![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die betalen zo goed als geen premie, een paar eurocenten misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verzekering is verplicht voor alle gebouwen die commerciël uitgebaat worden en waar mensen komen of verblijven . (nog in andere gevallen , maar dat zou ons te ver leiden). (restaurants, café's, hotels , jeugdhuizen enz...).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fictief Mijn zoon van 18 jaar heeft vorige zijn rijbewijs gehaald. Om de verzekering te ontlopen heeft hij vorige week een rekening geopend zoals jij beschrijft. Op deze rekening heeft hij reeds 300 euro gestort (normale verzekeringsprijs). Gisteren veroorzaakte hij een ongeval waarin 3 wagens betrokken waren. Alle drie de wagens waren totaal los. Schade om en bij de 20.000 euro. Gelukkig had ik 300 euro op die rekening staan zodat ik die mensen onmiddellijk kon vergoeden.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
betaalt gij trouwens een premie van 20000 euro voor uw zoontje zijn auto? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar komt die terecht? Op een wagen, op een voorbijganger op.....
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
misschien. misschien ben jij wel met illegale downloads bezig. Of erger. straffen moeten we doen. Straffen zeg ik u. Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 maart 2010 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat ergens geschreven?
De verzekering is in leven geroepen na de Swittelramp. Uitbaters van hotels, restaurants, café's, zalen, verblijfcentra, zijn verplicht deze verzekering te betalen. Tot nader order vallen jeufgverblijfcentra daar ook onder. De verzekering is niet goedkoop, toch vind ik het een zeer goede zaak.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Limburg
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge betaalt niet alleen voor overstromingen , ge betaalt voor alle natuurrampen ; op de 15-de verdieping kunnen ze misschien minder last hebben van een overstroming , maar zeker wel van een aardbeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 300 euro is de verzekeringspremie die ik betaal voor één van mijn wagens waarmee mijn zoon ook mag rijden. De normale verzekeringspremie is 270 euro. Ik betaal een meerprijs van 25 euro, hierdoor mag mijn zoon met mijn twee wagens rijden, waarbij met één wagen als hoofdgebruiker. Waarom zou ik meer geld in die spaarpot moeten steken dan ik moet betalen voor een verzekering? De twintigduizend die ik aanhaal, is de schade die mijn zoon aangericht heeft in dit fictief voorbeeld. Met de 300 euro in de spaarpot kom je natuurlijk al een heel eind om de materiele schade van de slachtoffers te vergoeden. Dan spreek ik nog niet over het feit dat er doden of zwaargewonden kunnen vallen. Mensen die door dit ongeval nooit meer kunnen werken, hoe wil jij die vergoeden met je schamel spaarpotje?
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
270 bedden gedurende 3 maanden.
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doe niet zo simpel bye Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 maart 2010 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is hier de simpele?
Jij wil door een spaarpotje aan te leggen zelf je eigen indekken. Door middel van een zeer zsimpel voorbeeldje wil ik je duidelijk maken dat je dit niet zelf kan bekostigen en dan ben ik de simpele. Goe bezig.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ethias