![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Negeren. Is aan het solliciteren naar ban nr. 236
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goh, da's echt een onpartijdige bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn mening (voor wat het waard is):
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Adoptie is niet hetzelfde als gewoon kinderen krijgen. Je gaat namelijk het kind van iemand anders opvoeden. De criteria moeten daar dus strenger zijn zodat de biologische ouders gerust kunnen zijn dat hun kind een goede opvoeding zal krijgen. Alle gewone hetero gezinnen vergelijken met adoptiegezinnen gaat dus niet op wat mij betreft.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 31 augustus 2009 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe ga je dat doen? Wachten totdat er niemand nog een kind wil adopteren en dan de homo's aan de beurt laten? Dat is in het huidige systeem gewoon hetzelfde als zeggen dat ze er geen mogen adopteren. Als ik zie hoe lang hetero koppels al moeten wachten.
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar verschillen we dan van mening.
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() In sommige gezinnen zijn kinderen beter af met twee vaders of twee moeders die hun kinderen lief hebben dan met traditionele ouders die ze verwaarlozen.
Ik bedoel maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het inderdaad.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onzin van de hoogste graad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand noch iedereen heeft "recht op een kind". Als de natuur je geen parten speelt, dan kan je een kind verwekken. In een moderne rechtsstaat heb je het recht op een ekonomisch leven waarbij je je kinderen een behoorlijke opvoeding kan geven. (want d�*t bestaat wel: een kind heeft recht op een opvoeding) Iets heel anders is het "recht om een kind te adopteren". En dat recht moet redelijk breed zijn. Zo mogen er vb. geen uitzonderlijke eisen gesteld worden op vlak van intelligensie. (vb. dat niet zou kunnen: een diploma master of batsjeler is vereist; of nog erger: zonder fouten kunnen schrijven ... joke hé dat laatste, voor het geval iemand een steek zou willen geven).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Haha is dat hier nog steeds aan de gang van die onvruchtbaarheid van homo's en dat ze geen kinderen kunnen krijgen en veel vijven en zessen.
Het kleinste kind weet toch dat homokoppels kinderen kunnen krijgen net zoals een heterokoppel dat kan.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het laatste deel begrijp ik helemaal niet. Wat is uw punt ? Als ik als homo, bij een of andere vrouw een kind kan maken (en dat is helemaal niet moeilijk hoor), dan is er geen probleem, want het gebeurt 'natuurlijk', maar als ik al homo een kind wil adopteren dan is dat er plots wel één ? En wat opvalt is dat ook u, hoewel u overtuigd bent van uw 'gezin', ook geen antwoord geeft (kan geven ?) op wat nu precies maakt dat een gezin uit man en vrouw moet bestaan. Het is ongelooflijk dat hetero's zichzelf maar blijven zien als een soort ideaal, van kunde en van moraal. Ze zouden beter eens goed in de spiegel kijken, en ophouden de hypocriet uit te hangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Opvoeding draait jammer genoeg om meer dan liefde, geld en aandacht.
|
![]() |
![]() |