![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de draden waar het over het op apegaaien liggen van zijn partij gaat ziet ge hem niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 februari 2010 om 01:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2-Telkens een Blokker in opspraak komt verzamelt het schorremorrie zich om de boodschapper persoonlijk aan te vallen. Ook d�*t is een vast gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() edit : ge weet toch wat dat is ? vogelvrij ? Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2010 om 09:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gelijk de juffrouw voor de klas met een schaar in de hand? Of gelijk met schoenen aan iets over iemands lange lip zeggen? Iedereen is tegenwoordig zo vlug "gekwetst" en "bedreigd" of "beledigd".
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Want rechters zijn onfeilbare machines...
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Weeral fout: ik heb nergens een mandaat, ik vertegenwoordig al jaren geen enkele kiezer. Bovendien dubbel fout: vogelvrij wil niet zeggen dat valselijk mag beschuldigd worden. Bewijzen of zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 23 februari 2010 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had men jou verteld dat "zero-tolerance" alleen moet toegepast worden op mensen met een vreemdklinkende naam? Tsja, mensen kunnen naïef zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Was ook mijn eerste gedacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Mja, tijdens het eten van een rolmops, is zo'n zure thread lezen altijd smakelijk ![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() maar ge had toch een mandaat toen ge uw frituur in brand stak, of was dat die periode niet mss ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus apart van het separatisme zijn het gewone Belgische politiekers bedoel je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij andere misdadigers wordt hun politieke voorkeur niet vermeld.
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() men zal op dien's lange lip getrapt hebben...
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voor de zoveelste keer: nooit in mijn leven heb ik een voet in een frietkot gezet, ik woon trouwens al 25 jaar in Brugge en was bij het mandaat in loondienst. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 23 februari 2010 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() In navolging van Pyro French Fries ga ik mij ook eens een beetje bezig houden met de Belgische misdadigers aan een politieke partij te koppelen.
Door het miljardenslurpende incriminatiewerk van het establishment tav het Vb rijst het vermoeden dat de gemiddelde VB'er veel minder crimineel is dan de doorsnede van de andere partijen. Ik ga er van uit dat telkens er een misdaad gepleegd wordt en de dader is niet te linken aan het VB hij bij een andere partij hoort. Iedereen weet dat in het licht van deze machinatie zelfs nieuw woorden zijn ontwikkeld. Denk maar aan "jongere" enz... Daar ga ik uit de losse pols: seriemoordenaar Janssens: CD&V? Sos? Lib? Dutroux: PS Samir Kuntar: AEL? Michel Stockx: Groen!? Kim De Gelder: Sos? Wie nog?
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof een echte agressie met messen, vechtpartij, stelen ea of iemand uitschelden voor het vuil van de straat te vergelijken valt met zeggen" ik zal je tong afsnijden indien je niet stopt met tateren" of zo...een kurkentrekker met bijhorend mesje bovenhalen... en verder niets. De volgende vader die zijn kind een uur in de hoek zet: bak in voor kindermishandeling zeker? Belachelijk, maar goed geprobeerd zeker? De zero-tolerance tov het echte schorremorrie in de straten, zoals in Anderlecht enz durf jij met het bovenstaande vergelijken? Je weet toch echt niet wat uitgevonden om een bepaald soort, meestal ingevoerd gespuis, hun houding te verschonen... niet te doen! Laatst gewijzigd door andev : 23 februari 2010 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |