![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Illegalen als illegaal behandelen en dus strafbaar maken? | |||
ja, strafbaar maken |
![]() ![]() ![]() |
43 | 70,49% |
Nee, laat ze niet strafbaar blijven |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,56% |
Ik begrijp al die rare semantische redeneringen niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,28% |
Ik trek mij hier niets van aan |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik trek mij nergens iets van aan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,92% |
Illegalen legaal maken |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,75% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft U enige persoon buiten familiekring onderdak? Ik wel. En Nu Gij NIMBY modelletje. Ik gaf al aan sinds mijn eerste posting in deze topic dat illegalen op zichzelf mens zijn, maar door politiek crimineel gemaakt zijn. Helaas kunnen we niet iedere goudzoeker brood en spelen geven.
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel. Het is de enige manier om "Illegaal" te zijn in België.
Gewoon in België leven zonder de officiële toelating. Dat is een misdaad, bestrafbaar met verbanning uit België. En wie bepaald de wetten? En wie de handhaving en/of uitvoering ervan? Ik zal het U zeggen, aangezien U de aanleg hebt politicus te zijn. Het zijn onze Demoncratisch verkozen politici die de wetten verzinnen. Ikzelf ben van mening dat een persoon nooit illegaal is, alleen zijn acties. Dat geef ik ook goed weer in mijn 2de posting in dit topic. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 mei 2008 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||||||||
Banneling
|
![]() [quote=C2C;3456187]
Citaat:
En het is Berlusconi die uit die verkeerde uitvinding de logische semantisch-lexicologische conclusie getrokken heeft, waar ik het trouwens niet mee eens ben (vanuit een lange persoonlijke ervaring als illegaal alsook vanuit hoger moreel standpunt). Die zou trouwens door de EU tot illegaal president moeten verklaard worden, en een internationaal aanhoudingsbevel moet tegen hem uitgevaardigd worden, als illegaal corrupticus, en als illegaal aanhouder van illegalen. Citaat:
Een bijwoord dat enkel een illegaal verblijf aanduidt. Dit betekent dat die mens als zijn subjectieve rechten behoudt, alsook natuurlijk al zijn mensenrechten. Citaat:
Citaat:
Je kan en moet hem menselijk behandelen, maar als ie administratief iets mispeutert, moet hij net zoals diegenen die geen hulp nodig hebben, op een of andere wijze worden. Maar opsluiten is een strafmaat tever. Dat is niet proportioneel meer. Citaat:
Zover gaat Berlusconi (nog) niet. Citaat:
Maar moesten we eerst niet beginnen bij Berlusconi in Italië, eigenlijk? Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=eno2;3457479]Iemand die papierloos is ( niet de juiste papieren voor verblijf) is volgens jou niet illegaal in het land dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() [quote=Astar;3457491]
Citaat:
Maar als mens zelf is hij niet illegaal. Ik zei het al: het is een belangrijke semantische kwestie. Een kleine semantische verschuiving (wat ik dan een uitscchuiver zou noemen) kan een kwestie zijn van leven of dood. Verder is er nog het asielrecht dat moet gerespecteerd worden. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 mei 2008 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat simantiek is weet ik, maar toch begrijp ik niet goed wat je hiermee wil zeggen?
Laatst gewijzigd door Astar : 29 mei 2008 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Kunnen de franstaligen nu met de val van de regering verder gaan met de naturalisaties??Zijn dit lopende zaken of ligt alles stil??
Laatst gewijzigd door omaplop : 29 april 2010 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Illegaliteit moet harder aangepakt worden, strafbaar maken ja en nee dat helpt niet echt
gewoon terugsturen naar land van herkomst de stijgende criminaliteit in Brussel is deels te verklaren door de stijging van illegalen in ons land |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN