![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dit is zo'n oneliner die het goed doet aan een toog vol zatlappen, hij is zelfs zo goed dat men er zo in zou trappen. Daarom een pikkende tegenvraag: wie kies je als gebuur? Een ventje dat bestendig zijn auto voor jouw garage zet, maar telkens maar "voor eventjes" ge kent dat smoesje wel, ofwel een gebuur die dit nooit doet, waar jij persoonlijk niets last van hebt, maar die wel in de streek van Charleroi overvallen gaat plegen. Ik hoop maar dat de polies beide zulke buren aanpakt, iedere buur natuurlijk met de gepaste metode. En jij schijnt te vinden dat dat kleine parkeerovertrekdinkse maar blauw-blauw gelaten moet worden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() circe op haar plaats gezet Hier een grote bek opzetten en door zo een klienburgerlijk ventje u de les laten spellen, pffffffffffffffffffff flauw circe. Ook sterk achter uw toetsenbord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem stelt zich niet. Ik heb privé-parkeerruimte voor gemakkelijk 6 �* 7wagens. Ik ben zelfs zo genereus dat ik mijn buren parkeerruimte heb aangeboden (en ze maken ervan gebruik). ![]() Laatst gewijzigd door Online : 23 januari 2008 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Online;3222649]
Citaat:
ik heb nooit mijn deur op slot gedaan in de voetweg te gent. maar nu heb ik gezien dat er zelfs grendels opzitten bij mijn oude vrienden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 23 januari 2008 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nope, jij zegt dat verkeersdoden deel zijn van natuurlijke selectie. En onder die verkeersdoden zitten nu eenmaal bijna 100 kinderen onder de 14. Aangezien die bijna 100 kinderen onder die verkeersdoden vallen, vind jij dus dat kinderen die sterven in het verkeer onderdeel zijn van de natuurlijke selectie. Ik zou overigens wel eens deze cijfers willen vergelijken met het aantal kinderen dat sterft door misdrijven. En dan nog beter alle misdrijven buiten gezinsdramas.
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oke goed dus we zijn al akkoord dat jij kinderen die sterven in het verkeer classeert onder natuurlijke selectie. Nu wat stel jij dan voor in termen van hoeveel en hoe controles uitgevoerd moeten worden?
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je daarvoor een andere draad opent want je wijkt af van het onderwerp ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, dan.
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() wat komen die kinderslachtoffers in het verkeer op deze draad doen? Alles uit de kast halen om toch maar niet toe te geven dat schorremorrie levenslang in de nor thuishoort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch wel, daar horen ze ook thuis.
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() allé, ga u maar wat uitleven, er bestaan tal van actieve sporten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, want de politie heeft als DOEL om deze mannen te ontwapenen en in te rekenen. Is dat nu écht zo moeilijk, *zucht*
(ik ben precies tegen een bende pubers bezig) Laatst gewijzigd door Ambiorix : 23 januari 2008 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |