Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2010, 21:21   #81
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Kijk, ik vind deze actie van La Colen ook ronduit idioot, maar uw vergelijking met de nazi-boekverbrandingen is gewoon grotesk en op niets gestoeld.
Hallo, die achterlijke Colen-trut maakt de vergelijking zélf om zich in te dekken:

Aftredend Vlaams Belang-Kamerlid Alexandra Colen gaat op maandag 7 juni een openbare krantenverscheuring organiseren 'uit protest tegen de oneerlijke Vlaamse media'. Aanvankelijk wou ze de kranten verbranden, maar vuur stoken is verboden.
Volgens Colen is de Vlaamse pers 'een van de slechtste ter wereld'. De kranten houden er volgens haar duidelijk een eigen agenda op na. 'Niet in staat om te overleven zonder overheidssubsidies, houden de media de mensen dom en helpen actief mee aan de ondermijning van moraliteit, Vlaamse identiteit en soevereiniteit', sneert ze.

Daarbij zouden alle middelen goed zijn. 'De media zijn de grote promotoren van de alles-kan-alles-mag-mentaliteit. De media liegen en manipuleren het nieuws. Wij hebben er genoeg van! De media bestaan dankzij het belastinggeld van de burgers. Bijgevolg eisen we wij dat ze degelijke informatie brengen en geen staatspropaganda', gaat Colen voort. 'Weg met de Vlaamse media. Wij eisen informatie!'

Barbecue-aanmaakproducten

Om haar eisen kracht bij te zetten, zal ze op 7 juni om 15 uur kranten verscheuren op de Groenplaats in Antwerpen. Niet verbranden dus, zoals ze eerst gemeld had. Vuur stoken is verboden volgens het Antwerpse politiereglement. 'Omdat ik geloof in recht en orde, zal ik dan ook niet de regimekranten tot barbequevoedsel gaan promoveren (met mijn excuses aan alle barbecue-aanmaakproducten voor de belediging) maar binnen de lijntjes die de wet mij biedt kleuren. Het wordt dus een publieke krantenverscheuring.'

Voor wie twijfelt wat mee te brengen, geeft Colen nog een lijstje mee. Zo zullen Gazet van Antwerpen, De Morgen, De Standaard, Het Nieuwsblad, Humo en Knack het vanwege hun 'fundamentele oneerlijkheid en linkse betweterigheid' moeten ontgelden. Bovendien zal ook de 'staatszender VRT' symbolisch verbrand worden.

'Wij verbranden kranten, geen boeken en zeker geen mensen', aldus nog Colen. 'Het leven is heilig'.

Sorry, maar de link met de boekenverbanding van de nazi's is té duidelijk. Niet akkoord zijn met andere meningen, ok, maar ze verbranden (of verscheuren omdat verbranden niet mag) is 1.000 bruggen te ver.

Indien dit doorgaat aanzie ik dit als een fascistiche "aktie" van het VB en roep ik elke VB-er op om te stemmen voor Bart De Wever!

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 2 juni 2010 om 21:25.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:21   #82
born2bewild
Banneling

Standaard

ze heeft zo te zien gevoelige snaren geraakt.
zal dus niet compleet uit de lucht gegrepen zijn

Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 juni 2010 om 21:21.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:21   #83
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
In dagen dat de sexindustrie nu ook al de politieke discussiefora probeert over te nemen, is het goed dat er vrouwen als Alexandra Colen rondlopen om ons daar voor te waarschuwen. In ieder geval is ze er in geslaagd de media te halen en het conservatieve publiek dat ze aanspreekt ervan op de hoogte te brengen dat ze nog meedoet, en dat is wat telt in verkiezingstijden. En daar kan je het dan gerust voor overhebben dat enkele minderen van geest wat onnozele tekeningeskes maken om je in relatie te brengen met politieke toestanden van 70 jaar geleden. Geen kat die van plan was om op haar te stemmen die dat nu niet meer zou doen.
U doelt op hot Marijke vermoed ik... U vindt dus niet dat iemand die in de "sexindustrie" werkt zijn/haar mening mag geven?

Laatst gewijzigd door Tommm : 2 juni 2010 om 21:21.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:22   #84
Schuppezot
Schepen

Schuppezot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik ben geen fan van Coolen en ik vind haar ethische code te conservatief.

Maar in tegenstelling tot de tegenstanders van het VB en de ganse verzamelde pers vind ik dat mensen met de overtuiging van Coolen ook het recht moeten krijgen om hun mening kenbaar te maken aan de wereld en bijgevolg niet moet overgaan tot zulke onnozele stunts om toch maar enige mediacoverage te genereren.
Het zal enkel averechts werken. Denkt Colen nu werkelijk dat de media wel naar haar gaan luisteren als ze kranten verbrand?

Uiteraard mogen mensen met haar mening een forum krijgen, maar persoonlijk vind ik het spijtig dat ze door sommige van haar uitspraken en voorstellen het VB verzwakt door lijnrecht in te gaan tegen waar die partij voor staat...

Laatst gewijzigd door Schuppezot : 2 juni 2010 om 21:24.
Schuppezot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:22   #85
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Lijkt me eigenlijk wel leuk zo. Het moet toch een dom en belachelijk zicht zijn om Colen zo krampachtig bezig te zien met het verscheuren van kranten.

Hot Marijke, wil je eens op je taalgebruik letten en beledigende woorden en verwijten achterwege laten? Het zegt meer over jouw dan over zij.
Sorry en het is niet mijn stijl, maar voor zulke randdebiel kan ik geen eufemistische termen over mijn lippen krijgen.

Hot Marijke

Oud 2 juni 2010, 21:22   #86
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
U doelt op hot Marijke vermoed ik... U vindt dus niet dat iemand die in de "sexindustrie" werkt zijn/haar mening mag geven?
o jee
ga je nu je lip laten trillen stoere jongen?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 juni 2010 om 21:23.
Oud 2 juni 2010, 21:24   #87
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Inderdaad Tommm...zo zit dat...
Begrijpt u nu een beetje hoe iemand die de linkse persuasion niet is toegedaan zich in dit mdeialandschap moet voelen?

En zeggen dat er vandaag de dag nog idioten rondlopen die durven zeggen dat er helemaal niets aan de hand is...
Goed, maar je begrijpt toch dat er zinnigere manieren zijn om dat te verkondigen? Kranten verbranden/verscheuren is schreeuwen om een link met nazi's. En wat ik eerder zei blijft geldig, geen enkele partij laat zich zo horen, met belastinggeld, als het VB.
Oud 2 juni 2010, 21:24   #88
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
In dagen dat de sexindustrie nu ook al de politieke discussiefora probeert over te nemen, is het goed dat er vrouwen als Alexandra Colen rondlopen om ons daar voor te waarschuwen. In ieder geval is ze er in geslaagd de media te halen en het conservatieve publiek dat ze aanspreekt ervan op de hoogte te brengen dat ze nog meedoet, en dat is wat telt in verkiezingstijden. En daar kan je het dan gerust voor overhebben dat enkele minderen van geest wat onnozele tekeningeskes maken om je in relatie te brengen met politieke toestanden van 70 jaar geleden. Geen kat die van plan was om op haar te stemmen die dat nu niet meer zou doen.
Daar heb ik maar één commentaar op: hahahahaha!

Hot Marijke

Oud 2 juni 2010, 21:24   #89
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
De domste stunt ever van het achterlijkste wijf bij het VB.

Als het VB dit laat doorgaan is dat hun absolute einde.

Remember deze verbranding:
Domme stunt maar heel wat blokkers zijn er wel voor te vinden.
Herinner je "De Rode Mol" in Mechelen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:25   #90
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry, maar de link met de boekenverbanding van de nazi's is té duidelijk. Niet akkoord zijn met andere meningen, ok, maar ze verbranden (of verscheuren omdat verbranden niet mag) is 1.000 bruggen te ver.

Indien dit doorgaat aanzie ik dit als een fascistiche "aktie" van het VB en roep ik elke VB-er op om te stemmen voor Bart De Wever!
Hou op met dat gezeik over die nazi's. Alsof zij de enigen waren die mensen verbrandden... Nogmaals, het gaat haar niet over meningen verspreiden, wel over media als instrument van een politiek apparaat. Begrijp je het verschil eigenlijk wel?

Laat maar uit dat jij oproept om op iemand te stemmen. Als je dat zou doen met hetzelfde idiote geleuter als hier op het forum, voorspel ik niet veel goeds voor de partij in kwestie. Dat zou nog een averechts effect kunnen hebben.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:25   #91
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
o jee
ga je nu je lip laten trillen stoere jongen?
Wauw, die scherpe argumenten, die taalbeheersing... Laat me raden: u bent vast een succes in de beschutte werkplaats, niet?
Oud 2 juni 2010, 21:26   #92
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Wauw, die scherpe argumenten, die taalbeheersing... Laat me raden: u bent vast een succes in de beschutte werkplaats, niet?
trilt ze of trilt ze niet?
Oud 2 juni 2010, 21:27   #93
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie snappen het niet. Boeken of kranten verbranden of verscheuren is het toppunt van anti-democratie. Iedereen mag zijn mening hebben en het vernietigen van die andere mening, al is het symbolisch, is fascistisch! Indien Filip hier niet ingrijpt ga ik voor Bartje!
Met �*l je klanten en hun familie?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:28   #94
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
trilt ze of trilt ze niet?
Hoe kan ik weten wat u laat trillen en met wie? Het zijn mijn zaken niet. Maar bedenk, als beschermer van geestelijk gehandicapten sta ik achter u.
p.s. u hebt uw genen toch niet verspreidt he?

Laatst gewijzigd door Tommm : 2 juni 2010 om 21:29.
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:28   #95
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De Blokkers die hier voor te vinden zijn mogen ze van mij met een teletijdmachine terugsturen naar het Berlijn van 1933.

Hot Marijke

Oud 2 juni 2010, 21:29   #96
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
? Mijn klanten stemmen voor wie ze willen, wat een onzin!

Hot Marijke

Oud 2 juni 2010, 21:29   #97
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kan ik weten wat u laat trillen en met wie? Het zijn mijn zaken niet. Maar bedenk, als beschermer van geestelijk gehandicapten sta ik achter u.
natuurlijk staat u achteraan
Oud 2 juni 2010, 21:30   #98
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
De Blokkers die hier voor te vinden zijn mogen ze van mij met een teletijdmachine terugsturen naar het Berlijn van 1933.
Er zijn zelfs niet-blokkers voor te vinden. Geef mij één argument dat haar ongelijk geeft in haar visie op de media.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2010, 21:31   #99
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk staat u achteraan
Euh, zeer gevat van u....
Uw fratsen staan vast hoog aangeschreven in cafe "den eeuwige bleiter".
Oud 2 juni 2010, 21:31   #100
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
waddist filossoof? sex is foei?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be