doen als hij net had gedaan. Hij zei: "Lees, in de naam van uw Heer, die heeft geschapen. Hij heeft de mens geschapen uit een bloedklonter. Lees, en uw Heer is de Meest Waardige, Die onderwees met de pen. Hij onderwees de mens wat deze niet wist." Toen reciteerde ik het. Hij stopte, verliet me en verdween. Ik werd wakker en kwam tot de gewaarwording dat dit in werkelijkheid in mijn hart stond geschreven." Bron: http://www.leesdekoran.nl/ Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 4 juli 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#819 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Leugen betekent onjuiste mededeling die bedoeld is om te misleiden, onwaarheid. Voorbeeld: Je weet Brussel is de hoofdstad van België, maar je zegt tegen mensen (die dat niet weten) dat Antwerpen de hoofdstad is. Wanneer kan men in dit geval van een leugen spreken? Als men weet (niet denkt!) dat jij weet dat Brussel de hoofdstad is! 1) Nou, geef mij dan een bewijs dat de koran een leugen is (dwz geef mij een bewijs dat koran de waarheid weet, maar dan de onwaarheid vertelt). Dit kan je op deze manier doen: a) Je moet die waarheid bepalen, en bewijzen dat het de waarheid is (Brussel is de hoofdstad) B) Je moet die onwaarheid bepalen, en beijwzen dat het niet de waarheid is (Antwerpen is de hoofdstad) Mvg Yahya
![]() |
![]() |
#820 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 4 juli 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |