![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 oktober 2008 om 13:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel ja, ik begrijp je wel:
Bestaat dat in feite: progressiviteit? Wanneer is iets progressief?
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Spreken over gelijkschakelen binnen de kerk is een hopeloze zaak. Daar krijg je allerlei ondoorgrondelijke en uit hun verband 'gerukte' bijbelcitaten voor naar je hoofd geslingerd. Zelfs een 'niet afwijkende' vrouw is 'speciaal' voor de kerk. Laat het ons maar heel gewoontjes enkel over het burgelijk huwelijk hebben.
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Het is inderdaad "gewoon" een gelijkschakeling, maar daarom niet opzienbarend. Ergo de reacties.
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kan je ook niet meer Vlaams-nationalist zijn want volgens jullie zijn alle "Walen" toch maar parasieten en profiteurs etc. Zo zie je maar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
linkse homos : dat zijn hun zaken. moslim homos: goed geïntegreerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
" ah, tof, een linkse, goed zo , zoon" "euh, nee pa, hij staat op een VB lijst..." ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Voor zover bekend was men zowel in de partij als in de pers al jarenlang op de hoogte van Haiders dubbelleven. Men heeft dat echter uit respect verzwegen. Zelfs zijn politieke tegenstanders hadden er weet van (zijn vrouw trouwens ook). Moest 1 iemand er op een dag op komen (hypothetisch natuurlijk) dat Dewinter homo zou zijn, de dag er na geheid frontpagina nieuws in de kranten en 1 van de hoofd-items op het journaal. Wat zeg ik, men zou wellicht een speciale editie drukken. Dat is nu eens het verschil tussen een land als Oostenrijk en het totaal bekrompen België. Voor de rest is de man toch wel wat in mijn achting gedaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarmee heeft het Westen ook zijn ondergang reeds aangemeld. Kijk maar hoe het geboortecijfer onder de westerlingen blijft dalen. Gaat het nog een tijdje door, dan zullen de verhoudingen tussen allochtonen en autochtonen omslaan. Een groot gedeelte van de groei is niet toevallig in islamitische hoek te situeren. Eens de omslag er is, komt er ook een einde aan wat u als dat "rationele" Westen omschrijft. Dan wordt het Westen islamitisch. Slechts een herbronning van het Westen kan soelaas bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fout We moeten hopen dat de islamitische wereld een verlichting zal ondergaan (en ze erbij helpen) zodanig dat ze op ons niveau kunnen komen. Met dalend geboortecijfer heb ik trouwens geen probleem, van mij mag het wereld-geboorte cijfer dalen Laatst gewijzigd door toccata : 26 oktober 2008 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja wij zouden beter de Islam op dezelfde constructieve manier (als we gedaan hebben met 't Roomse) een duwtje naar verlichting geven. Een islamofobie gaat daar niet bij helpen. En de Kerk zou beter uit zelfbehoud van ons en zichzelf die 'verlichting' waar ze zelf aan onderhevig is geweest erkennen en met open armen verwelkomen om dezelfde verlichting aan ook de Islam over te dragen.
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou ieder gezin financieel moeten bestraft worden vanaf het 4de kind. De islamieten zouden wel minder kinderen hebben. Neem dat maar van me aan. Laatst gewijzigd door system : 26 oktober 2008 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() On topic: haider in homobar is (euh... 'was', in feite) zijn goed recht, inderdaad. Volmondig mee akkoord.
|
![]() |
![]() |