Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2009, 22:11   #1
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard NSV: Knappe betoging

Ik was als getuige omdat ze onder mijn raam passeerden. Als iemand ooit nog zegt dat het er maar 100 waren, dan kan ik beamen dat ze liegen. Het was een redelijk grote betoging.

De tegenbetogers hebben zich voor zover ik kon zien redelijk gedragen buiten een paar idioten die met vuurwerk gooiden (dat moet zowat hun idee van verdraagzaamheid en vrede zijn). Maar ik kan ook niet zeggen hoe het afgelopen is want ik liep niet mee. Vertel me niet dat dat niet waar was... ik heb het gezien en hoewel mijn bril erg zwaar is krijg ik van mijn oogarts nog steeds een attest waarmee ik met een gevechtsvliegtuig kan vliegen.

Ik bedank de antifa-idioot om langsheen de route voordurend vuurwerk en bommetjes af te steken. Die kerel mag blij zijn dat de door hem zo verfoeide interventieploegen niet toelieten dat er ook maar 1 NSV-er hem naar de nek was gevlogen. Ware ik niet in pijama dan had ik hem zelf gaan wurgen. (niet moeilijk want hij stond zo high als een raket wat rond te dansen en vuurwerk af te steken).

Mijn applaus werd trouwens ook beantwoord. Vele mensen die in de betoging meeliepen bedankten me met een vriendschappelijk gebaar omdat ik hen toejuichte. Altijd leuk als ze zwaaien en roepen dat ze het tof vinden.

Deze betoging was een geslaagde operatie van het NSV. Met dank.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 maart 2009 om 22:13.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 22:20   #2
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Ben achterin een eindje meegelopen met vrienden en voor zover ik kon zien waren er geen incidenten (buiten een linkse langs de zijlijn die de idioot aan het uithangen was). Daarnet de bussen zien vertrekken aan het Hooverplein, en van amok nog steeds geen sprake. Kortom, een ordelijke en fatsoenlijke betoging. Van de linkerzijde heb ik nog geen verhalen gehoord - ik wacht met spanning.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 22:23   #3
Kritische Theorie
Gouverneur
 
Kritische Theorie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik was als getuige omdat ze onder mijn raam passeerden. Als iemand ooit nog zegt dat het er maar 100 waren, dan kan ik beamen dat ze liegen. Het was een redelijk grote betoging.

De tegenbetogers hebben zich voor zover ik kon zien redelijk gedragen buiten een paar idioten die met vuurwerk gooiden (dat moet zowat hun idee van verdraagzaamheid en vrede zijn). Maar ik kan ook niet zeggen hoe het afgelopen is want ik liep niet mee. Vertel me niet dat dat niet waar was... ik heb het gezien en hoewel mijn bril erg zwaar is krijg ik van mijn oogarts nog steeds een attest waarmee ik met een gevechtsvliegtuig kan vliegen.

Ik bedank de antifa-idioot om langsheen de route voordurend vuurwerk en bommetjes af te steken. Die kerel mag blij zijn dat de door hem zo verfoeide interventieploegen niet toelieten dat er ook maar 1 NSV-er hem naar de nek was gevlogen. Ware ik niet in pijama dan had ik hem zelf gaan wurgen. (niet moeilijk want hij stond zo high als een raket wat rond te dansen en vuurwerk af te steken).

Mijn applaus werd trouwens ook beantwoord. Vele mensen die in de betoging meeliepen bedankten me met een vriendschappelijk gebaar omdat ik hen toejuichte. Altijd leuk als ze zwaaien en roepen dat ze het tof vinden.

Deze betoging was een geslaagde operatie van het NSV. Met dank.
U kan zich de situatie zich dus als volgt voorstellen: Een betoging waarop de neonazi's van blood and honour aanwezig zijn, skinheads en kaviaarfascisten, marcheert doorheen Leuven. Plots horen ze één man luid applaudiseren. Vele anderen zouden die man voor gek aanzien, aangezien hij nog in zijn pyama staat en een bril montuur draagt waarop de grote leider Karel Dillen zelf nog jaloers op zou zijn. Bij het verfijnde publiek van de nsv-betoging werd de luid in zijn handen klappende pyamaman echter bedankt en gegroet met een vriendelijk gebaar dat de vlaams nationalisten zich nog herinneren van een nooit vergeten oorlogsverleden. Daarna kruipt onze pyamaman nog luid naklappend in zijn handjes achter zijn computer. Hij zet zijn zware bril recht op zijn neusje en begint een topic op een politieke site. Daar zegt hij dat niemand hem van leugenaar kan beschuldigen: Nu een man die het nodig vindt te vertellen dat hij met een duikbril nog een vliegtuig mag besturen en die verklaart een antifa in pyama te willen wurgen, zou ik niet van leugens durven te beschuldigen. Al zeker niet als hij objectieve termen als 'een geslaagde operatie' gebruikt. Laten we echter nog even afwachten hoe het nsv uit de narcose van deze operatie ontwaakt.
__________________


Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 26 maart 2009 om 22:24.
Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 22:35   #4
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
U kan zich de situatie zich dus als volgt voorstellen: Een betoging waarop de neonazi's van blood and honour aanwezig zijn, skinheads en kaviaarfascisten, marcheert doorheen Leuven. Plots horen ze één man luid applaudiseren. Vele anderen zouden die man voor gek aanzien, aangezien hij nog in zijn pyama staat en een bril montuur draagt waarop de grote leider Karel Dillen zelf nog jaloers op zou zijn. Bij het verfijnde publiek van de nsv-betoging werd de luid in zijn handen klappende pyamaman echter bedankt en gegroet met een vriendelijk gebaar dat de vlaams nationalisten zich nog herinneren van een nooit vergeten oorlogsverleden. Daarna kruipt onze pyamaman nog luid naklappend in zijn handjes achter zijn computer. Hij zet zijn zware bril recht op zijn neusje en begint een topic op een politieke site. Daar zegt hij dat niemand hem van leugenaar kan beschuldigen: Nu een man die het nodig vindt te vertellen dat hij met een duikbril nog een vliegtuig mag besturen en die verklaart een antifa in pyama te willen wurgen, zou ik niet van leugens durven te beschuldigen. Al zeker niet als hij objectieve termen als 'een geslaagde operatie' gebruikt. Laten we echter nog even afwachten hoe het nsv uit de narcose van deze operatie ontwaakt.
Mij lijkt het eerder dat vooral jij je de situatie als volgt voorstelt. Want een positief vericht over het NSV, neen, zoiets laat het Grote Verdraagzame Dogma niet toe.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 22:38   #5
Kritische Theorie
Gouverneur
 
Kritische Theorie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Mij lijkt het eerder dat vooral jij je de situatie als volgt voorstelt.
Waw, wat een bevinding. Heb je dat op wikipedia opgezocht?
__________________

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 22:50   #6
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Waw, wat een bevinding. Heb je dat op wikipedia opgezocht?
Hey, wat tof van je dat je een stukje van mijn repliek uit haar context haalt en ridiculiseert. Ik vind het altijd leuk wanneer uit de respons blijkt dat mijn antwoord raak was.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 22:52   #7
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Deze draad gaat leuk worden.
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:00   #8
Kritische Theorie
Gouverneur
 
Kritische Theorie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Hey, wat tof van je dat je een stukje van mijn repliek uit haar context haalt en ridiculiseert. Ik vind het altijd leuk wanneer uit de respons blijkt dat mijn antwoord raak was.
Ik wist niet dat er een verband was tussen die twee zinnetjes van u. Maar goed u gaat mij dus nu die belangrijke context schetsen? En natuurlijk gaat u ook zeggen hoe ik uw zinnen uit die ongelooflijke context haalde?
__________________

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:17   #9
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Ik wist niet dat er een verband was tussen die twee zinnetjes van u. Maar goed u gaat mij dus nu die belangrijke context schetsen? En natuurlijk gaat u ook zeggen hoe ik uw zinnen uit die ongelooflijke context haalde?
Ik had het over een context, niet over een "belangrijke context" (sic). Die terminologie dient natuurlijk alleen maar om de kwestie achteraf trivialer te doen lijken. Ik wees enkel op de - overigens bijzonder voorspelbare (wegens dogmatische) - reactie op een positief bericht over het NSV. Het weze duidelijk dat de eerste zin van mijn reactie slechts een soort inleiding was op de tweede. Maar het staat u natuurlijk altijd vrij om de essentie links (no pun intended) te laten liggen en de aandacht af te leiden met ridiculiseringen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:19   #10
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik was als getuige omdat ze onder mijn raam passeerden. Als iemand ooit nog zegt dat het er maar 100 waren, dan kan ik beamen dat ze liegen. Het was een redelijk grote betoging.

De tegenbetogers hebben zich voor zover ik kon zien redelijk gedragen buiten een paar idioten die met vuurwerk gooiden (dat moet zowat hun idee van verdraagzaamheid en vrede zijn). Maar ik kan ook niet zeggen hoe het afgelopen is want ik liep niet mee. Vertel me niet dat dat niet waar was... ik heb het gezien en hoewel mijn bril erg zwaar is krijg ik van mijn oogarts nog steeds een attest waarmee ik met een gevechtsvliegtuig kan vliegen.

Ik bedank de antifa-idioot om langsheen de route voordurend vuurwerk en bommetjes af te steken. Die kerel mag blij zijn dat de door hem zo verfoeide interventieploegen niet toelieten dat er ook maar 1 NSV-er hem naar de nek was gevlogen. Ware ik niet in pijama dan had ik hem zelf gaan wurgen. (niet moeilijk want hij stond zo high als een raket wat rond te dansen en vuurwerk af te steken).

Mijn applaus werd trouwens ook beantwoord. Vele mensen die in de betoging meeliepen bedankten me met een vriendschappelijk gebaar omdat ik hen toejuichte. Altijd leuk als ze zwaaien en roepen dat ze het tof vinden.

Deze betoging was een geslaagde operatie van het NSV. Met dank.
Draai zo niet rond de pot, je vond die optocht geslaagd omdat het rechtse tot extreemrechtse ultra-nationalistische gedachtengoed van die vereniging je aanspreekt. Ik vermoed ook dat de kwaliteit van een betoging voor jou afhangt van het feit hoeveel maal "België barst" gescandeerd word.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:35   #11
Kritische Theorie
Gouverneur
 
Kritische Theorie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik had het over een context, niet over een "belangrijke context" (sic). Die terminologie dient natuurlijk alleen maar om de kwestie achteraf trivialer te doen lijken. Ik wees enkel op de - overigens bijzonder voorspelbare (wegens dogmatische) - reactie op een positief bericht over het NSV. Het weze duidelijk dat de eerste zin van mijn reactie slechts een soort inleiding was op de tweede. Maar het staat u natuurlijk altijd vrij om de essentie links (no pun intended) te laten liggen en de aandacht af te leiden met ridiculiseringen.
In het eerste zinnetje geeft u weer dat ik een eigen mening verkondig. Op een politiek forum zou niemand daar verbaasd over mogen zijn. U bent dat echter wel. Reden genoeg dus om uw post op een onovertrefbare wijze humoritisch te benaderen. In het tweede zinnetje geeft u weer dat mijn mening over het nsv negatief is. Dat noemt u onverdraagzaam. Ik wist niet dat voor u een andere politieke opvatting hebben gelijk stond aan onverdraagzaamheid. In dat geval bent u nu bijzonder onverdraagzaam ten opzichte van mij. Kan u mij trouwens ook verduidelijken hoedat zinnetje één en twee onmogelijk van elkaar losgekoppeld kunnen worden. U heeft immers nog steeds niet dat onmisbare verband weer gegeven. Als u vindt dat uw eerste zinnetje een inleiding is voor het tweede zinnetje, en u zegt dat deze twee niet van elkaar losgekoppeld kunnen worden, dan zou ik ook graag weten waarom.
__________________

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:38   #12
Kritische Theorie
Gouverneur
 
Kritische Theorie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Draai zo niet rond de pot, je vond die optocht geslaagd omdat het rechtse tot extreemrechtse ultra-nationalistische gedachtengoed van die vereniging je aanspreekt. Ik vermoed ook dat de kwaliteit van een betoging voor jou afhangt van het feit hoeveel maal "België barst" gescandeerd word.
Zeg pietje, zeg hem niet dat dat niet waar was... hij heeft het gezien en hoewel zijn bril erg zwaar is krijgt hij van zijn oogarts nog steeds een attest waarmee hij met een echt gevechtsvliegtuig kan vliegen. Komaan, je gaat dat toch niet tegenspreken. Die mag wel vliegen met een echt gevechtsvliegtuig, weet je wel wat dat is? Als hij dat van zijn dokter mag, dan zal hij toch wel zeker weten wat de kwaliteit van zo een betoging is.
__________________


Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 26 maart 2009 om 23:39.
Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:42   #13
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Het is allemaal de schuld van het VB!
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:43   #14
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
In het eerste zinnetje geeft u weer dat ik een eigen mening verkondig. Op een politiek forum zou niemand daar verbaasd over mogen zijn. U bent dat echter wel. Reden genoeg dus om uw post op een onovertrefbare wijze humoritisch te benaderen. In het tweede zinnetje geeft u weer dat mijn mening over het nsv negatief is. Dat noemt u onverdraagzaam. Ik wist niet dat voor u een andere politieke opvatting hebben gelijk stond aan onverdraagzaamheid. In dat geval bent u nu bijzonder onverdraagzaam ten opzichte van mij.
Ik noem dat niet onverdraagzaam. Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen. Ik had het evengoed over het Grote Democratische Dogma kunnen hebben, waarmee ik evenmin wil beweren dat uw reactie democratisch was. Het ging immers om een verwijzing naar de zogenaamde "poco's" voor wie een Vlaamsgezinde of rechtse beweging per definitie niks goed kunnen doen.

Citaat:
Kan u mij trouwens ook verduidelijken hoedat zinnetje één en twee onmogelijk van elkaar losgekoppeld kunnen worden. U heeft immers nog steeds niet dat onmisbare verband weer gegeven. Als u vindt dat uw eerste zinnetje een inleiding is voor het tweede zinnetje, en u zegt dat deze twee niet van elkaar losgekoppeld kunnen worden, dan zou ik ook graag weten waarom.
Ik heb al uitgelegd waarom. Als jij daarover spelletjes wilt spelen, doe gerust. Uw pogingen om te ridiculiseren beginnen triestige vormen aan te nemen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:50   #15
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Zeg pietje, zeg hem niet dat dat niet waar was... hij heeft het gezien en hoewel zijn bril erg zwaar is krijgt hij van zijn oogarts nog steeds een attest waarmee hij met een echt gevechtsvliegtuig kan vliegen. Komaan, je gaat dat toch niet tegenspreken. Die mag wel vliegen met een echt gevechtsvliegtuig, weet je wel wat dat is? Als hij dat van zijn dokter mag, dan zal hij toch wel zeker weten wat de kwaliteit van zo een betoging is.
Tja, ofwel is die "erg zware bril" overdreven, ofwel is die oogarts erg "te mijden".
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2009, 23:51   #16
Kritische Theorie
Gouverneur
 
Kritische Theorie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 1.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Ik noem dat niet onverdraagzaam. Gelieve mij geen woorden in de mond te leggen. Ik had het evengoed over het Grote Democratische Dogma kunnen hebben, waarmee ik evenmin wil beweren dat uw reactie democratisch was. .
Met andere woorden u zit te lullen over dogma's, maar u wilt er niets mee beweren. Zo, kennen we u alweer beter. En ik maar denken dat u toch wel iets zou willen beweren. Stel u voor, wat een naiviteit.

Citaat:
Het ging immers om een verwijzing naar de zogenaamde "poco's" voor wie een Vlaamsgezinde of rechtse beweging per definitie niks goed kunnen doen
Maar goed, wie dus niet vlaams gezind is en niet rechts, die is onverdraagzaam. Anderen zouden zoiets: een andere mening noemen. Kent u dat? Een andere mening.

Citaat:
Ik heb al uitgelegd waarom. Als jij daarover spelletjes wilt spelen, doe gerust. Uw pogingen om te ridiculiseren beginnen triestige vormen aan te nemen.
Ik hoop dat u er niet van moet huilen. Dat zou ik bijzonder jammer vinden.
__________________


Laatst gewijzigd door Kritische Theorie : 26 maart 2009 om 23:53.
Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2009, 00:12   #17
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Ondertussen zijn er wel, naar het schijnt 'rechtsen', opgepakt aan een van de 2 markten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2009, 00:17   #18
Mecheleir
Partijlid
 
Mecheleir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2004
Locatie: Mechelen, Vlaanderen
Berichten: 231
Standaard

Net op het vtm-nieuws gezien dat de linksen hebben gevochten aan het station. Dhr. Geert Cool distantieerde zich ervan .

Inderdaad een rustige betoging. Wel nogal kort maar goed. Qua beeldvorming hebben we weer een goede zaak gedaan.
Mecheleir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2009, 00:33   #19
GC
Minister-President
 
GC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2002
Berichten: 4.609
Standaard

Op de NSV-betoging waren gekende kopstukken van Blood&Honour. Moest Chris M. van B&H trouwens geen enkelband dragen? Onze mensen ter plaatse telden 300 aanwezigen op de NSV-betoging en 1.000 op de anti-NSV betoging. De grootste verschillen: op de anti-NSV betoging waren er veel jongeren en veel Leuvense mensen. De NSV-betoging werd aangebracht van buitenaf en was niet zo jong.
__________________
Linkse Socialistische Partij
GC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2009, 00:39   #20
Mecheleir
Partijlid
 
Mecheleir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2004
Locatie: Mechelen, Vlaanderen
Berichten: 231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC Bekijk bericht
Op de NSV-betoging waren gekende kopstukken van Blood&Honour. Moest Chris M. van B&H trouwens geen enkelband dragen? Onze mensen ter plaatse telden 300 aanwezigen op de NSV-betoging en 1.000 op de anti-NSV betoging. De grootste verschillen: op de anti-NSV betoging waren er veel jongeren en veel Leuvense mensen. De NSV-betoging werd aangebracht van buitenaf en was niet zo jong.
300 man? Geloof ik geen fluit van. De bussen alleen hadden al meer dan 200 man mee. Knap ook dat jij weet wie van onze betoging uit Leuven komt. Heb jij iedereen onderzocht ofzo? En mbt de leeftijd is ook lachwekkend gezien de grote delegaties van NSV!, NJSV, KVHV enz enz.
Mecheleir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be