Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2010, 20:50   #81
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Waarom , ik betaal goed (beter dan gemiddeld denk ik) en nee ik ga waarschijnlijk niet overlaten aan de kinderen, het interesseert hen niet. Het is voor mij 20 jaar hard geweest om de zaak op te bouwen (nagenoeg zonder verlof), nu leg ik de rien er af en toe eens af. Nog ca. 10 jaar en dan verkoop ik, er zijn nu al kandidaten.
Kinderen willen vaak niet de dingen die hen in hun schoot worden geworpen.Dat is geen verwijt natuurlijk. Iedereen zoekt zijn eigen weg. Maar toch kan ik begrijpen dat het niet altijd plezier doet aan de vader die de zaak (misschien met zijn vrouw) heeft opgebouwd. Nu, let wel, verzekeringen nu, is niet meer hetzelfde als vroeger, alhoewel. Niets is nog hetzelfde als vroeger. Edoch, ik neem aan dat onze ouders dit ook al zeiden.

Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 20:50.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2010, 20:54   #82
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
VB houdt dus zelfs stand bij de pocolinkies van de VRT en de Standaard...goe nieuws dus.

De meest Vlaamse postjespartij gaat vooruit....weer goe nieuws...

De derde V partij houdt ook stand...geen slecht nieuws....

De drie V partijen ook in deze Belgicistische peiling op bijna 40%...

Vandaag heeft Kim gewonnen...

STVV staat vierde...

Morgen Ronde Van Vlaanderen....

Mijn mama ontslagen uit het ziekenhuis....

Wat wil een mens nog meer...
Goed Fieseler, dat uw mama volledig gezond mag blijven, de mijne leeft ook nog en ik zie die ook graag, ze is altijd een stabiele factor in mijn leven geweest.

En wat de ronde betreft. Ik mis gene minuut.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2010, 20:56   #83
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed Fieseler, dat uw mama volledig gezond mag blijven, de mijne leeft ook nog en ik zie die ook graag, ze is altijd een stabiele factor in mijn leven geweest.

Het VB is uitgeteld. Het heeft zijn tijd gehad. Zo is het en niet anders. Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan voor het VB is bijna gekomen. Er zijn teveel kapers op de kust. Het VB kan zich alleen nog handhaven door zijn hard anti-migranten standpunt. Dat interesseert nog wat kiezers, niet zozeer meer het Vl. nat. standpunt.

Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 20:58.
Oud 3 april 2010, 21:01   #84
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hier krek hetzelfde P....ook wat die stabiliele faktor betreft...
Oud 3 april 2010, 21:05   #85
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Kinderen willen vaak niet de dingen die hen in hun schoot worden geworpen.Dat is geen verwijt natuurlijk. Iedereen zoekt zijn eigen weg. Maar toch kan ik begrijpen dat het niet altijd plezier doet aan de vader die de zaak (misschien met zijn vrouw) heeft opgebouwd. Nu, let wel, verzekeringen nu, is niet meer hetzelfde als vroeger, alhoewel. Niets is nog hetzelfde als vroeger. Edoch, ik neem aan dat onze ouders dit ook al zeiden.
Ik heb er geen spijt van dat ik ermee begonnen ben en het heeft mij een meer dan goed inkomen bezorgd , maar mocht het te herdoen zijn , ik zou meer dan waarschijnlijk iets anders beginnen. De eisen van het kliënteel van tegenwoordig zijn niet meer te vergelijken met dat van 20 jaar geleden. Het is elke dag stress. De jeugd wil dat werk niet meer doen. De kantoren worden steeds groter ; ik krijg na al aanbiedingen van Mega-Brookers om nu reeds te verkopen(tegen schitterende voorwaarden), maar daarvoor ben ik nog te jong. Trouwens je weet nooit of de kinderen alsnog van mening veranderen , maar binnen een jaar of 10 moeten ze het toch wel zeker weten.
Oud 3 april 2010, 21:05   #86
Fieseler

Standaard

Citaat:
Het VB is uitgeteld. Het heeft zijn tijd gehad. Zo is het en niet anders. Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan voor het VB is bijna gekomen. Er zijn teveel kapers op de kust. Het VB kan zich alleen nog handhaven door zijn hard anti-migranten standpunt. Dat interesseert nog wat kiezers, niet zozeer meer het Vl. nat. standpunt.
Als daar nog maar één duizendste van waar zou zijn zou het cordon wegens oprechte schaamte onmiddellijk worden opgeheven...mét bijhorende excuses (cfr pocolinkie Barnard) aan het Vlaamse volk.
Oud 3 april 2010, 21:08   #87
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht dat zo zijn , wat ik betwijfel, vind ik dat nog niet zo erg , als globaal de nationalisten maar winnen. We zullen zien bij de volgende peiling, nl; de volgende verkiezingen.
Oud 3 april 2010, 21:10   #88
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Mocht dat zo zijn , wat ik betwijfel, vind ik dat nog niet zo erg , als globaal de nationalisten maar winnen. We zullen zien bij de volgende peiling, nl; de volgende verkiezingen.
Maar dat is juist uw illusie. Datgene wat de NVA wint, verliest het VB.
En wat we nu vaststellen, is weer een neiging tot een voorzichtige gestadige opgang van sommige traditionele partijen. Bij de Spa is dit nog een statusquo +, maar dat is omdat ze niet de juiste voorzitter hebben, ahoewel Gennez haar uiterste best doet.

Laatst gewijzigd door system : 3 april 2010 om 21:14.
Oud 3 april 2010, 21:10   #89
Fieseler

Standaard

Citaat:
Ik heb er geen spijt van dat ik ermee begonnen ben en het heeft mij een meer dan goed inkomen bezorgd , maar mocht het te herdoen zijn , ik zou meer dan waarschijnlijk iets anders beginnen. De eisen van het kliënteel van tegenwoordig zijn niet meer te vergelijken met dat van 20 jaar geleden. Het is elke dag stress. De jeugd wil dat werk niet meer doen. De kantoren worden steeds groter ; ik krijg na al aanbiedingen van Mega-Brookers om nu reeds te verkopen(tegen schitterende voorwaarden), maar daarvoor ben ik nog te jong. Trouwens je weet nooit of de kinderen alsnog van mening veranderen , maar binnen een jaar of 10 moeten ze het toch wel zeker weten.
Welk is het minimum diploma dat vereist is om zo'n zaak te runnen?
Oud 3 april 2010, 21:12   #90
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We zullen zien bij de verkiezingen, uw hoop is daarom nog geen realiteit. Al de rest daarontrent is zever.
Oud 3 april 2010, 21:15   #91
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Als daar nog maar één duizendste van waar zou zijn zou het cordon wegens oprechte schaamte onmiddellijk worden opgeheven...mét bijhorende excuses (cfr pocolinkie Barnard) aan het Vlaamse volk.
Geef toe dat het VB zichzelf ook vaak buitenspel heeft gezet.
Oud 3 april 2010, 21:18   #92
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welk is het minimum diploma dat vereist is om zo'n zaak te runnen?
Het minimum is graduaat verzekeringen . Sommige verzekeringsmaatschappijen hebben een erkende school (ca 2 jaar dagonderwijs). Het best is toch dat je over een universitaire graad beschikt (rechten of TEW), dat geeft een enorme meerwaarde, want veel klanten stellen tegenwoordig juridische of beleggings-technische vragen. Op die vragen een goed antwoord kunnen geven trekt het betere (rijkere) klienteel aan.
Oud 3 april 2010, 21:23   #93
Fieseler

Standaard

Citaat:
Het minimum is graduaat verzekeringen . Sommige verzekeringsmaatschappijen hebben een erkende school (ca 2 jaar dagonderwijs). Het best is toch dat je over een universitaire graad beschikt (rechten of TEW), dat geeft een enorme meerwaarde, want veel klanten stellen tegenwoordig juridische of beleggings-technische vragen. Op die vragen een goed antwoord kunnen geven trekt het betere (rijkere) klienteel aan.
Bedankt voor de info P.
Oud 4 april 2010, 05:43   #94
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat we nu vaststellen, is weer een neiging tot een voorzichtige gestadige opgang van sommige traditionele partijen. Bij de Spa is dit nog een statusquo +, maar dat is omdat ze niet de juiste voorzitter hebben, ahoewel Gennez haar uiterste best doet.
De resultaten vd verkiezingen in 2009 spreken je hier gewoon tegen.
De winst vd n-va kwam slechts voor een deel vh vb.
En alhoewel geen n-va'er vind ik het positief dat n-va eveneens stemmen kan afsnoepen van andere partijen dan het vb.
Nog even en BDW wordt de apprenti sorcier vd regime media.
Oud 4 april 2010, 08:26   #95
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, het is zondigen tegen uw eigen principes. Ik heb nooit de peiling van La libre Belgique misbruikt omdat ze voor ons toevallig gunstig was. Politieke peilingen zijn waardeloos ; de enige peiling die telt is de verkiezing zelf.
Ben ik het helemaal mee eens.
Oud 4 april 2010, 08:27   #96
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hoe kan je nu vechten met waterpistooltjes?
Je kan ermee gooien of mee kloppen.
Oud 4 april 2010, 08:32   #97
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet ik zo nog niet.
Het VB kan ook verliezen aan een andere partij.
De N-VA kan de extra stemmen ook bij een andere partij halen, bv bij de CD&V.
Oud 4 april 2010, 08:59   #98
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiterst interessante analieze.

Maar domkop (want nva-stemmer) die ik ben, zie ik niet goed op wat je je bazeert om tot dat besluit te komen.
Ttz, ik zie enkel deze laatste peiling en de laatste verkiezingsuitslag. En natuurlijk zal er een effekt zijn van de interne strubbelingen. Behoudens kaper NVA, zie ik niet zoveel piratenschepen; vooropgesteld dat het blauwsel eer zwalpt tussen VLD en LijstDeKwekker.
Maar waar haal je de zaken die je doen beslissen dat het blok definitief zijn tijd zou gehad hebben ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2010, 09:03   #99
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Uiterst interessante analieze.

Maar domkop (want nva-stemmer) die ik ben, zie ik niet goed op wat je je bazeert om tot dat besluit te komen.
Ttz, ik zie enkel deze laatste peiling en de laatste verkiezingsuitslag. En natuurlijk zal er een effekt zijn van de interne strubbelingen. Behoudens kaper NVA, zie ik niet zoveel piratenschepen; vooropgesteld dat het blauwsel eer zwalpt tussen VLD en LijstDeKwekker.
Maar waar haal je de zaken die je doen beslissen dat het blok definitief zijn tijd zou gehad hebben ?
Zijn kristallen bol.

Maar volgens mij is het ene van slechte kwaliteit.
Oud 4 april 2010, 09:07   #100
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn kristallen bol.

Maar volgens mij is het ene van slechte kwaliteit.
Schijnt dat ie onder het stof zit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be