![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
U hebt schrik - en terecht - van regimes waar men zijn mening niet mag zeggen. Maar u verbiedt zelf wel andere om hun mening te zeggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() FDW & co met zijn staartje tussen de benen terug uit keulen, mwuahahaha
![]() ![]()
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Als ik zo de diverse berichten hoor, zie en lees op de Staat-TV's en in de MSM dan is er samenvattend dit:
"Een extreem rechtse groepering geheten Pro Köln heeft een samenkomst geregeld van vele Euro-fascisten en neonazi's in Keulen. De autoriteiten konden de bijeenkomst pas verbieden toen er geweld was losgebarsten. Honderden demonstraten zijn opgepakt, bushokjes vernield, ruiten aan scherven, politiemannen gewond, molotov cocktails en vuurwerk naar de politie geworpen." 50.000 burgers hebben getoond wat er in Duitsland met een "Gesundenes Volksempfinden" bereikt kan worden. Even een verduidelijking over aantallen: er zijn zo'n 50.000 burgers komen luisteren naar diverse muziek groepen. Die burgers werden ook blootgesteld aan redevoeringen van hun regenten. Na 2 uur in de middag gingen de meeste burgers naar huis (of nog boodschappen doen), de mix muziek/saaie redevoeringen helde toen teveel naar de praatkant over. De 4000 die genoemd zijn waren voor een groot deel jongelui (het was prima rel-weer) van scholen in de buurt en een deel antifa-klanten die zich gezamelijk actief inzetten om de politieblokkades te doorbreken. Onderstaande foto geeft redelijk de sfeer weer: ![]() Laatst gewijzigd door Mahalingam : 21 september 2008 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() Boh, bij ons was het vrij rustig, we hebben de hele dag in de zon gezeten tegenover de brug naar de Heumarkt, tot bevestigd werd dat het congres was afgelast omdat de veiligheid niet meer gegarandeerd kon worden. Toen hebben we een feesje gebouwd. We hebben ook gehoord van een buschauffeur dat de taxi's en bussen geen extreem-rechtsen vervoerden en dat cafés ze niet bedienden.
Een geslaagd weekendje Keulen dus ![]()
![]() |
#86 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
wat je eigenlijk zegt is het volgende: de overheid heeft als fundamentele taak het garanderen van de rechten en vrijheden van zijn burgers. Door straatgeweld is deze daar niet in geslaagd. Wat je verder ook nog zegt is dat het een fantastisch gegeven is dat mensen gediscrimineerd worden door die cafébazen en taxichauffeurs. Wat een overwinning voor de democratie? Interessant dat we die fase van dat soft-links gedoe gedaan is en dat we die linkerzijde haar totalitair gezicht weer laat zien. Rood of geen brood. Of was het Rood of dood? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Perfecte logica, we zijn zo verdraagzaam dat we geweld gebruiken om een conferentie van andersgezinden te verhinderen, we schrikken ook niet terug voor doodsbedreigingen, linksen, de nieuwe nazis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() ik claim veel, maar nu net geen verdraagzaamheid.
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Ik ben persoonlijk niet bepaald links of rechts, ik zie geen nut om mijn mening door deze mensen te laten vormen. Laat me beginnen om te zeggen dat ik geen fan ben van extreem rechts, integendeel, maar mijn afkeer is minstens evengroot voor extreemlinls. Ik snap gewoon niet dat men trots is dat men dit congres kon verhinderen door geweld, destructie en bedreigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hoe denk je eigenlijk discriminatie met meer discriminatie aan te pakken? Je voelt zelf toch aan je ellebogen dat daar iets fundamenteels verkeerds mee zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1: De Belgische wet kan aan m'n reet roesten 2: Ik ben tegen racisme, niet tegen discriminatie op basis van overtuiging, je overtuiging kies je namelijk zelf.
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als je zolang moet wachten op iets wat toch nooit (onder die gedaante) verwezenlijkt zal worden, dan kan ik geloven dat je blij bent met elke dode mus. Extreem-burgerlijk-links versus extreem-burgerlijk-rechts, wat een spektakel!
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.widerstand.info/meldungen/2912.html
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|