![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() Wij bijten toch niet?
Juist een beetje met uw broekspijpen rammelen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() De verklaring van het incident is zeer eenvoudig: het was een Gentse Flik die dacht dat hij een gastrolletje kreeg in het binnenkort afgevoerde feuilleton Flikken.
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit kan toch niet ??? Dit is toch gewoonweg waanzin? ![]() Zo mensen mogen ze van mij opsluiten. En daarmee bedoel ik interneren. Want hun reactie is nogal heu ... ongepast. Om het zwak uit te drukken. ![]() Hoe reageer je dan in zo'n situatie vraag ik me af? Ik zou het besterven. Want tot wat is een agent in staat nadat hij zoiets gedaan heeft? En hoe reageert hij daarop als je er een opmerking over maakt? U ook neerknallen? En wat voor een opmerking maak je erop? Ik bel de flikken? ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2008 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() En die is, politie zonder huiszoekingsbevel laat je niet binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
De man die doodgeschoten is was denk ik van Mortsel, genaamd Patrick Suy. Ik heb er in Spich bij de mortieren mee gelegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...uiskamer.dhtml Ik ben énorm tegen wapenbezit. Net omdat het bezit van wapens mensen er blijkbaar net toe aanzetten om die trekker over te halen, ooit eens, als ze wat gespannen zijn door één of andere situatie bijvoorbeeld. Maar als ik zo'n dingen lees, dan ben ik geneigd er wel nog één te komen. Om je te beschermen tegen agenten die blijkbaar ook niet beseffen hoe zo'n wapen moet gehanteerd worden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Neen, ik kan het niet genoeg benadrukken. Die komen niet binnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof vooral dat anno 2008 alles mogelijk is en dat je niemand meer kan vertrouwen. Bij een gevecht op straat tussen een mogelijk onschuldige en gauwdief durft niemand meer tussen te komen omdat hij bang is dra zelf een mes tussen zijn ribben te voelen of dergelijke en van de politie moet je ook niet al te veel hulp verwachten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2008 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 18 juni 2008 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
- als ik een agent op straat tegenkom ik me een pak onveiliger voelt. Je weet immers dat er iemand aanwezig is met een wapen en degene met wapens heeft de potentie om op minder dan een seconde tijd te doden. Nogal crue gezegd, maar 't is zo ... - De manier waarop ze de wapens dragen is schrijnend. Gewoon in hun broekzak. Zelden houden ze hun hand erop. Er hoeft dus maar een "gek" of mallerd langsdoor te lopen, het wapen te grijpen en hop ... Dit laatste vind ik een regelrechte schande. Soms zou je hopen dat één of ander maatschappijcriticus dat wapen uit hun zak ritst om het daarna gewoon terug te geven. Maar wel om een agent wakker te schudden en te laten zien van: kijk eens wat jij mogelijk maakt ... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2008 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, Groentje, denk jij dat alle agenten hun pistool geladen hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Even serieus. Dit is een Engelse bulldog hé:
![]() Oordeel zelf maar hoe bloeddorstig zo'n dier is en hoe groot de kans is dat het je afmaakt met een levensbedreigende beet in je halsslagader... ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2008 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Als er iemand een pistool op jou gericht heeft, gepakt van een agent of een agent zelf, ga je dan een kansberekening doen en daar vervolgens naar handelen?? Met andere woorden: is meneer fan van Russian roulette? |
|
![]() |
![]() |