![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik probeer me iets voor te stellen bij "Vlaanderen liefhebben", doch mijn verbeelding schiet me hierbij te kort. Help me even op weg. Wanneer had U Vlaanderen voor het laatst lief. In welke context was dit? Kwam het tot een ontlading van emoties? Waren de gevoelens wederzijds? Vendelden de zwaaiers?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 juli 2008 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zal zoiets zijn als Belgie liefhebben, maar dan puurder en echter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bôf, het ontgaat me evengoed wat de liefde voor België dan wel zou mogen betekenen. In elk geval verneem ik van U dat er een soort liefdesopbod heerst. De liefde voor Vlaanderen is omzeggens "puurder" en "echter" dan de liefde voor België. De discriminatoire kleine kantjes van het Vlaming spelen U wel erg veel parten.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals, niemand beweert dat er geen bevelen in het Frans werden gegeven. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tja, het zegt veel over u en uw geestesgenoten dat u veeleer een anonieme extreem rechtse schoolmeester volgt dan Sophie De Schaepdrijver, Bruno De Wever, Marnix Beyen, Eric Defoort en Lode Wils. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat ondanks de liefde voor het Vlaams, voor wiens aanlokkelijke charmes U vermoedelijk gevallen bent, U het kunstje van het lezen en begrijpen ervan nog niet helemaal onder de knie heeft. Voor de - en uw - goede orde: ik breng mijzelf noch in de rayon Vlaming, noch in de rayon Belgske onder. Ik wacht me voor die kleinsteedse dwang tot catalogeren - zeg maar discrimineren - of het betrachten naar een liefde puurder en echter dan die van een ander - zeg gerust ook maar discrimineren.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 juli 2008 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Au contraire, het is discriminatie ten voeten uit te beweren dat uw liefde voor iets puurder of echter zou zijn dan de liefde die een ander koestert voor dit of gene. Er is weinig ergers dan het apartheidsdenken bij de filatelisten van het hart. Sting verwoordde het zo: "The Russians love their childeren too". Om de polemiek smeulend te houden, zou ik contrariegewijs durven zeggen: "waarschijnlijk meer zelfs dan wij".
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 juli 2008 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Bovendien waren er ook geen Nederlandstalige scholen in Brussel. De eerste burgemeester die (zonder al te veel succes) probeerde om een Nederlandstalig onderwijsnetwerk in Brussel op te richten was Karel Buls (in de jaren '80 van de 19de eeuw). Geen wonder dus dat Brussel verfranste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw inhoudelijke zwakte laat u duidelijk blijken door twee inhoudelijke berichten van me volledig links te laten liggen, en als enige repliek u te beperken tot wat spelen op de man. Tussen haakjes, anoniem ben ik trouwens niet. Maar goed, probeer de volgende maal eens inhoudelijk te antwoorden. Daartoe zal ik mijn eerdere berichten weer even bovenhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() OEF!!!
Was ik even bang dat dat allemaal waar was...
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben ze nu net die mythe vergeten bij te voegen dat Wallonie Vlaanderen zo lang en zoveel en zo dikwijls en met zoveel geld, altijd al, en met nog meer geld en transferts uit de shit heeft geholpen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |