![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAROM je in vredesnaam verblijfstatuten zou moeten onderzoeken in verband met criminaliteit MAG JIJ NU TOELICHTEN. Of gaan we nu belastinggeld UITGEVEN om te ONDERZOEKEN dat illegaliteit BETEKENT dat je geen bestaansmiddelen hebt? ![]() Wie zich houdt aan de VERBLIJFSDUUR is NIET ILLEGAAL! Mensenlief, je zou denken dat u het erom doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wil die factoren niet registreren en onderzoeken in je onderzoek naar daderschap. Dan kan je ook niet weten of allochtonen die hier al langer verblijven oververtegenwoordigd zijn. Wie dat niet wil weten om te stigmatiseren, zaait haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Banneling
|
![]() Ja Paulus. Zo ver was ik ook al.
Heb je ook enig idee waarom men niet wil weten of de oververtegenwoordiging van allochtonen ligt bij allochtonen zonder geldige verblijfspapieren en/of bij allochtonen die hier kort verblijven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Banneling
|
![]() We willen vooral weten waarom jij de oververtegenwoordiging van N-Afrikanen en andere moslims zo intensief ontkent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging over het registreren en onderzoeken van factoren zoals verblijfsstatuut en verblijfsduur voor het onderzoek naar daderschap. Misschien durf je toch een poging te wagen om op de inhoud te repliceren. Om een telling te doen, neen.http://forum.politics.be/showthread....20#post5802120 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is het nu eigenlijk? Worden verblijfstatuten nu gergistreed of niet? Ik heb toch de neiging om alice te geloven in deze kwestie. Die statuten zullen wel niet iedere keer dat ze worden uitgereikt, gewist worden. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=827 Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2011 om 08:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of die registratie bruikbaar is in een onderzoek naar daderschap, is een andere zaak. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet over of ze ergens geregistreerd worden, het gaat er over of die factor mag geregistreerd en onderzocht worden in het "daderschap"-onderzoek. Of die registratie bruikbaar is in een onderzoek naar daderschap, is geen andere zaak, daarover gaat het nu toevallig al een hele tijd! Je hebt toch al een beetje deze discussie gevolgd, je weet dus maar al te goed waarover het gaat. Alice weet ook maar al te goed waarover het gaat. Om een telling te doen, neen.http://forum.politics.be/showthread....20#post5802120 (waarbij geregistreerd = geregistreerd als te onderzoeken factor in het onderzoek) Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2011 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen maar onwaar wat je zegt, ik beschouw het als zwaar beledigend. Ik heb enkel gevraagd wat er nu aan was van de tegenstelde verklaringen die hier werden afgelegd. Waarop geen antwoord kwam overigens. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zette er die post bij, om jou duidelijk te maken over welke "geregistreerd" het gaat. Hoezo, geen antwoord? Illegalen worden niet geregistreerd, en toeristen ook niet. Toch niet in het rijksregister. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2011 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Denk er eens over na wat je bedoeld met " langer verblijven" want die term dekt geen of veel ladingen. 2. Graag de bron voor je bewering dat wie een langer verblijf heeft wordt samengeteld met illegalen en toeristen. 3. Inderdaad, bij een onderzoek naar daderschap registreer je nationaliteit en origine, samen met vorm van criminaliteit. Pas wanneer deze resultaten er zijn kun je bekijken wat nog onderzocht kan worden. 4. Het is totaal van de pot gerukt, beledigend en provocerend om op basis hiervan te zeggen dat andere forummers haatzaaiers zijn die willen stigmatiseren; U doet dit bewust, in de hoop dat anderen hun geduld verliezen en iets schrijven waarover je kunt gaan piepen bij de moderatie. Helaas, werk niet, mensen kennen u langer dan vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Een toeristenvisum moet vanuit veel landen worden aangevraagd bij een ambassade, daar wordt je GEREGISTREERD en krijg je een TOERISTENVISUM waarbij bepaald isHOELANG JE ERGENS MAG BLIJVEN. 2 Wie LANGER verblijft omdat je bijvoorbeeld in het kader van gezinshereniging of vorming wordt GEREGISTREERD in het VREEMDELINGENREGISTER. Je krijgt dan ook een identiteitskaart met RIJKSREGISTERNUMMER. Het type is AFHANKELIJK VAN STATUUT maar over het algemeen geldt dat hoe groter de afstand in het alfabet, hoe strikter de regelgeving rond verblijf. 3. Wie illegaal is kan ook GEREGISTREERD WORDEN, waarbij je bevel krijgt het land te verlaten, wordt opgesloten in een gesloten centrum, of indien je een misdrijf beging, in een gevangenis beland. Steeds wordt je dan GEREGISTREERD Dat is toch ook perfect logisch, mensen hebben nu eenmaal niet allemaal onbeperkt toegang tot dit land. Natuurlijk worden die statuten niet gewist, dat blijft gewoon bewaard. Ik zet het groot zodat Sjok het misschien ook leest! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is toch duidelijk dat wanneer jij het hebt over "allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de gevangenissen" je het hebt over alle allochtonen, zonder onderscheid te maken tussen allochtonen zonder geldige papieren, allochtonen met een toeristenvisum en allochtonen die hier al langer verblijven. Misschien durf je toch een poging te wagen om op de inhoud te repliceren. Om een telling te doen, neen.http://forum.politics.be/showthread....20#post5802120 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik heb het over alle allochtonen die GEKEND ZIJN ALS DADER, mag dat? Ik wacht al een poosje om JOU TOELICHTING waarom JE ONDERSCHEID OP BASIS VAN VERBLIJFSDOCUMENTEN ZOU MOETEN MAKEN BIJ DADERS. IK STELDE AL IN VRAAG WAT DE ZIN IS VAN HET ONDERZOEKEN VAN VERBLIJFDOCUMENTEN en daar kwam zoals gebruikelijk geen antwoord op, in plaats daarvan ondervraagt u wie u een vraag stelt! ![]() IK WIL GEEN ONDERZOEK NAAR CRIMINALITEIT MAAR NAAR DADERS wat in deze zin heb je nog steeds niet begrepen? Ik wil ENKEL DE VORM VAN CRIMINALITEIT BIJ DADERS REGISTREREN , wat is hier onduidelijk aan? DAARBIJ HEB IK AL HONDERD KEER UITGELEGD DAT WANNEER DIE REGISTRATIE ROND IS JE OP BASIS HIERVAN MOET BEPALEN WAT JE NOG ONDERZOEK, uw manier van debat voeren is tergend, je zegt bewust met de bedoeling te PROVOCEREN DAT OPLOSSINGEN ME NIET INTERESSEREN terwijl duidelijk blijkt dat ik ook dat meeneem in een ONDERZOEK NAAR DADERS. Wat denk je, leest het beter wanneer het voor jou groot geschreven wordt? Want je blijft maar negeren wat anderen schrijven, heel irritant om enige voorgang in het debat te krijgen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=827 Laatst gewijzigd door artisjok : 19 november 2011 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |