![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...ik kan u enkel zeggen dat wanneer je met dit soort fanatici aan tafel zit en die zijn er, iedere vorm van "dialoog" uitdraait op een poging om te bekeren!
![]() Ik kreeg ook te horen dat ik als ongelovige werd beschouwd; ondanks de pogingen bleek ik niet vatbaar voor de blije boodschap! |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En antwoorden die je niet bevallen negeer je. Indien je nog wil discussiëren hier waren we gebleven. Tenzij je liever hokjes tekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het tijd wordt dat ik je nog eens naar citaten (met link) vraag om aan te tonen dat wat je hier schrijft enige grond heeft. Ik voorspel dat je weer niet verder zal geraken dan "lees je post" e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht wel dat je alweer niet één (1) citaat kan geven. Toon dan in die draad aan dat ik geen enkel probleem heb met discriminerende islampraktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hokjesdenken of vooroordelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoeft enkel al je posts lezen in deze draad en die over halal-eten : die vind je met gemak terug. Herlees bij voorbeeld al je schaamteloze kruipstatements waarin je je in duizend bochten kronkelt en draait ivm het schrappen van varkensvlees in het schoolmenu. Niemand steekt zoveel energie in het minimaliseren van dergelijke discriminatiepraktijken als jij. Idem dito voor de hoofddoek. Patriachale islamitische onderdrukkers kunnen geen beter bondgenoot vinden voor hun discriminatiepraktijken dan goedpraters van jouw type. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=187 http://forum.politics.be/showthread....26#post4610726 http://forum.politics.be/showthread....25#post4610725 Wat de hoofddoek betreft: ik heb reeds een samenvattihng gemaakt: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=788
![]() |
![]() |
#851 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Artisjok's appeasement-pleidooien pro islamitische discriminatiepraktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan je voor de punten uit je samenvatting een citaat geven waar ik dat beweerde? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel bladzijden heeft ze niet gevuld met kronkels en verdraaiingen om toch maar de onderdrukkende hoofddoek en de halalisering van schoolkantines goed te praten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat kan je nagaan. Nu denkt Arti toch niet zeker dat zij mij hier bevelen kan geven omdat zij kort van geheugen is en niet goed weet wat ze zelf allemaal vertelt? Mocht Arti een vrouw zijn (hetgeen ik betwijfel) dan moet ze zich maar beginnen inleven in een wereld waarin ze nu stante pede achter haar pc wordt uitgejaagd om de zeven kinderen in te stoppen en om samen met de andere vrouw des huises nog een streepje te gaan koken vooraleer haar man thuiskomt van het bidden en vooraleer hij beslist heeft of hij haar al dan niet zal verkrachten, afmotten of negeren. Deze drie laatste opties niet noodzakelijk in deze volgorde maar wel alle drie volledig gedekt door de sharia waar ze zich zo voor heeft uitgesloofd.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 februari 2010 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is ze helemaal niet kort van geheugen. Alle middelen zijn gewoon goed voor haar om plat te gaan voor de islam. Kronkelen, draaien, zeuren, om citaatjes zeuren als ze geconfronteerd wordt met de discriminerende gevolgen van appeasementpraatjes, etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vandaar dat ik een citaat wil voor al je beweringen. Ik heb zo'n voorgevoel dat je dit niet zal kunnen; en niet verder zal geraken van cut de krap. (nergens dus; niet meer dan "lees je post" e.d.) Laatst gewijzigd door artisjok : 23 februari 2010 om 20:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch voor Artisjok is dat ze er zich nu gaat proberen uit te kronkelen door naar haar eigen citaatjes* te vragen. Je hoeft daar eigenlijk niet op in te gaan : haar apologetendiscours ten aanzien van islamitische discriminaties zijn meer dan duidelijk. Bovendien valt ook in elke draad op hoe Artisjok duidelijke vragen keer op keer ontwijkt als uit de feiten het discriminerend karakter van de islamitische praktijk weer lijkt. Dan spreekt ze zich niet uit. Dan durft ze zich niet uit te spreken uit angst dat haar antwoord zou ingaan tegen het apologetisch discours dat ze zichzelf heeft opgelegd. * Ik wacht nog op een citaat uit de bijbel waarin volgens Artisjok zou staan dat "katholieke vrouwen moeten kuisen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Banneling
|
![]() Bepaalde zaken worden pijnlijk duidelijk, juist omdat ze ten koste van alles verhuld, verzwegen en/of ontkend worden.
Tussen de regels door lezen is dan niet eens nodig, begrijpend lezen volstaat reeds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig nemen sommigen (al te) veel vrijheid bij het interpreteren; wat resulteert in totaal verdraaide tot zelfs compleet uit de licht gegrepen weergaven. Soms gebeurt dit uit kortzichtigheid, onnadenkend; soms zelfs uit kwade wil. |
|
![]() |
![]() |