![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand een citaat aanhaalt van Voltaire, dat geen citaat is van Voltaire, dan moet dit toch rechtgezet worden, niet? En wanneer de persoon die dat rechtzet wordt verweten een 'negationist' te zijn, dan moet dit zeker worden rechtgezet. Niet de persoon in kwestie is een negationist, maar deze die hem dat verwijt is onwetend.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 oktober 2021 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als het citaat van Hall komt, dan verdient zij er alle lof voor, want het is zo raak als wat dan ook.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 1 oktober 2021 om 11:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Minister-President
|
![]() Wat ik TOTAAL NIET BEGRIJP, is dat we hier aan zichzelf verklaarde volbloed liberalen met handen en voeten - en wat nog allemaal - moeten trachten uit te leggen wat vrijemeningsuiting behelst.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 1 oktober 2021 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nonsens. U bent weer aan het spartelen. Zie uw post #837. Én u bent bezig -weer eens - de waarheid geweld aan te doen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 oktober 2021 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#847 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wijs Patrick erop dat het steriel is om te zitten klagen over een wet die men 'slecht' lijkt te vinden. Daarmee gaat die wet heus niet vanzelf weggaan. Dat kan enkel door een wetswijziging, dus is het wachten tot het Blok daar een initiatief in neemt. De vraag mag dus wat mij betreft HEEL ZEKER gesteld worden. Maar ook : neen, ik geloof er totaal niet in dat dit voorstel ooit vanwege een andere dan voornoemde partij zou ingediend worden. Los van meerderheid of minderheid overigens. Citaat:
Citaat:
Er zou helemaal niets strafbaar zijn aan een wetsvoorstel dat in zijn streven naar het absoluut en onvoorwaardelijk toelaten van ELKE uiting van ELKE mening naar bestaande wetten wijst die om voornoemde reden daartegen een beperking vormen. Dat is van een heel andere orde dan open en bloot in dat voorstel schrijven 'dat het holocaust verhaal bullshit is' Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is enkel een probleem voor zij die willen geloven in de fictie dat alle rechten absoluut zijn en moeten zijn, dan verval je in wit/zwart stellingnames. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Minister-President
|
![]() Stop maar met uw eigen interpretatie te geven aan woorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we de dag erna de wereldpers halen, headlines zelfs.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Minister-President
|
![]() Neen, u mag ventileren zo veel u wilt. Alleen u mag geen wetgeving maken die anderen verhindert - op gevaar van vervolgd, veroordeeld en gestraft te worden - hetzelfde te doen wat u hierboven voor uzelf vraagt, met name het openlijk ventileren van meningen.
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Minister-President
|
![]() Et alors?
![]() |
![]() |
![]() |
#853 | |
Minister-President
|
![]() Wat is er mis aan zwart-witstellingnames? Zolang als zwart en wit aan bod mogen en kunnen komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja , maar er zijn grenzen. Om nogmaals het voorbeeld aan te halen: als ik zeg dat uw moeder een gepatenteerde hoer is die het met om wie doet in het dorp, dan is dit mijn mening en moet dit kunnen volgens het citaat. Ook al is mijn gezegde onwaar. Ik weet niet of men dan nog kan akkoord gaan met voornoemde uitspraak van de ‘pseudo’-Voltaire. Volgens mij niet Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 oktober 2021 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN