![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw en kinderen maar gene nagel om aan uw gat te krabben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Banneling
|
![]() jij bent echt van de pot gerukt, je bent de grootste raciste hier op het forum,je ziet achter elke hoek joden staan,jij mag joodse producten boycotten,maar als wij weigeren om een berber in onze woning toe te laten om bvb een poort te plaatsen zijn we racisten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt van je definitie van autochtoon af. In België, is dat het hebben van enkel een Belgische identiteitskaart, of het hebben van 2 of meer identificeringspapierwerken, of het hebben van ouders, grootouders of overgrootouders die hun kroost hier hebben grootgebracht?
![]() |
#946 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Banneling
|
![]() jij ziet onder elke seen en achter elke hoek racisten ,volgens mij word jij wakker en uw eerste gedacht is ,hoeveel racisten ga ik vandaag tegenkomen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet gezegd dat iemand dom is, een diploma is niet perse een maatstaf voor intelligentie. Voor mij heeft een diploma geen enkele waarde, het is een stuk papier dat van waarde kán zijn op de arbeidsmarkt.
Een geslaagd leven bestaat niet. Vanuit de kozzmozz gezien stellen onze levens geen sikkepit voor. Je kan wel invullen wat belangrijk is tijdens uw verblijf. Maar kan je eens antwoorden op het VB punt, Daiwa, dat wou ik eigenlijk weten. Mijn excuses als ge u beledigd voelde, dat was niet de bedoeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik probeer me aan mijn eigen 3 hoofdregels te houden. Wat meer is dan 95% van de mensheid kan waarmaken. Ik vind mijn tijd hier op deze planeet meer waard dan een sikkepit. Daarom dat ik nog reageer op U. Maar de "bijna medelijden" is ook accuraat. Het kan me niks verdommen dat U denkt dat de goedkeuring van het universum Uw leven vollediger maakt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 maart 2011 om 03:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#952 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, op zijn minst heb ik een solide redenatie. Puur eigenbelang, een partner met de vingers inde vetpotten.
Probeer dat maar eens voor enige andere partij waar ik op gestemd zou kunnen hebben. Voor wie ik ook gestemd zou hebben, 'k zou er geen millicent winst aan kunnen gemaakt hebben. Integendeel. Meer taxen, belastingen of bijdragen zullen mijn deel zijn, en geen nanocent in mijn richting.
![]() |
#954 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
On-topic: HEMA doet wat het wil, maar tegelijk is het maar kleintjes om eerst de hoofddoek toe te laten (en zelfs bedrijfshoofddoeken te voorzien) en nadien - bij klachten - een interimcontract niet verlengen (je ziet, ik heb opgelet). Ik vraag me trouwens af wie zich bezighoudt met het schrijven van klachtenbrieven omdat iemand een lap stof op zijn/haar hoofd heeft. Op zich vind ik dat een werkgever trouwens best kledingvoorschriften mag opleggen, ook als die strijdig zijn met religieuze tekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga dezelfde vraag stellen als ik in verschillende variantes gesteld heb aan onze geagiteerde ministe. En om het simpel te houden ga ik het in 2 foto's doen. Wie van de drie dames mogen we aanwerven als kassierster? ![]() ![]() En filosofisch bezig zijn. Wat heeft dat in "godsnaam" te maken met een hoofdoek van een tijdelijk in dienst genomen kassierster? Ik laat filosofie aan de mensen die een dikker hoofd hebben dan ik. (en ik heb al problemen met een passende lashelm te vinden, en niet omdat de hoofdbanden te groot zijn.)
![]() |
![]() |
#958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Banneling
|