![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
Gouverneur
|
![]() en waar juist staat dat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#824 |
Banneling
|
![]() In al die versen waarin opgedragen wordt ongelovigen te doden, hetzij ze te onwijken, etc.
Dat hokjesdenken vinden we ook terug in het verbod van moslima's om met niet-moslims te huwen, hetgeen resulteert in het feit dat zelfs de 4de generatie moslimallochtonen hun bruidegommen in het heimweeland blijven halen. Dat kan tellen hé als 'hokjesdenken'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Azo u bent expert in Qoran en hadith! mijn excuses LOL Trouwen... och ja dat wist ik niet... en waar staat dat juist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw reacties hier zijn inderdaad een bewijs dat u niet erg veel weet over islam,anders had ik allang antwoord op een eenvoudige vraag zoals" waarom denkt u dat hoofddoeken gedragen worden!" Wat dan leidt tot mijn indruk" mij lijkt dat Arti iemand is die eerder bij Groen thuishoort"...en toch heeftu dit niet begrepen? Of doet u alsof u dit niet begrepen heeft? Alsof u slachtoffer bent van anderen die u in hokjes duwen? Beetje zielig doen dus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu niet doen alsof u nergens van weet en dit "mijn interpretatie" zou zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad uw interpretatie ![]() Geef mij dan de vers waar het in staat dat alle ongelovigen duivels zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo, weet u die niet te vinden? Dan moet u eens meekomen, onlangs nog gehoord tijdens het reciteren van de koran voor een zaal met ouders die vol trots naar hun zonen luisterden...nee echt, u weet nergens van? Zou dit dan enkel in vertalingen staan? U las toch de Arabische versie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je er nu zo'n draai wil aan geven dat je niet probeert om me in een hokje te zetten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tenzij je liver hokjes tekent. Laatst gewijzigd door artisjok : 23 februari 2010 om 06:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heren heren...het gaat er helemaal niet over of de mosims het menen als zij beweren de ongelovige honden te willen uitroeien, homo's met het hoofd naar beneden van hun moskeeen te werpen, de clitorectomie terug willen invoeren, een verbod op het maken van afbeeldingen willen doorvoeren, de vrijheid aan banden willen leggen, de ontwikkeling willen stopleggen enz...
Het gaat hier over het feit dat de G van CGKR staat voor "GELIJKHEID" en dat de hoofddoek hét symbool (en middel) bij uitstek is van de "ONGELIJKHEID" en "MINDERWAARDIGHEID" van de vrouw. Tot nu toe hebben de voorstanders van de sharia/vrouwendiscriminatie nog niet veel argumentele potten gebroken.
![]() |
#834 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Minister-President
|
![]() Hoogmoed hier wat verzen die duidelijk negatief zijn tegenover ongelovigen en eentje die slavernij toestaat.
Hier deerzen, lees ze eens: 3.28; 3.73;3.118; 3.176; 4.25;... Toch al een start denk ik? Er zijn er natuurlijk nog veel, veel meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vergeet niet te vermelden dat een bekeerlinge niet meer van gedacht mag veranderen. Vergeet ook niet te vermelden dat als een moslima niet wil trouwen met een door de ouders verkozen man de dood en eremoord het gevolg is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
|
![]() Toch nog even op de topic terugkomen:
We hebben met zijn allen nota genomen van het krapuleuze in de onmenselijke standpunten van de islam. Niets is minder moeilijk want het enige dat de islamieten en hun apologeten kunnen aanhalen is ontkenning en een vage "bij u is 't ni beter". Dit alles gekruid met een voorgekouwde plat préferé van pocolinkieland (racist, fascist, bekrompene, enz) en we zijn voor de nde keer rond. Wat mij véél en véél meer ergert is de onmacht van de westerse kultuur (die (alhoewel imperfect) ontegensprekelijk op humanistisch vlak oneindig superieur is aan de islam) om zich te beschermen tegen vreemde en hostiele iedologieën die de hoekstenen van onze beschaving dreigen onderuit te halen. Hoe duidelijk en apert het onmenselijke, discriminerende, onrechtvaardige en achterlijke van de islam ook is, des te duidelijker wordt de westerse lafheid om tegen die krapuleuze ideologie en zijn uitwassen te strijden.
![]() |
#838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me het eens duidelijk stellen; ik neem verantwoordelijkheid voor wat ik schrijf; niet voor wat u denkt!( gelezen te hebben) Dat copy pasten naar antwoorden die nergens op slaan is zinloos, probeer nog eens antwoord te geven! ![]() WAAR STAAT DE HOOFDDOEK VOOR ARTI? Rebellie, identiteit of moslima zijn is geen antwoord, misschien jezelf er toch eens in verdiepen? Maar wanneer je graag wilt om meer te kunnen zeuren wil ik je wel in een hokje stoppen hoor! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslims die het met dat onderwerpen en afslachten niet zo nauw nemen, of die zich van de koran niet veel aantrekken, zullen logischerwijs ZEKER geen kopschaamlappen propageren, want die worden tamelijk onduidelijk voorgeschreven in de koran, veel onduidelijker dan het onderwerpen, bekeren en afslachten waar de mohammedanen, iets langer in het Oosten dan in het Westen, zo goed in waren toen ze nog niet met de concurrentie van de industriële revolutie in Europa te kampen hadden. De kopschaamlap is de vlag van de djihâd. Ze is een oorlogsverklaring, ook aan Artisjok...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 23 februari 2010 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |