![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nu graag antwoord op de aan u gestelde vragen, want anders trolt u! Laatst gewijzigd door alice : 19 november 2011 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#844 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De cijfers van illegalen in de gevangenis doet vermoeden, dat er een correlatie zou kunnen bestaan tussen criminaliteit en het illegaal zijn. Dit is zeker het onderzoeken waard. Maar verblijfsstatuut, verblijfsduur, mogen niet geregistreerd en onderzocht worden.Dan repliceer jij daarop met de vraag waarom dat moet. http://forum.politics.be/showthread....162245&page=42 Als je iets niet begrijpt aan de uitleg, zeg dat dan. Als je niet akkoord gaat met de uitleg, weerleg die dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef die Bron : je eigen post hierboven waarin je nogmaals stelt dat voor jou de enige te onderzoeken factor nationaliteit en origine is.En dan reageer jij daarop met "Ja, ik heb het over alle allochtonen die GEKEND ZIJN ALS DADER, mag dat?" http://forum.politics.be/showthread....162245&page=42 Dan vraag ik me af of je niet meer weet wat je vroeg en/of niet leest wat ik schrijf en/of trolt. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2011 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schreeuwen is onbeleefd.
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me echt af hoe het toch komt dat u blijkbaar in iedere discussie constant de draad "kwijt" bent! En u beantwoordde ze zoals ook Paulus opmerkt niet, ga dus zelf maar even kijken inplaats van anderen op te dragen wat ze voor jou moeten doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
|
![]() Alice, in plaats van de beginnen schreeuwen, wat trouwens onbeleefd geacht wordt op fora, zou het misschien productiever zijn beleefd en respectvol te zijn tov uw discussiepartners.
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
|
![]() Dus als ik uw huis leegroof is dat geen probleem zolang ik de opbrengst daarvan maar hier uitgeef?
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zal een trollenantwoord aankomen ik voel het
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
|
![]() Op een trollenvraag geeft ge best geen trollenantwoord.
Het beste is geen antwoord. Don't feed the troll.
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zal idd geen antwoord of een trollenantwoord komen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... je opmerking is bij de verkeerde persoon geplaatst. paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef de vraag met citaat en link, dan kan ik het antwoord geven met citaat en link. |
|
![]() |
![]() |