![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Een Rabbijn een Dominee en een Priester zitten in de trein en kijken naar buiten. "Kijk" zegt de Dominee, "zien jullie die schapen daar in die mooie wei? Als God niet bestond dan zouden die schapen niet bestaan." "Dat is nog niets" antwoord de Priester, "als God niet moest bestaan dan zouden wij niet eens bestaan." "Straffer nog," brengt de Rabbijn te berde, "als God niet moest bestaan dan bestond zelfs God niet." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Dat linksen zich tevreden uiten over deze tegenbetoging vind ik toch wat vreemd. Toch geen goede manier om in de media te komen, met al die relletjes, me dunkt.
Soit, ik kreeg er toch wat rillingen van om een paar honderd man te horen roepen: "Aziaten: buiten! Zwarten: buiten! ...". Degoutant gewoon. Alle nuanceringen en pogingen tot het inzichtelijk maken van hun ideologie op dit forum verliezen daarmee ook elke geloofwaardigheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke politic(a)us is dat niet ??
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *gruwel* Wil je Nederland nog opzadelen met Di Rupo en Reynders? Die gaan heel feestelijk bedanken voor de bedenkelijke eer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Alleen de nicknames veranderen.
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk wel zulke politici te kennen. Ze bevinden zich wel aan de extreem-linkse of extreem-rechtse kant. Voor hen is de ideologie er nog. Of je nu niet tevreden bent met de ideologie van een Vlaams Belanger die een onderbetaald zitje heeft in een gemeenteraad of die van een ex-CAP'er of LSP'er... dat zijn wel de politici (soms wel en soms niet verkozen) die gaan voor hun gedachtengoed. Als je met politici doelt op tjeven, VLD'ers of SP.a dan volg ik je wel.
Ik heb hoge politici van het Vlaams Belang op huisbezoek gehad om me te vragen om op de lijst te komen staan. (ik heb dat geweigerd btw, maar de kerel was heel vriendelijk en niet begon niet radicaal te razen) Ik weet dat vroeger die Merckx van PVDA (ik ben de naam even kwijt van de nieuwe - kan het Peter Mertens zijn? - ... net interview met hem gelezen maar ik heb een rot geheugen en hoewel ik het niet met hem eens ben geeft die man een interview waarvan je beseft dat hij nadenkt en niet het populaire spelletje speelt). Ik vind die interviews met de extremen soms veel meer doordrongen van idealisme voor hun zaak en veel indrukwekkender en meer onderbouwd dan een intervieuw met een tsjeef een VLD'er of een SP.a'er. En helaas Groen! lijdt aan die ziekte hoewel ecologie een noodzaak is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Een lid van Comac zou nog in het ziekenhuis liggen door een aanvaring met 5 extreem-rechtse heethoofden die dachten de stad eens op te kuisen van "onzuivere" elememnten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() Echt waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]()
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Er wordt veel onzin verteld, ook door de flikken.
Er werden zeker 43 militanten uit de NSV-betoging opgepakt, waaronder een 20-tal N-SA'ers (waaronder mezelf), de rest waren Voorpost-militanten en onafhankelijke nationalisten. Deze arrestaties hadden niks te maken met geweld, enkel en alleen bewaren van de "openbare orde" zoals de regimeknechten dat noemen. Aan extreem-linkse kant daarentegen waren er -wat de flikken ons zeiden- véél meer arrestaties en dan nog voor geweldpleging en vandalisme. Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 29 maart 2009 om 16:37. |
![]() |
![]() |