Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2013, 17:27   #941
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Le Téméraire Bekijk bericht
Neen, dat doe ik niet, maar ik heb hier genoeg redenen om aan te nemen dat BDW dit niet zomaar uit zijn mouw schudt, zelfs zonder de mails te zien. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik hoor van dreigmails gericht aan N-VA'ers, neem bijvoorbeeld het geval van Nadia Sminate een maand of twee geleden.

U heeft trouwens weer knap vermeden van op mijn vraag te antwoorden. Dus nogmaals: vier dagen hetze rond een interpreteerbaar zinnetje vindt u normaal?
nee, dat zou hij nooit durven, natuurlijk........

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:33   #942
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zeg ik niet. Noem me gerust naïef. Ik blijf er bij, BDW schudt dit volgens mij niet zomaar even uit zijn mouw nu.

En gaat ge dan nu eens zeggen of ge het normaal vindt om vier dagen over het woordje "obediëntie" te lopen kankeren?
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:35   #943
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Aangezien hij verderop in het interview zegt "een klant bij de stad Antwerpen heeft er geen boodschap aan te weten dat de loketbeambte een homoseksuele islamiet is die voor Vlaams Belang stemt", is het duidelijk dat hij het over de homoseksualiteit an sich heeft en niet over het activisme er rond. Belachelijk natuurlijk, want homoseksualiteit moet natuurlijk helemaal niet verborgen te worden (meer zelfs: sommigen zouden het niet eens kunnen verstoppen al moesten ze het willen)!

Geen idee, maar nu deed hij dat alvast wel. Dat hij zich nu verschuilt achter het feit dat hij gewoon het beleid van zijn voorganger verder zet en dat daar toen geen kritiek op kwam is nogal flauw. Ten eerste was er toen wel degelijk veel kritiek op die kledingcode (dat in praktijk natuurlijk wel degelijk werd ingevoerd om hoofddoeken te weren) en ten tweede omdat Janssens nergens heeft beweerd dat homoseksualiteit de neutraliteit in het gedrang brengt, wat De Wever nu wel doet (door te zeggen geen boodschap te hebben aan het feit dat een loketbediende homoseksueel is). Ik ben er overigens van overtuigd dat De Wever geen homofoob is, maar je hoeft geen homofoob te zijn om uitspraken te doen die niet erg homovriendelijk zijn. Hij zou ook kunnen zeggen dat zijn formulering ongelukkig was, maar dat heeft hij vooralsnog niet gedaan. Hij heeft het nogal moeilijk met toegeven dat hij wel eens fout kan zijn. En hij provoceert nu eenmaal graag, maar kan moeilijk om met de gevolgen ervan.
U hebt er helemaal niets van begrepen.
Bovendien is het het niet meer dan een verder zetting van het beleid van Janssens, waar zelfs het opspelden van een HIV speldje niet mocht.
Tot voor kort was daar niets mis mee.
Desmet is al veroordeeld wegens laster , nu is zelfs "aanzetten tot haat" aan de orde.
In een politieke strijd is nu eenmaal niet om het even wat toegelaten.
Desmet moet nog maar eens een lesje geleerd worden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:36   #944
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
hetze=actie tegen iemand gericht.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:36   #945
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als hij dat niet doet dan kan je evengoed afvragen waarom Bart De Wever burgemeester is geworden.
Misschien moet hij zijn excuses aanbieden aan de Antwerpenaren omdat hij zo lang gewacht heeft de sossen er uit te gooien! Ondertussen zitten ze daar met een multiculturele vuilbak van jewelste! En die produceren hun nageslacht aan een ritme waarbij de scholenbouw niet kan volgen! Ze zijn daar nog niet aan het einde van hun miserie...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:37   #946
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg ik niet. Noem me gerust naïef. Ik blijf er bij, BDW schudt dit volgens mij niet zomaar even uit zijn mouw nu.

En gaat ge dan nu eens zeggen of ge het normaal vindt om vier dagen over het woordje "obediëntie" te lopen kankeren?
jamaar, zover was ik al mee, hoor.

Citaat:
Oud 5 februari 2013, 17:39   #947
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen. Als een organisatie niet gevaarlijk is voor niets of niemand heeft ze geen recht van bestaan.

Bron ?
Oh! Ben je nu een aanhanger van de nazi's?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:39   #948
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
jamaar, zover was ik al mee, hoor.
Vier dagen, één zinnetje, normaal?
Oud 5 februari 2013, 17:41   #949
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet enkel over het woordje "obediëntie". Het gaat over het feit dat hij suggereerde dat loketbedienden hun homoseksualiteit moeten verbergen. En dat hij het blijkbaar te moeilijk vindt om toe te geven dat hij daar fout zat.

Nu ik vind het ook jammer dat het enkel daarover gaat, want er stond nog veel meer in dat interview dat mij de wenkbrauwen deed fronsen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:42   #950
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vier dagen, één zinnetje, normaal?
het feit dat u (bepaalde) politici blindelings op hun woord gelooft, vind ik veel onrustwekkender.

Citaat:
Oud 5 februari 2013, 17:46   #951
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het gaat niet enkel over het woordje "obediëntie". Het gaat over het feit dat hij suggereerde dat loketbedienden hun homoseksualiteit moeten verbergen. En dat hij het blijkbaar te moeilijk vindt om toe te geven dat hij daar fout zat.
Oef, eindelijk eens een serieus antwoord.

Maar nu zijn we terug bij af. Ik ken veel werkgevers die ook "suggereren aan werknemers om hun homoseksualiteit te verbergen." Lees: met een regenboog T-shirt of een trui met opschrift "I suck dick" moet je bij hen ook niet afkomen. En ja, ik vind dat normaal. Dus, voor mij hoeft BDW helemaal geen fout toe te geven.

Citaat:
Nu ik vind het ook jammer dat het enkel daarover gaat, want er stond nog veel meer in dat interview dat mij de wenkbrauwen deed fronsen.
Hebben we ook al meerdere keren gelezen in deze draad. Misschien kunnen we die zaken eens naar boven halen, zodat er tenminste een zinnig debat gevoerd kan worden.
Oud 5 februari 2013, 17:47   #952
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U hebt er helemaal niets van begrepen.
Bovendien is het het niet meer dan een verder zetting van het beleid van Janssens, waar zelfs het opspelden van een HIV speldje niet mocht.
Tot voor kort was daar niets mis mee.
Ik vrees dat jij het niet begrepen hebt. Een HIV-speldje is bij mijn weten nog steeds geen teken van een persoonlijke eigenschap. Los daarvan heb ik die hele dresscode altijd al belachelijk gevonden. Ook toen Janssens ze invoerde (en dat kan u mits een beetje zoekwerk makkelijk terugvinden op dit forum).

Citaat:
Desmet is al veroordeeld wegens laster , nu is zelfs "aanzetten tot haat" aan de orde.
In een politieke strijd is nu eenmaal niet om het even wat toegelaten.
Desmet moet nog maar eens een lesje geleerd worden.
Dat jij censuur en de beknotting van persvrijheid toejuicht, verwondert me geenszins.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:47   #953
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
het feit dat u (bepaalde) politici blindelings op hun woord gelooft, vind ik veel onrustwekkender.
Bedankt dat u zoveel geeft om mijn psychische gezondheid.
Oud 5 februari 2013, 17:48   #954
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Omdat dat pas een feest zou zijn voor de bij-elkaar-te-vegen-democratische-partijtjes! Zelfs nu zitten ze dagen aan een stuk te zagen en te schrijven terwijl er compleet niets aan de hand is!
Men zou dus BDW willen beschuldigen van homohaat omdat het dan feest zou zijn voor de bijk-elkaar-te-vegen-partijtjes. Wat gaan deze dan vieren op dat feest ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 17:50   #955
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pas terug van Mars?
Neen.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 5 februari 2013, 17:51   #956
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, dat zegt Bart De Wever helemaal niet in het betreffende interview. Maar ik zal er voor het gemak van uitgaan dat u dat interview niet gelezen heeft.
Dat is wel hoe Bart De Wever zichzelf verduidelijkte in Ter Zake.

Oud 5 februari 2013, 17:52   #957
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dat is wel hoe Bart De Wever zichzelf verduidelijkte in Ter Zake.
Niet juist.
Oud 5 februari 2013, 17:56   #958
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien moet hij zijn excuses aanbieden aan de Antwerpenaren omdat hij zo lang gewacht heeft de sossen er uit te gooien! Ondertussen zitten ze daar met een multiculturele vuilbak van jewelste! En die produceren hun nageslacht aan een ritme waarbij de scholenbouw niet kan volgen! Ze zijn daar nog niet aan het einde van hun miserie...
Hij heeft 'de sossen' enkel pro forma buitengesmeten. De facto zitten zijn nog overal verweven in de overheidsdiensten van Antwerpen en voor N-VA Antwerpen het Sp.a beleid uit.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=178955

Oud 5 februari 2013, 17:57   #959
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet enkel over het woordje "obediëntie". Het gaat over het feit dat hij suggereerde dat loketbedienden hun homoseksualiteit moeten verbergen.
Je verdraait de feiten. Hij zegt dat ze hun homoseksualiteit niet moeten etaleren terwijl ze in functie zijn. Hij heeft daar letterlijk aan toegevoegd dat ze buiten de diensturen gekleed gaan zoals ze willen.

Toch wel sterk dat de Koepel van Holebi-verenigingen geen graten ziet in de woorden van De Wever, terwijl zij die menen zich te moeten opwerpen als de grote verdedigers der holebi's wél krijsend in de gordijnen hangen. Zijn holebi's volgens mensen als jij dan verstandelijk gehandicapt of zo, waardoor jij in hún plaats eens zal "verduidelijken" wat De Wever eigenlijk bedoelde omdat ze zelf niet kunnen lezen/luisteren wat BDW daar zelf over te vertellen heeft ?

Ik zou voorstellen gewoon de woorden van BDW letterlijk op te nemen zoals hij ze gezegd heeft. Dat lijkt me het eerlijkste ten opzichte van iedereen. Antwerpse loketbedienden hoeven hun homoseksualiteit helemaal niet te verbergen wanneer ze door de Antwerpse straten flaneren.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 5 februari 2013 om 17:58.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2013, 18:01   #960
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
...

Toch wel sterk dat de Koepel van Holebi-verenigingen geen graten ziet in de woorden van De Wever, ...
Die zal wel 'uitgekocht' zijn, zeker?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 5 februari 2013 om 18:01.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be