![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#942 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeg ik niet. Noem me gerust naïef. Ik blijf er bij, BDW schudt dit volgens mij niet zomaar even uit zijn mouw nu.
En gaat ge dan nu eens zeggen of ge het normaal vindt om vier dagen over het woordje "obediëntie" te lopen kankeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het het niet meer dan een verder zetting van het beleid van Janssens, waar zelfs het opspelden van een HIV speldje niet mocht. Tot voor kort was daar niets mis mee. ![]() Desmet is al veroordeeld wegens laster , nu is zelfs "aanzetten tot haat" aan de orde. In een politieke strijd is nu eenmaal niet om het even wat toegelaten. Desmet moet nog maar eens een lesje geleerd worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet hij zijn excuses aanbieden aan de Antwerpenaren omdat hij zo lang gewacht heeft de sossen er uit te gooien! Ondertussen zitten ze daar met een multiculturele vuilbak van jewelste! En die produceren hun nageslacht aan een ritme waarbij de scholenbouw niet kan volgen! Ze zijn daar nog niet aan het einde van hun miserie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, zover was ik al mee, hoor.
![]() |
#947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu ik vind het ook jammer dat het enkel daarover gaat, want er stond nog veel meer in dat interview dat mij de wenkbrauwen deed fronsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het feit dat u (bepaalde) politici blindelings op hun woord gelooft, vind ik veel onrustwekkender.
![]() |
#951 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar nu zijn we terug bij af. Ik ken veel werkgevers die ook "suggereren aan werknemers om hun homoseksualiteit te verbergen." Lees: met een regenboog T-shirt of een trui met opschrift "I suck dick" moet je bij hen ook niet afkomen. En ja, ik vind dat normaal. Dus, voor mij hoeft BDW helemaal geen fout toe te geven. Hebben we ook al meerdere keren gelezen in deze draad. Misschien kunnen we die zaken eens naar boven halen, zodat er tenminste een zinnig debat gevoerd kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou dus BDW willen beschuldigen van homohaat omdat het dan feest zou zijn voor de bijk-elkaar-te-vegen-partijtjes. Wat gaan deze dan vieren op dat feest ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#956 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel hoe Bart De Wever zichzelf verduidelijkte in Ter Zake.
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=178955
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Toch wel sterk dat de Koepel van Holebi-verenigingen geen graten ziet in de woorden van De Wever, terwijl zij die menen zich te moeten opwerpen als de grote verdedigers der holebi's wél krijsend in de gordijnen hangen. Zijn holebi's volgens mensen als jij dan verstandelijk gehandicapt of zo, waardoor jij in hún plaats eens zal "verduidelijken" wat De Wever eigenlijk bedoelde omdat ze zelf niet kunnen lezen/luisteren wat BDW daar zelf over te vertellen heeft ? Ik zou voorstellen gewoon de woorden van BDW letterlijk op te nemen zoals hij ze gezegd heeft. Dat lijkt me het eerlijkste ten opzichte van iedereen. Antwerpse loketbedienden hoeven hun homoseksualiteit helemaal niet te verbergen wanneer ze door de Antwerpse straten flaneren.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 5 februari 2013 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zal wel 'uitgekocht' zijn, zeker?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 februari 2013 om 18:01. |
![]() |
![]() |