![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#944 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#946 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Valt mij vaak op dat veel ouders steeds zeggen''als de kinderen hun amuseren wij ook'' die uitdrukking wordt hun precies ingepomt van moment dat volwassenen aan kids beginnen. Al genoeg ouders gezien die zich helemaal opzij moeten schuiven en diep vanbinnen niet gelukkig zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#947 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heeft niets met ideologie te maken. Maar u had het over een tekort aan 'ongeschoolde' arbeiders en daar zijn er momenteel zeker teveel van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang men niet parasiteert op de maatschappij is daar toch geen probleem mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#949 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Och, ik ben toevallig op dit forum terechtgekomen om een absurde toestand in het daglicht te zetten. Ik kan niet aannemen dat dit forum een correcte weergave is van de maatschappij. Verder geloof ik wel dat het een juiste weergave is van onze politieke wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#951 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat niet, dat zijn feiten. Dus neen, in principe ben ik daar tegen. Maar als iemand mijn huis moedwillig komt slopen dan verwacht ik wél dat hij het minstens vergoedt. Als een tyfoon uw land platlegt, dan ga je uit solidariteit de mensen helpen met oa de wederopbouw. Maar als iemand door op zijn tam gat te zitten geen toekomstperspectieven ziet, tja...wat ge zaait zult ge oogsten (niets dus). Moet ge daar dan medelijden mee hebben ofzo??? Geef die mens 100€ en hij doet het op. En morgen staat hij terug voor uw deur. Heeft die mens dan iets geleerd? Ik dacht het niet. Schone cultuur is dat zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Afrikanen die ijveren voor de verhoging van het welvaartspeil in Afrikaanse gebieden zouden willen dat die racistische policor do-gooders daar eens eindelijk mee zouden beginnen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb twee kinderen: aan wie moet ik dan verantwoording gaan afleggen om een bank vooruit te krijgen? kijk eens, ik heb mijn best gedaan: TWEE, JVDB heeft meer zijn best gedaan want die heeft er ZES, en dan hebben we nog de stier van Marcinelle die heeft er VIER EN TWINTIG. Heeft U ook diezelfde opmerking tegenover kloosterlingen of pastoors? of meen je dat die geen verantwoording moeten afleggen, omdat ze totaal niet mogen "genieten" van het leven (officieel dan wel).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 november 2013 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand hoeft verantwoording af te leggen omdat ze wel of geen kinderen hebben. Het is gewoon pure onverdraagzaamheid en onbegrip van mensen die wel kinderen hebben of willen. Ik kan zoiets alleen maar zielig vinden. Het is dus weeral bewezen: het opvoeden van kinderen verandert niks maar dan ook niks aan je karakter. Je wordt er niet wijzer of verdraagzamer door. Alweer een reden om geen kinderen op deze wereld te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, gezien onze soort nu niet bepaald aan het uitsterven is, en eerder zal ten onder gaan aan overbevolking, blijft het de vraag of het niet net de kinderlozen zijn die hun verantwoordelijkheid hebben opgenomen? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#958 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, dat zal onze zorg dan niet meer wezen. Maar wil ik wel zo'n toekomst voor mijn nageslacht? in feite niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#959 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat die dan ook geen kinderen krijgen. Kinderen hebben is een engagement die je 100% aangaan of niet aangaan.
|
![]() |
![]() |