![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij nu nog niet kan antwoorden maar toch blijft bij die bewering raad ik hem aan de uitdaging van Randi aan te nemen en zijn transcendente broederschap in internationaal op te hoogte te brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 9 juli 2010 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf
maar dan de voorbeelden van eID, SISKaart, Bankkaart, GSMkaart en hun respectievelijke mogelijkheden voor dataverzameling en verspreiden van informatie, heb ik in een volgend voorbeeld ook aangehaald. dat zijn dan kaarten die je niet kunt weigeren, en die dan als resultante hebben dat je een spoor in de maatschappij achterlaat, waarmee een leger computers data verzamelt waar je inderdaad boven uw hoofd ineens ene analyse kunt krijgen van gegevens. Kijk heeft de overheid ooit gevraagd of jij akkoord bent met uw GIS locatie gekoppeld aan uw rijksnummer. Uw sociaal pensioendossier gekoppeld aan de kruispuntdatabank ? Feitelijk niet, en feitelijk is het wel dik praktisch dat ze dat allemaal verzamelen, en omgekeerd kan het ook weer een stegen u gebruikt worden wanneer daar toevallig fouten in sluipen. Het principe moet vooral transparantie zijn, je moet weten wat ze verzamelen en wat erinzit. EN als ze het gebruiken voor een marketingdoelstelling, moet je het recht hebben om die te weigeren. Ik heb ziekenbonden al zien reclame maken naar al hun diabetespatienten op basis van de rizivdata, om ze aan te sporen in de thuiszorgwinkel te gaan shoppen. In theorie dan toch een superflagrante overtreding, heeft nochthans in de pers nooit veel ruchtbaarheid gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, dat was niet hetgeen ik beweerde.
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het grappig dat je weer zoals we gewoon zijn niet hebt gelezen wat een ander zegt?
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou blijkbaar niet, anders zou je het niet vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#929 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nee, jij verkiest het om hier te wonen en vind de nadelen niet overwegen tegen de voordelen...dus nogmaals, je bent selectief principieel.
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat interesseerd het mij dat jullie het over klantenkaarten hadden? Ben ik brother Paul?
![]() |
![]() |
![]() |
#931 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#932 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is grappig dat jij je eigen onnozeliteiten niet meer snapt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat interesseert het mij waarover jij het wil hebben wanneer je als een olifant in een porseleinwinkel een discussie binnenduikelt. Ofwel sluit je aan bij de discussie die lopende is, ofwel ga je ergens anders je onnozele gelul verkopen, maar kom hier niet binnenvallen om over iets anders te beginnen neuten en dan ook nog eens de pretentie en de arrogantie te hebben om anderen te verwijten dat ze over iets anders aan het praten zijn dan jij. Capisce?
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raf, isn't niet te warm om u zo op te winden jong ? spring eens in het bad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom heeft god airconditioning geschapen, beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#940 | |
Secretaris-Generaal VN