![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zijn wel die "achterlijke" gebruiken die uw geliefde verlichting hebben mogelijk gemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het gaat niet over moslims maar over ORTHODOXE Joden. Voor hen is dat hun wijk en bloot van dames is onzedelijk en schande. Religieuze fanatici dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
So what? In GB leven die moslims anders wel gewoon naast niet moslims. Die britten hebben al langer begrepen dat men moet integreren in de multiculturele/religieuze samenleving en dat globalisatie een niet terug te draaien feit is. Bij Britten (en in mindere mate Fransen) heb je ook bij bvb indiers en afrikanen echt het gevoel dat het "britten" zijn. In belgie is een afrikaan nog steeds "een neger". Als je het mij vraagt zijn de conservatieve rechtse fanatici diegene die zich niet kunnen aanpassen aan de nieuwe wereld. Ze vechten tegen de bierkaai en geloven in sprookjes als "migratie" & "religie" - stop. Je leert ermee leven of je bezwijkt er onder, thats how it is. Gelukkig leert de jeugd er beter mee omgaan. Op school, tijdens het uitgangsleven en in hun sociale kringen komen ze steeds in contact met hoe divers hun samenleving wel niet geworden is. Rechtse papa en mama weten uiteraard niet alles, want die zouden enkel flippen...naar hen luisteren ze "graag" hoe "goed" het vroeger allemaal wel niet was...en plots komt dochterlief met een moslim thuis... ![]() Laatst gewijzigd door viaSanctus : 17 december 2009 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zo'n zaken als 'opvoeding' en 'onderwijs', om te beginnen.
En daarmee bedoel ik uitdrukkelijk niet het louter 'klaarstomen voor de arbeidsmarkt' dat velen daarvan menen te mogen/moeten maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 december 2009 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() circumstantial evidence
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik antwoord: Elke ! Elke metode waar geen vandalisme, geweld, kortom wetsovertreding aan te pas komt. Te beginnen met (want het zijn toch religieuze mensen) bidden. Overtuigen, je woord laten horen ... Om te passeren over legaal betogen en ongeveer te eindigen met een politieke partij oprichten (alliansies aangaan met vb. de tsjeven ...) met verkozen parlementsleden die wetsvoorstellen kunnen lanseren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Gezien van horen zeggen' dus.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
U verbiedt hoofddoeken omdat het U stoort? Minaretten...4 in een heel land in Godsnaam! wat bezielt sommige mensen toch???? (Ik verwacht me al aan St martens Irak en st denijs iran van achter egyptekerke - verhalen van Omar den boer die een vrouw in brand stak) Laatst gewijzigd door viaSanctus : 18 december 2009 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Jij wél? Sta me toe dat te betwijfelen. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 december 2009 om 17:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allez Liberalist_NL, de Franse Revolutie, als kers op de Verlichtingstaart (en ik denk dat ik mag stellen, de revolutie die hier het meest invloed heeft uitgeoefend) is gewoon een verkrachting van ideeën die uit het christendom zijn voortgevloeid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals er bij ons ook ekstremistische moslims wonen. En denk dus maar niet dat GB zo'n grote uitzondering daarop is. Die van over de kleine plas hebben zeker ook hun part van die problemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |