Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 maart 2011, 02:58   #941
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegenlicht Bekijk bericht
Hey kameraad, niet zo aanvallend defensief. Je weet dat die stelling op niets slaat want je weet helemaal niets van mij.
net zomin dat U eigenlijk iets weet van Daiwa of mij.

Citaat:
Los daarvan, heeft geld geen enkele waarde. Als je geld de maatstaf vindt voor een geslaagd leven, ben je gebrainwasht en enkel klaargestoomd geworden om als slaaf aan het werk te gaan.
Geld is het enige ruilmiddel waarover U en ik het eens kunnen worden. U wil uw WC ontstopt, dat kost U XXX€. of wil U het eerder uitdrukken in maaltijden zoals ik die wil?

Citaat:
Ik heb het goed voor met je, en wil weten hoe het allemaal verlopen is. Hoe kom je erbij om voor VB te kiezen? Klop gehad, gepest geweest door allochtonen?
Zie mijn voorgaande posting. LDD had mijn stem, en bij de volgende verkiezingen is het misschien hetzelfde, maar misschien iets anders. VB is onwaarschijnlijk. daar zit ook niks meer achter dan het spelen op de angsten van simpele zielen.
Oud 10 maart 2011, 02:58   #942
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.

Los daarvan, heeft geld geen enkele waarde. Als je geld de maatstaf vindt voor een geslaagd leven, ben je gebrainwasht en enkel klaargestoomd geworden om als slaaf aan het werk te gaan.
Wat versta jij eigenlijk onder een geslaagd leven?

Een vrouw en kinderen maar gene nagel om aan uw gat te krabben?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:01   #943
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Mooie post! Volledig mee eens, zoals gewoonlijk.
vertel mij eens hoeveel autochtonen werken er in alochtone bedrijven, ik ben curieus?
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:06   #944
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik boycot die winkel al enkele jaren hoor. Te veel zionistische producten naar mijn goesting. Dat ze hun hitlergroetgebakjes en anti-islam tompoezen daar steken waar de zon niet schijnt.
jij bent echt van de pot gerukt, je bent de grootste raciste hier op het forum,je ziet achter elke hoek joden staan,jij mag joodse producten boycotten,maar als wij weigeren om een berber in onze woning toe te laten om bvb een poort te plaatsen zijn we racisten
Oud 10 maart 2011, 03:07   #945
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis1949 Bekijk bericht
vertel mij eens hoeveel autochtonen werken er in alochtone bedrijven, ik ben curieus?
Hangt van je definitie van autochtoon af. In België, is dat het hebben van enkel een Belgische identiteitskaart, of het hebben van 2 of meer identificeringspapierwerken, of het hebben van ouders, grootouders of overgrootouders die hun kroost hier hebben grootgebracht?
Oud 10 maart 2011, 03:09   #946
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zeker, dat de filiaalhouder rekening houdt met de klachten die hij krijgt.

Is dat nu over de okselgeur van rekkenvuller Y, ochtendhumeur van adjuct Z, of hoofddoekje van kassierster treezebees.
En bovenal met de vooroordelen van zijn familie en hemzelf. Leer ze me niet kennen. Ik heb mijn dosis gehad.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:13   #947
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor zover ik Aalst ken ben ik (en andere allochtonen die daar wonen) van mening dat Aalst stikt van de racisten.
jij ziet onder elke seen en achter elke hoek racisten ,volgens mij word jij wakker en uw eerste gedacht is ,hoeveel racisten ga ik vandaag tegenkomen
Oud 10 maart 2011, 03:16   #948
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Ik heb niet gezegd dat iemand dom is, een diploma is niet perse een maatstaf voor intelligentie. Voor mij heeft een diploma geen enkele waarde, het is een stuk papier dat van waarde kán zijn op de arbeidsmarkt.

Een geslaagd leven bestaat niet. Vanuit de kozzmozz gezien stellen onze levens geen sikkepit voor. Je kan wel invullen wat belangrijk is tijdens uw verblijf.

Maar kan je eens antwoorden op het VB punt, Daiwa, dat wou ik eigenlijk weten. Mijn excuses als ge u beledigd voelde, dat was niet de bedoeling.
Tegenlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:20   #949
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar kan je eens antwoorden op het VB punt, Daiwa, dat wou ik eigenlijk weten. Mijn excuses als ge u beledigd voelde, dat was niet de bedoeling.
Ik stem voor het VB omdat ik mij in veel punten, maar niet allemaal, kan vinden.
Oud 10 maart 2011, 03:30   #950
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik stem voor het VB omdat ik mij in veel punten, maar niet allemaal, kan vinden.
En wat trok je aan? Verzet? En in wat kunt ge u niet vinden?
Oud 10 maart 2011, 03:31   #951
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb niet gezegd dat iemand dom is, een diploma is niet perse een maatstaf voor intelligentie. Voor mij heeft een diploma geen enkele waarde, het is een stuk papier dat van waarde kán zijn op de arbeidsmarkt.
Sorry dat ik U misbegrepen heb. Maar het leek er sterk op dat U nogal neerbuigend deed , en met volle overtuiging beaamde dat ik een domme mechanieker ben.

Citaat:
Een geslaagd leven bestaat niet. Vanuit de kozzmozz gezien stellen onze levens geen sikkepit voor. Je kan wel invullen wat belangrijk is tijdens uw verblijf.
Nu krijg ik bijna medelijden met U. Wat het universum (Sovjet vertaling Kosmos) vindt, kan me aan mijn aars oxyderen. Als ik nu doodval, dan ga ik met een glimlach. Ik heb me niks ontzegt in't leven, ben vanaf het moment ik dat besefte geprobeerd nooit hypocriet geweest te zijn (helaas betrap ik me er soms op het toch te zijn, in een omfloerste variante).
En ik probeer me aan mijn eigen 3 hoofdregels te houden. Wat meer is dan 95% van de mensheid kan waarmaken. Ik vind mijn tijd hier op deze planeet meer waard dan een sikkepit. Daarom dat ik nog reageer op U.

Maar de "bijna medelijden" is ook accuraat. Het kan me niks verdommen dat U denkt dat de goedkeuring van het universum Uw leven vollediger maakt.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 maart 2011 om 03:41.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:36   #952
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent echt simpel he. Momenteel heb ik LDD gestemd
Sorry, maar
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:40   #953
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Sorry, maar
Hey, op zijn minst heb ik een solide redenatie. Puur eigenbelang, een partner met de vingers inde vetpotten.

Probeer dat maar eens voor enige andere partij waar ik op gestemd zou kunnen hebben.
Voor wie ik ook gestemd zou hebben, 'k zou er geen millicent winst aan kunnen gemaakt hebben. Integendeel. Meer taxen, belastingen of bijdragen zullen mijn deel zijn, en geen nanocent in mijn richting.
Oud 10 maart 2011, 03:40   #954
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry dat ik U misbegrepen heb. Maar het leek er sterk op dat U nogal neerbuigend deed , en met volle overtuiging beaamde dat ik een domme mechanieker ben.

Nu krijg ik bijna medelijden met U. Wat het universum (Sovjet vertaling Kosmos) vindt, kan me aan mijn aars oxyderen. Als ik nu doodval, dan ga ik met een glimlach. Ik heb me niks ontzegt in't leven, ben vanaf het moment ik dat besefte altijd niet hypocriet geweest. En ik probeer me aan mijn eigen 3 hoofdregels te houden. Wat meer is dan 95% van de mensheid kan waarmaken. Ik vind mijn tijd hier op deze planeet meer waard dan een sikkepit. Daarom dat ik nog reageer op U.

Maar de "bijna medelijden" is ook accuraat. Het kan me niks verdommen dat U denkt dat de goedkeuring van het universum Uw leven vollediger maakt.
Waarom bent gij zo vermoeiend? Ik ga evengoed met een lach en heb me nooit wat onzegt, noch heb ik de goedkeuring van het universum nodig. Waar heb je het in godsnaam over. Ik was even filosofisch bezig.
Oud 10 maart 2011, 03:42   #955
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Zelfs in het linkse Nederlandse blad Trouw is er een columniste die de Hema-heisa overdreven vindt.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:50   #956
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hey, op zijn minst heb ik een solide redenatie. Puur eigenbelang, een partner met de vingers inde vetpotten.

Probeer dat maar eens voor enige andere partij waar ik op gestemd zou kunnen hebben.
Voor wie ik ook gestemd zou hebben, 'k zou er geen millicent winst aan kunnen gemaakt hebben. Integendeel. Meer taxen, belastingen of bijdragen zullen mijn deel zijn, en geen nanocent in mijn richting.
Je redenatie is solide, dat moet ik je nageven. En je bent er tenminste eerlijk over, dat is ook al iets.

On-topic: HEMA doet wat het wil, maar tegelijk is het maar kleintjes om eerst de hoofddoek toe te laten (en zelfs bedrijfshoofddoeken te voorzien) en nadien - bij klachten - een interimcontract niet verlengen (je ziet, ik heb opgelet). Ik vraag me trouwens af wie zich bezighoudt met het schrijven van klachtenbrieven omdat iemand een lap stof op zijn/haar hoofd heeft. Op zich vind ik dat een werkgever trouwens best kledingvoorschriften mag opleggen, ook als die strijdig zijn met religieuze tekenen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2011, 03:52   #957
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom bent gij zo vermoeiend? Ik ga evengoed met een lach en heb me nooit wat onzegt, noch heb ik de goedkeuring van het universum nodig. Waar heb je het in godsnaam over. Ik was even filosofisch bezig.
Dat, mijn beste is een leuke ontboezeming. Maar het veranderd geen drol aan de zaak.

Ik ga dezelfde vraag stellen als ik in verschillende variantes gesteld heb aan onze geagiteerde ministe. En om het simpel te houden ga ik het in 2 foto's doen.
Wie van de drie dames mogen we aanwerven als kassierster?

En filosofisch bezig zijn. Wat heeft dat in "godsnaam" te maken met een hoofdoek van een tijdelijk in dienst genomen kassierster?

Ik laat filosofie aan de mensen die een dikker hoofd hebben dan ik. (en ik heb al problemen met een passende lashelm te vinden, en niet omdat de hoofdbanden te groot zijn.)
Oud 10 maart 2011, 03:57   #958
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was even filosofisch bezig.
Kom je niet ver mee in het leven.
Oud 10 maart 2011, 03:59   #959
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat, mijn beste is een leuke ontboezeming. Maar het veranderd geen drol aan de zaak.

Ik ga dezelfde vraag stellen als ik in verschillende variantes gesteld heb aan onze geagiteerde ministe. En om het simpel te houden ga ik het in 2 foto's doen.
Wie van de drie dames mogen we aanwerven als kassierster?

En filosofisch bezig zijn. Wat heeft dat in "godsnaam" te maken met een hoofdoek van een tijdelijk in dienst genomen kassierster?

Ik laat filosofie aan de mensen die een dikker hoofd hebben dan ik. (en ik heb al problemen met een passende lashelm te vinden, en niet omdat de hoofdbanden te groot zijn.)
De eerste "twee" dames, is gewoon dezelfde vrouw, dus is er maar keus tussen 2. Van mij mogen ze daar alletwee gaan zitten, ik ga geen klacht indienen.
Oud 10 maart 2011, 04:02   #960
Tegenlicht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Kom je niet ver mee in het leven.
Dat kan als geen absolute waarheid dienen, die slogan. Je zou er volgens jou maatstaf van belangrijkheid een pak geld mee kunnen verdienen, om maar een vb te geven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be