![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 maart 2011 om 02:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werk voor een "enorme multinational", en ja, soms wil ik dat wel doen. Gelukkig dat ik in de loop der jaren wel beter geleerd heb.
Nu schrijf ik gewoon een verslag dat mijn toegekende gereedschappen die specifieke schroevendraaier niet voorzien, en 6 weken later krijg ik een pakketje, met specifieke schroevendraaier, en een te tekenen voor ontvangst papiereke.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 maart 2011 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij niet maar er waren wel kleine garages die dat indertijd toepasten.
Die mekaniekers kregen een bepaald budget waarvan ze al hun gereedschap konden kopen maar als ze een schroevedraaier of sleutel kwijt waren was de aanschaf op hun eigen kosten. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2011 om 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#926 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer ga niet zover als indertijd toen je met grote zekerheid wist te vertellen dat het een racistische VB'er was die een gekleurde asielzoeker ineen sloeg aan een benzinestation. Acheraf kwam dan wel uit dat de dader een Turk was. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2011 om 02:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Banneling
|
![]() Je bazelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk , het hangt af van A) is het toegekende budget hoog genoeg om het juiste, en kwalitatief verantwoorde gereedschap aan te schaffen. B) is de werkomgeving zodanig dat ieder wel verantwoordelijk gesteld kan worden voor zijn gereedschap. Op B kan ik een praktijkervaring geven. Wat moet je doen als er 2 andere collega's -3 ploegen stelsel- eenzelfde werkkoffer delen, en bepaalde gereedschappen standaard in hun zakken houden? (sleutels 7 , 8 , 10 , 13 en 17, alswel inbus 4 , 5 , 6 en 8)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 maart 2011 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu over de okselgeur van rekkenvuller Y, ochtendhumeur van adjuct Z, of hoofddoekje van kassierster treezebees.
![]() |
![]() |
#931 |
Banneling
|
![]() Daiwa en Maddox, jullie zijn de slechtsten nog niet.
VB stemmen en laaggeschoold zijn heeft een zekere connectie. Hoe komt het dat ge u zo laat meeslepen, wat is er gebeurd? Ne keer klop gehad van ne marokaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder had ook zijn geraadschapwagentje met een slot op zodat niemand zonder jouw medeweten aan je gereedschap kon zitten. Dat wagentje betaalde de werkgever wel. ( was wat groot ook om kwijt te spelen ![]() En zoals u zegt, dit werd gedaan om zélf meer verantwoordelijk te zijn voor je gereedschap en het verlies ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die laaggeschoolde heeft in zijn leven 4 jachten zélf gebouwd waarvan hij er drie van verkocht heeft en 1 zelf gehouden. Oude auto's kocht ik op, lapte ze wat op en verkocht ze. Ga jij maar in je boeken snuffelen en zien hoe ver je er mee komt als je twee linkerhanden hebt. En nee, dom was ik niet, ik leerde heel goed maar deed het niet graag en ging zeer tegen de zin van mijn ouders liever werken en ik heb mij dat nooit beklaagd. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2011 om 02:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Vreemdeling
|
![]() Een triestige smurf moet je geen aandacht geven.
Laatst gewijzigd door Nechtan : 10 maart 2011 om 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laaggeschoold. Ik heb het nooit verstopt dat ik als "hoofddiploma" een "A3 mechanica" heb. Tja. Wat weet u van me uiteindelijk? Dat ik probeer foutloos te typen? Dat ik probeer logica te gebruiken? Dat ik geen democraat ben? Dat ik een eigen werkplaatsje bezit? De boekenplank in Huize Chaos meer dan 40 gelezen meters bedraagt? Ik een UtiliKilt draag? En dat alleen als U het hele forum voor een aantal jaar hebt gevolgd. Wat U klaarblijkelijk niet gedaan hebt.
![]() |
![]() |
#936 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan, heeft geld geen enkele waarde. Als je geld de maatstaf vindt voor een geslaagd leven, ben je gebrainwasht en enkel klaargestoomd geworden om als slaaf aan het werk te gaan. Ik heb het goed voor met je, en wil weten hoe het allemaal verlopen is. Hoe kom je erbij om voor VB te kiezen? Klop gehad, gepest geweest door allochtonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Tegenlicht geen triestige smurf, maar eerder beklagenswaardig.
Net zoals ik de hoop niet opgegeven heb voor Artisjok, geef ik de hoop niet op voor Tegenlicht.
![]() |
#940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |