![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#862 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2017 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je ook je best doet om je aarsvijanden een etiket op te pakken, Nederlandstaligen delen evenmin dezelfde gedachtenstructuur als alle Amerikanen, alle Engelsen, alle Fransen, alle moffen, alle Spanjaarden, alle Italianen, alle Afrikanen, enz.... Zelfs alle moslims delen niet dezelfde gedachtenstructuur, al komen ze wat betreft hun gedeelde godsdienst en cutluur dicht in de buurt. De helft van alle Amerikanen delen niet de gedachtenstructuur van Trump. En de andere helft niet die van Clinton. Ongeveer 14 of 15% van de Vlamingen deelt niet de gedachtenstructuur van de VLD, de SP,a, en de CD&V. Nog minder Vlamingen delen de gedachtenstructuur van de groenen, en nauwelijks Vlamingen delen die van de PVDA. En dan hebben we het niet eens over het verschil in gedachtenstructuur tussen de Belgen aan beide zijden van de taalgrens. Je hebt je punt gemaakt, Jack, maar zelfs de zeldzame keer dat je niet trolt komt er niets deftigs uit je gedachtenkraam. Van iemand die studeerde mag nochtans beter verwacht worden. Geef toe dat er in Begique �*lles aan gedaan werd om alle Vlamingen te verfransen. Het is niet gelukt. Geef toe dat er alles aan gedaan werd om iedereen de politiek correcte waanzin op te dringen, maar ook dat is niet gelukt. Niet in Amerika. Niet in Duitschland. Niet in Frankrijk. Niet in Nederland. Niet in Belgique. En nog minder in Europa. Kortom je poging om Marie, Jan en Hoomer in een hok te steken is grandioos mislukt.
![]() |
![]() |
#866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn heupprothese (in officieel medisch jargon een cementloze volledige heupprothese) functioneert prima, dank u. Maar waarvoor de chirurg mij had gewaarschuwd doet zich inderdaad voor. Ik had, merkwaardig genoeg, pijn langs de kant waar de slijtage het geringst was. Dus heeft men mij daar het eerst geopereerd. Langs die kant is het ongemak weg. Maar de (meest "versleten") rechterkant begint nu pijn te doen. Ik ga het proberen vol te houden tot in de herfst en dan is nummer twee aan de beurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je me verder op de hoogte houden van de evolutie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij probeert u er altijd uit te spartelen als een duivel in een wijwatervat. Wanneer ik spreek over een zender en een ontvanger dan heb ik het wel over twee personen die communiceren in één en de zelfde taal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus eigenlijk komt het er op neer dat dergelijke mensen in zichzelf denken, "middelvinger omhoog, en ge kunt ze kussen Vlaming." En waar zit nu het verschil met iemand die zo denkt of iemand die daadwerkelijk de middelvinger naar je opsteekt en zou zeggen, "kust mijn klote, stukske Vlaming". Welk onnozel kieke zou er dan nog kopen bij die winkelier. Of hij het nu in zijn eigen denkt of zegt, bij zo iemand gaan alleen nog onnozelaars inkopen doen. Iemand die niet zo denkt zal wel de moeite doen om een paar woorden in het Nederlands te spreken, al was het maar alleen uit beleefdheid. Laatst gewijzigd door Garry : 2 maart 2017 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal ik met veel plezier doen. Alles hangt er natuurlijk van af hoeveel pijn je hebt. Achteraf bekeken was het bij mij eigenlijk reeds ettelijke jaren geleden begonnen, zonder dat ik het besefte. Bij bepaalde bewegingen soms een relatief onschuldig pijnscheutje in de lies dat snel weer voorbij was. Maar de laatste twee jaar werd het erger, op de duur had ik het gevoel dat mijn linker-dij in een bankschroef zat. Ik kon eind vorige zomer niet langer meer dan een uurtje in de tuin werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij weer grof tegen je geweest ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 2 maart 2017 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Banneling
|
![]() Omdat ik dat beweer???
Pandareus je kunt niet omheen Bruxelles en zijn Vlaamse fobie heen kijken, hoe goed ze hun best ook doen om het te doen voorkomen dat het niet zij maar de Vlamingen zelf zijn die Bruxelles zouden verfranst hebben... De franstalige taal werd van bovenuit opgelegd als een zogezegde meerwaarde tegenover het sociale veel armere Vlaamse deel van de bevolking en zelfs nu nog, ook als Vlaanderen, tien jaar geleden toch, op alle gebieden, ook de sociale gebieden de grote francofonie ver achter zich liet... Neen de Vlaamse wetten en gewoonten mochten niet voor het hele land gelden (dat werd dan afgewezen als de zogezegde dictatuur van de meerderheid), maar de franstalige verzuchtingen, zoals dat de franstaligen niet mogen verarmen, dat hun pampermaatschappij de regel moest zijn die Vlaanderen verplicht moest blijven onderhouden... Dat moesten en zouden de richtlijnen zijn voor een nieuwe staatshervorming en heel la Belgique, Vlaanderen niet in het minst delen nu in de achteruitgang... Maar de franstaligen fouten moeten en zullen verder verzwegen worden en waar ze kunnen moeten en zullen ze verder op de Vlamingen afgeven... Niet omdat ik het denk, maar wel omdat de Belgische francofone maffia het wil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan twee dialecten spreek ik niet, maar dat is ook niet nodig. Zelfs met een verschillend dialect delen een hoop mensen elkaars "gedachtenstructuur". Je hoeft geen Amerikaan te zijn om Trumps gedachtenstructuur te begrijpen, noch een Fransman om die van Geert Wilders te volgen. Maar Jack bedoelde allicht dat niet alle Vlamingen de gedachtenstructuur van van de Vlaams-nationalisten delen. In vergelijking met de Vlamingen die de gedachtenstructuur van de VLD delen valt dat nochtans meer dan behoorlijk mee.
![]() |